noista kertokees kokemuksia, tiedän et yks sopii toiselle ja toinen toiselle, mutta lähinnä kiinnostaa nuo maut että miten hirveitä ne on, almironia olen maistanut ja se oli kamalaa.....
almiron pepti, nutrilon soija, neocate, pepti junior?
9
1644
Vastaukset
- MaItOaLlErKiKko
Onko erityiskorvike ihan lääkärin määräyksestä? Jos on niin tuskinpa saat itse päättää mitä lapselle annat.. Lääkäri määrää ensin yhtä ja jos se ei sovi nii kokeillaan toista.. Ja jos ei ole lääkärin määräystä niin KALLIIKSI tulee.. Eirityiskorvikkeet ovat nimittäin TODELLA kalliita ilman reseptiä.. Reseptin kanssa saa kelakorvauksia mutta ilman reseptiä joutuu pulittamaan TÖRKEÄN hinnan..
Mutta meillä tyttö almironilla.. muuten ok, mutta on ihan törkeän PAHAA!! Kuten yleensäkin nuo jauhekorvikkeet.. Maistuu nimensä mukaan jauholta.. :D Joten olen lusikallisen hedelmäsosetta sekoittanut sekaan nii paremmin menee alas.. :) - Mitäs..
väliä sillä on miltä se korvike sinun mielestäsi maistuu? Vauvallehan se tulee, eikä vauvalla ole sinun makuaistiasi. Maustatko myös vauvan ruoat, ettei vaan ole mauttomia?
- ap.
Onko erityiskorvike ihan lääkärin määräyksestä?
-kuule kyllä on, almiron peptiin on resepti jos tarve tulee (erityiskorv. ei vielä ole), mutta toinen vaihtoehto on soija mutta olen sille itse allerginen joten se on vaihtoehto nro 2 vasta. eihän se vauva välttis sille ole allerginen mutta almironia suositteli.
väliä sillä on miltä se korvike sinun mielestäsi maistuu? no on sillä nyt vähän väliä. vaikkei minun makuaisti vauvalla olekkaan niin kylläpähän tuon olen ilmeestä nähnyt kun aikanaa sitä kokeilin, eikä suostunut sitä juomaan yhtään.
Maustatko myös vauvan ruoat, ettei vaan ole mauttomia?
-joo kuule, maustan vauvan ruuat kun täysimetän dieteillä, vetäsen aina paketin pippuria ja suolaa niin johan maito maistuu paremmalta.
mitäs: voi jeesus taas mitä idiootteja liikkeellä.. :/ - Taidanpa
ap. kirjoitti:
Onko erityiskorvike ihan lääkärin määräyksestä?
-kuule kyllä on, almiron peptiin on resepti jos tarve tulee (erityiskorv. ei vielä ole), mutta toinen vaihtoehto on soija mutta olen sille itse allerginen joten se on vaihtoehto nro 2 vasta. eihän se vauva välttis sille ole allerginen mutta almironia suositteli.
väliä sillä on miltä se korvike sinun mielestäsi maistuu? no on sillä nyt vähän väliä. vaikkei minun makuaisti vauvalla olekkaan niin kylläpähän tuon olen ilmeestä nähnyt kun aikanaa sitä kokeilin, eikä suostunut sitä juomaan yhtään.
Maustatko myös vauvan ruoat, ettei vaan ole mauttomia?
-joo kuule, maustan vauvan ruuat kun täysimetän dieteillä, vetäsen aina paketin pippuria ja suolaa niin johan maito maistuu paremmalta.
mitäs: voi jeesus taas mitä idiootteja liikkeellä.. :/itsekin vaihtaa johonkin kauppojen "erikoisvesiin" kun oma vauvani vain irvistelee vedelle eikä suostu sitä juomaan.
- ap.
Taidanpa kirjoitti:
itsekin vaihtaa johonkin kauppojen "erikoisvesiin" kun oma vauvani vain irvistelee vedelle eikä suostu sitä juomaan.
vai niin, no se on sitte sun vaihettava sellaseen.
älytön jupina ihan asiallisesta asiasta ja kysymyksestä. no ethän se sinä voi tietää miltä tuntuu valvoa lapsen kanssa kaiket yöt ja kantaa sitä päivät kun huutaa kipeetä mahaansa. ja on rinnasta riippuvainen. helpommalla jaksais pullo taistelun alottaa jos juotava juoma olis ok makuista, ja jos kerran vaihtoehtoa on, mutta oli virhe sitä tulla täältä kyselemään. - Ymmärrän..
ap. kirjoitti:
vai niin, no se on sitte sun vaihettava sellaseen.
älytön jupina ihan asiallisesta asiasta ja kysymyksestä. no ethän se sinä voi tietää miltä tuntuu valvoa lapsen kanssa kaiket yöt ja kantaa sitä päivät kun huutaa kipeetä mahaansa. ja on rinnasta riippuvainen. helpommalla jaksais pullo taistelun alottaa jos juotava juoma olis ok makuista, ja jos kerran vaihtoehtoa on, mutta oli virhe sitä tulla täältä kyselemään.kyllä että jotkut vauvat tarvitsevat noita erikoiskorvikkeita ja olen yhden sellaisen todella allergisen vauvan kummikin. Typerää mielestäni on valittaa jos maito on omasta mielestä pahan makuista jos se muuten on vauvalle sopiva. Vauva tarvitsee muutenkin 15-20 maistelukertaa ennen kuin tottuu uuteen makuun, varmasti vielä enemmänkin jos ei ole vielä pullosta tottunut juomaan. Tuskin mikään noista erikoiskorvikkeista maistuu sen paremmalta, mutta kyllä vauvat silti niitä juovat.
- ap.
Ymmärrän.. kirjoitti:
kyllä että jotkut vauvat tarvitsevat noita erikoiskorvikkeita ja olen yhden sellaisen todella allergisen vauvan kummikin. Typerää mielestäni on valittaa jos maito on omasta mielestä pahan makuista jos se muuten on vauvalle sopiva. Vauva tarvitsee muutenkin 15-20 maistelukertaa ennen kuin tottuu uuteen makuun, varmasti vielä enemmänkin jos ei ole vielä pullosta tottunut juomaan. Tuskin mikään noista erikoiskorvikkeista maistuu sen paremmalta, mutta kyllä vauvat silti niitä juovat.
joo kyllä asia tuli jo selväksi. mutta ei tarvii heti hyökätä ilkeillä kommenteilla, tai tolasilla nälvivillä. tiedän sen itekkin et kyl ne sitä juo vaikka maistus miltä, siinä vaiheessa kun eivät muuta saa ja on pakko.
- MaItOaLlErKiKkO
Ymmärrän.. kirjoitti:
kyllä että jotkut vauvat tarvitsevat noita erikoiskorvikkeita ja olen yhden sellaisen todella allergisen vauvan kummikin. Typerää mielestäni on valittaa jos maito on omasta mielestä pahan makuista jos se muuten on vauvalle sopiva. Vauva tarvitsee muutenkin 15-20 maistelukertaa ennen kuin tottuu uuteen makuun, varmasti vielä enemmänkin jos ei ole vielä pullosta tottunut juomaan. Tuskin mikään noista erikoiskorvikkeista maistuu sen paremmalta, mutta kyllä vauvat silti niitä juovat.
No meillä ainakin maustoin korvikkeen JUURI SEN TAKIA kun se ei vauvalle muuten maistunut!! Kaksi päivää oli lähes syömättä kun almironia tyrkytin.. Välissä annoin tavallista tuttelia ja kyllä söi ahnaasti kaiken, mutta sitten kuunneltiinkin sitä kamalaa huutoa kun mahaan sattui ja posket punoitti kuin omenat!! Soitin neuvolaan ja kysyin, että mitä ihmettä teen? NEUVOLASTA neuvottiin, että sekoittaa jotain makeaa sosetta lusikallisen tai pari sinne almironin sekaan nii ei maistu niin jauholle! Ja kyllä muuten meni alas paremmin kuin ilman!!!!
Sekoitappa ite veteen jauhoa ja juo sitä!! On muuten herkkua!! Ihan samallalailla vauvatkaan ei tykkää kaikista mauista kuin ei aikuisetkaan! Jotkut vauvat vaan sattuu olemaan nirsompia kuin toiset! - ap.
MaItOaLlErKiKkO kirjoitti:
No meillä ainakin maustoin korvikkeen JUURI SEN TAKIA kun se ei vauvalle muuten maistunut!! Kaksi päivää oli lähes syömättä kun almironia tyrkytin.. Välissä annoin tavallista tuttelia ja kyllä söi ahnaasti kaiken, mutta sitten kuunneltiinkin sitä kamalaa huutoa kun mahaan sattui ja posket punoitti kuin omenat!! Soitin neuvolaan ja kysyin, että mitä ihmettä teen? NEUVOLASTA neuvottiin, että sekoittaa jotain makeaa sosetta lusikallisen tai pari sinne almironin sekaan nii ei maistu niin jauholle! Ja kyllä muuten meni alas paremmin kuin ilman!!!!
Sekoitappa ite veteen jauhoa ja juo sitä!! On muuten herkkua!! Ihan samallalailla vauvatkaan ei tykkää kaikista mauista kuin ei aikuisetkaan! Jotkut vauvat vaan sattuu olemaan nirsompia kuin toiset!edelliselle: niimpä samaa mieltä olen mutta sanoppa se näille paukapäille jotka täällä valittaa joka-asiasta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902967- 2101171
- 841153
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1251095- 831073
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2021024- 65862
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?23755- 71737
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59617