Kävin sitten tänään lääkärillä kuulemassa levinneisyystutkimusten tulokset.Kasvainhan oli 7 cm,kainalossa 8 etäpesäkettä ja olin tottakai varautunut vaikka mihin.Vaan kuinkas kävikään!!!!Ei etäpesäkkeen etäpesäkettä,ei niin mitään missään!!!!Ainoa löydös 1,8 cm kysta munasarjassa,mutta on kuulemma hyvälaatuinen,eikä liity millään tavalla syöpään.2.8 alkaa sitten sytotiputukset(doketaksaani,kirjoitinkohan oikein)ja xeloda tablettina.Tiedä sitten,mitä oloja niistä tulee,mutta se on sen ajan murhe.Olen niin riemuissani ollut koko päivän,ettei mitään rajaa...Voi kun voisin osan tästä onnesta jakaa niille,joilla asiat huonommin kuin mulla.Joka tapauksessa kaikille hyvää illanjatkoa ja kipujen ja muiden harmien kanssa kamppaileville voimia!!!!!
Voi onnen päivää!!!!!
36
1194
Vastaukset
- kevään kukka
olkoon !!!!!!!!
Mahtavia uutisia, nyt sytot tippumaan ja nenu kohti paranemista.
Kyllä sinä noista hoidoista selviät, itse sain samaa coctailia 8 kertaa ja vielä tässä tolpillaan ollaan. - paniquelle.
olipas mukavia uutisia!
- MöKin-MuiJa
voi miten hyviä uutisia oletkaan saanut on todella riemuun syytä ja kyllä minä ainakin ymmärrän miltä se tuntuu ja varulta sinulle annetaan ne tipat ja xelot jotta varmistuu sekin että karkulaisia ei liene.Elele kivasti kesää ja riemuitse jokainen päivä voimiesi mukaan.On kivaa kun täällä kuulee myönteisiäkin uutisia,ja huonojakin kuulee vaikka niitä ei toivoisi varmaan kukaan syöpäilänen kuulevan keneltäkään samassa tilassa olevalta,mutta niin se vaan on tahtoi kuka mitä tahansa.
Joo,tosi mahtava on mieliala.Saas nähdä,saako tältä tunteelta edes nukutuksi.Viimeisinä synkkinä päivinä olen monesti miettinyt,saaanko vielä kokea sitä arkista onnea-tulen väsyneenä työstä,hörppään kahvit,harmittelen kun pitää lähteä heti koiran kanssa ulos,poika tulee skeittilautansa kanssa sisään ja kärttää rahaa karkkiin,jäätelöön tai milloin mihinkin.Lupaavalta nyt näyttää,että saan niitäkin päiviä vielä elää.Lääkäri tosin sanoi,että tässä on 76% uusiutumismahdollisuus,halusin prosenttiluvun välttämättä kuulla.Mutta sitäpä ei tänään mietitä,eipä sitä terveetkään tiedä,mitä huominen tuo tullessaan.Kiitos kun otitte osaa ilooni!!
- HRO
KIZZ3 kirjoitti:
Joo,tosi mahtava on mieliala.Saas nähdä,saako tältä tunteelta edes nukutuksi.Viimeisinä synkkinä päivinä olen monesti miettinyt,saaanko vielä kokea sitä arkista onnea-tulen väsyneenä työstä,hörppään kahvit,harmittelen kun pitää lähteä heti koiran kanssa ulos,poika tulee skeittilautansa kanssa sisään ja kärttää rahaa karkkiin,jäätelöön tai milloin mihinkin.Lupaavalta nyt näyttää,että saan niitäkin päiviä vielä elää.Lääkäri tosin sanoi,että tässä on 76% uusiutumismahdollisuus,halusin prosenttiluvun välttämättä kuulla.Mutta sitäpä ei tänään mietitä,eipä sitä terveetkään tiedä,mitä huominen tuo tullessaan.Kiitos kun otitte osaa ilooni!!
Vaikka pienellä viiveellä,kun nyt vasta tulin koneelle.
Kuinkas haavat jakselee,ilmeisesti ok kun jo elok.alussa alkaa tiputus.
Tähän laittaisin lopuksi: kun jakaa rohkeutensa toisille,niin samalla tien ne omatkin pelot menee matkoihinsa.
Ensimmäinen sytokerta antaa jo varmaan pientä ennustetta tulevasta.
Sellaisen asian kuulin omalla sytomatkalla, että peilaa hiukan lasten odotusaikojen alkuun, onko ollut
kovin pahoinvoiva silloin ,ota ja tiedä,vaan omalla kohdalla piti paikkansa Ollaan vielä kuulolla ennen ensimmäistä sytokertaa ja voi "paksusti" terv HRO HRO kirjoitti:
Vaikka pienellä viiveellä,kun nyt vasta tulin koneelle.
Kuinkas haavat jakselee,ilmeisesti ok kun jo elok.alussa alkaa tiputus.
Tähän laittaisin lopuksi: kun jakaa rohkeutensa toisille,niin samalla tien ne omatkin pelot menee matkoihinsa.
Ensimmäinen sytokerta antaa jo varmaan pientä ennustetta tulevasta.
Sellaisen asian kuulin omalla sytomatkalla, että peilaa hiukan lasten odotusaikojen alkuun, onko ollut
kovin pahoinvoiva silloin ,ota ja tiedä,vaan omalla kohdalla piti paikkansa Ollaan vielä kuulolla ennen ensimmäistä sytokertaa ja voi "paksusti" terv HROKiwa kuulla teistäkin HRO ja MTJ1(joudun kirjoittamaan leweästi w;llä,kun näppäimistö renkkaa).Eikös sulla MTJ ollut se kontrolli 10.8?Saatko sitten jo jotain tuloksia,wai otetaanko silloin jotain kokeita wasta?Olipa lohdullinen tieto jos hoitopahoinwointi munkin kohdallani olisi werrattawissa raskauspahoinwointiin.Olen nimittäin aina raskausaikoina ollut tawattoman hywäkuntoinen.Haawat on tosiaan parantuneet hienosti-ihmeen hywin tupakoitsijalla-totesi lääkäri.3 kertaa on kainaloa tyhjennelty nesteestä,mutta tilanne tuntuu koko ajan helpottawan.Nautin nyt täysillä näistä päiwistä ennen hoitoja.Tänään olen syönyt jäätelöä ja mansikoita ja pojan kanssa olimme elokuwissa katsomassa uutta Shrek-filmiä.Kyllä noi tulewat hoidot tottapuhuen jännittää,wielä kun olen tälläinen piikkikammoinen wellihousu,waan nyt mennään reippaasti eteenpäion ja wastaanotetaan se,mitä tuleman pitää.Rattoisaa kesäillan jatkoa MTJ,lle sinne luonnonhelmaan ja HRO,lle myös!
- ex-syöppis.
KIZZ3 kirjoitti:
Kiwa kuulla teistäkin HRO ja MTJ1(joudun kirjoittamaan leweästi w;llä,kun näppäimistö renkkaa).Eikös sulla MTJ ollut se kontrolli 10.8?Saatko sitten jo jotain tuloksia,wai otetaanko silloin jotain kokeita wasta?Olipa lohdullinen tieto jos hoitopahoinwointi munkin kohdallani olisi werrattawissa raskauspahoinwointiin.Olen nimittäin aina raskausaikoina ollut tawattoman hywäkuntoinen.Haawat on tosiaan parantuneet hienosti-ihmeen hywin tupakoitsijalla-totesi lääkäri.3 kertaa on kainaloa tyhjennelty nesteestä,mutta tilanne tuntuu koko ajan helpottawan.Nautin nyt täysillä näistä päiwistä ennen hoitoja.Tänään olen syönyt jäätelöä ja mansikoita ja pojan kanssa olimme elokuwissa katsomassa uutta Shrek-filmiä.Kyllä noi tulewat hoidot tottapuhuen jännittää,wielä kun olen tälläinen piikkikammoinen wellihousu,waan nyt mennään reippaasti eteenpäion ja wastaanotetaan se,mitä tuleman pitää.Rattoisaa kesäillan jatkoa MTJ,lle sinne luonnonhelmaan ja HRO,lle myös!
olen myös tupakoitsija ja ainakin minulle sanottiin sairaalassa että tupakoijat toipuu nopeasti kun ne lähtee liikkeelle aikaseen leikkauksen jälkeen kun on kiire tupakalle..
Ja myös veriarvot pysyy parempina ,sanoi eräs sairaanhoitaja ,en tiedä onko totta,en missään tapauksessa halua mainostaa tupakointia,sehän tappaa meidät kuitenkin loppupeleissä ennen tupakoimattomia.
Minä en ollut piikkikammoinen ennen syöpää,mutta ne jatkuvat piikitykset aiheutti sen minulle,nytkin jo kammoan syyskuun kontrollia ja ennen kaikkea sitä verikokeiden ottoa:(
Uskon,että ihan kaikkia jännittää hoidot ennen niiden alkamista,mutta usko kokenutta: kun ne on alkaneet niin ajattelee,että aikansa tätäkin ja olen yhtä kokemusta rikkaampi ja kun hoidot loppuu,astuu kuin tyhjän päälle:
tässäkö se oli,ohi on,iloitsen,mutta olinhan jo tottunut siihen...:-))) - se on
ex-syöppis. kirjoitti:
olen myös tupakoitsija ja ainakin minulle sanottiin sairaalassa että tupakoijat toipuu nopeasti kun ne lähtee liikkeelle aikaseen leikkauksen jälkeen kun on kiire tupakalle..
Ja myös veriarvot pysyy parempina ,sanoi eräs sairaanhoitaja ,en tiedä onko totta,en missään tapauksessa halua mainostaa tupakointia,sehän tappaa meidät kuitenkin loppupeleissä ennen tupakoimattomia.
Minä en ollut piikkikammoinen ennen syöpää,mutta ne jatkuvat piikitykset aiheutti sen minulle,nytkin jo kammoan syyskuun kontrollia ja ennen kaikkea sitä verikokeiden ottoa:(
Uskon,että ihan kaikkia jännittää hoidot ennen niiden alkamista,mutta usko kokenutta: kun ne on alkaneet niin ajattelee,että aikansa tätäkin ja olen yhtä kokemusta rikkaampi ja kun hoidot loppuu,astuu kuin tyhjän päälle:
tässäkö se oli,ohi on,iloitsen,mutta olinhan jo tottunut siihen...:-)))Tupakkia imeskellään täälläkin (valitettavasti)
Vähän on myös piikkikammoa.
Ei niinkään verikokeiden otosta, mutta CT-kuvauksen varjoaine kanyylin laitto hirvittää. KIZZ3 kirjoitti:
Kiwa kuulla teistäkin HRO ja MTJ1(joudun kirjoittamaan leweästi w;llä,kun näppäimistö renkkaa).Eikös sulla MTJ ollut se kontrolli 10.8?Saatko sitten jo jotain tuloksia,wai otetaanko silloin jotain kokeita wasta?Olipa lohdullinen tieto jos hoitopahoinwointi munkin kohdallani olisi werrattawissa raskauspahoinwointiin.Olen nimittäin aina raskausaikoina ollut tawattoman hywäkuntoinen.Haawat on tosiaan parantuneet hienosti-ihmeen hywin tupakoitsijalla-totesi lääkäri.3 kertaa on kainaloa tyhjennelty nesteestä,mutta tilanne tuntuu koko ajan helpottawan.Nautin nyt täysillä näistä päiwistä ennen hoitoja.Tänään olen syönyt jäätelöä ja mansikoita ja pojan kanssa olimme elokuwissa katsomassa uutta Shrek-filmiä.Kyllä noi tulewat hoidot tottapuhuen jännittää,wielä kun olen tälläinen piikkikammoinen wellihousu,waan nyt mennään reippaasti eteenpäion ja wastaanotetaan se,mitä tuleman pitää.Rattoisaa kesäillan jatkoa MTJ,lle sinne luonnonhelmaan ja HRO,lle myös!
mulla on kontrolli 10.8. Viikko ennen sitä on labrakokeet ja silloin kymmenes päivä kuulee sitten tulokset. Nyt kun on viikon verran ollut lomalla, jännitys tulevaan kontrolliinkin on lieventynyt. Viimeisten työviikkojen stressi taisi saada vatsan ja suolistonkin hiukan oirehtimaan mutta nyt on selkeästi ollut parempi olla. Oon aina ollut tällainen vatsalla stressaaja.
MökinMuijalle tiedoksi, että mulla on dna:n mokkula ja kaikkein hitain yhteys mitä rahalla saa ;-). Näin lomalaisena se riittää aivan hyvin. Voi vaikka täyttää sudokua sen ajan kun sivut latautuu ;-)). Tämä rannikko on hiukan sellaista katvealuetta, ei täällä tahdo TV:kään näkyä. Taidan tästä alkaa tekemään grillissä pekoniperunoita ja jotain muutakin voisi grillata. KIZZ3:lle vielä terkkuja, että pidä itses NAISENA ;-).
iloitsen puolestasi. Jokainen positiivinen uutinen on voitto tässä "sodassa". Xelodat (pinkit) on mullekin tuttuja, söin niitä puoli vuotta. Viritin tämän kannettavani tähän vaunun pihalle ja hitaalla mokkulayhteydellä täällä operoin ;-). Olen juuri lähdössä saunaan ja uimaan. Hyvää kesänjatkoa Sinulle, kyllä Sä niistä sytoista selviät.
- MöKin-MuiJa
että olet siellä vaunulla kesää viettämässä ja taitaa olla oma olotilakin ihan mallissaan,itse haikailen niiden aikojen perään kun vaunu oli Hankossa aallonmurtajan kupeessa ja milloin missäkin rannoissa,on se meren lähistössä tosi raikasta helteelläkin,itse tässä oottelen elokuun alkupuolella vastauksia 2v kontrollista,keuhkokuvien tuloksia,maksa oli puhdas ja muukin mikä näkyi ultrassa.Mikä mokkula sinulla on,itse tilasin saunalahden mokun,jos se toimisi täällä Pielisen rannalla,ne kun on niin konstikkaita mikä kuuluu ja mikä ei.Kivaa lomailua teille.:)
- Raspikurkku
On mukava nähdä että jollakin menee tässä leikisssä paremmin kuin itsellä. Muutoin olen sitä mieltä että Kart.. eikun siis että tiputukset on inhottavia.
- syöpäp.2010
olkoon sinulle,samat tunteet koin itse talvella,kun sain tietää ettei ole muuta levinneisyyttä kuin kainaloon.
Kun ensimmäinen hoito on ohi,menee aika sen jälkeen yllättävän nopeasti
ja ennen kuin huomaatkaan,on jäljellä enää yksi:))
Onnea sinulle sytohoito matkalle,se tuntuu alkuun pelottavalta mutta hoitoihin tottuu ja siitä selviää hengissä ,alkuun on pakokauhu mutta sekin menee ohi ja ainakin minä olen kohdannut hoidoissa käydessäni todella ihania sairaanhoitajia,lääkäreitä sekä syöpäpotilas kohtalotovereita. - Pete J
Hyviä uutisia ! Erävoitto on saavutettu ja siitä on hyvä jatkaa eteenpäin. Voimia seuraavaan erään ! Itselläni oli tänään 12. tiputuskerta ja homma jatkuu....
Woihan Witalis,ompas sullakin Pete sitten melkoinen ralli meneillään,niinkuin Raspikurkullakin.Oletko muuten se henkilö,jolla oli keuhkoissa etäpesäke,näin muistelisin?Olen aika uusi palstalla ja kun paljon lukee kirjoituksia,menee wielä joskus henkilöt sekaisin.
- Pete J
KIZZ3 kirjoitti:
Woihan Witalis,ompas sullakin Pete sitten melkoinen ralli meneillään,niinkuin Raspikurkullakin.Oletko muuten se henkilö,jolla oli keuhkoissa etäpesäke,näin muistelisin?Olen aika uusi palstalla ja kun paljon lukee kirjoituksia,menee wielä joskus henkilöt sekaisin.
Oikein muistat. Minulla löydettiin viime vuoden loppupuolella suolistosyövän etäispesäkkeitä keuhkoista eli 2004 todettu/hoidettu syöpä uusi keuhkoissa. Hoidot alkoi joulukuussa -09, yksi päivä sairaalassa ja sitten pari päivää menee vielä pumpun/laskimoportin kautta kotona. Melkoinen hevoskuuri on ollut. Onneksi hoitovastetta on saatu ja niinpä nykyisillä myrkyillä mennään eteenpäin. Mutta eipä noista pirulaisista pääse enää eroon eli aikalailla samoja polkuja kuljetaan kuin Raspis.
- iloinen puolestasi
kun paranet ja toivottavsti sytot menee hyvin kaikkea hyvää sinulle
- satakuntalainen00
Tervehdys kaikille!
Eksyin tähän ketjuun ihan vahingossa, en ole aiemmin huomannut koko yhteisöä. En ole siis syöpäsairas, jäin vain ihailemaan tätä yhteishenkeä.. kuinka vakavien asioiden kanssa elätte, jaksatte iloita ja kannustaa toisianne.
Tästä hetkisestä tällä palstalla opin paljon minäkin. Oikein hyvää jatkoa teille kaikille. - Pirjo:)
satakuntalainen00 kirjoitti:
Tervehdys kaikille!
Eksyin tähän ketjuun ihan vahingossa, en ole aiemmin huomannut koko yhteisöä. En ole siis syöpäsairas, jäin vain ihailemaan tätä yhteishenkeä.. kuinka vakavien asioiden kanssa elätte, jaksatte iloita ja kannustaa toisianne.
Tästä hetkisestä tällä palstalla opin paljon minäkin. Oikein hyvää jatkoa teille kaikille.Tämä on hieno ketju. Me kaikki tiedämme miltä tuntuu saada lääkäriltä hyviä uutisia. Minä Pirjo Pillittäjä itkin onnesta kun sain kuulla että rintasyöpäni oli levinnyt vain kainalon imusolmukkeisiin. Minut on hoidettu ja olen parantunut. Nyt elän elämäni kesää. Sinä, ketjun aloittaja elät ensi vuonna elämäsi kesää. Jaksamista Sinulle.
- hgfjfgj.,
gjgfhff
- gjygfjf
j,jfjugh
- ex-syöpäp.v.-09
On ilouutinen sinulle,ettei pesäkkeitä mistään löytynyt kun ehdit pelätä niitä olevan ,nythän syöpä on helpommin hoidettavissa ja vain paikallisesti levinneessä syövässä on erittäin hyvät paranemis ennusteet.
Minulla oli hoitona tämä aika tavanomainen syöpähoito rinnan poiston jälkeen:taxot,ceffit ja sädehoito,mitään jatko lääkettä en saanut,koska syöpäni ei ollut horm.positiivinen.
Olen kuullut,että tätä xelodaa käytetään myös suolistosyövän hoidossa ja että lääke on todettu tehokkaaksi myös rintasyövän hoidossa.
Joko tiedät,onko sinulla tiputukset samaan aikaan kuin xeloda,tuntuisi että ensin doketakselit ja sen jälkeen xeloda kuuri,vai miten lienee kun itselläni ei ole kokemusta.
En myöskään teidä xelodan sivuvaikutuksista,täällä jotkut suolistosyöpään sitä saaneet ovat kertoneet jalkojen kylmänarkuudesta ,he parhaiten osannvat sinulle kertoa,mitä saattaa olla odotettavissa.
Eikä sitten muuta kuin että pidä lippu korkealla ja kaikki menee hyvin,uskotaan niin - jaksat ne hoidot kuin nainen jaksaa:)))Kiitos osanotosta ex-syöppis v.-09!!!Tuosta tulevasta hoidosta tiedän sen verran,että xelodaa syön koko hoitojakson ajan.Lääkäri mulle oikein paperille kirjoitti hoitokuurin ja lääkeaineet,joita tulee.Ensin dokeatkselia 3 kertaa tiputuksessa ja samanaikaisesti xelodaa 2 viikkoa ja tauko,2 vikkoa ja tauko jne.Sitten vaihtuupi tropit.lääkäri selitti että tulee tätä cef-hoitona tunnettua,mutta multa tippuu toi f pois ja tilala jatkuu xeloda,eli cex-hoitoa.Lääkäri selitti näistä pitkät pätkät,mutta aika paljon multa meni ohi.Sain myös xelodan sivuvaikutuksista kertovan vihkon,niitä olikin melkoinen määrä.Oli juuri tuo maitsemasi jalkojen oireilu,kynsitulehdukset tai kynsien irtoaminen ja lukuisa joukko muita.Ei nyt ihan että muutut vihreäksi,mutta melkein.....Lakkasin sitten lukemasta ja aattelin että sittenpä nähdään.Kun eihän noihin oireisiin oikein ole ennaltaehkäisyä.Kynnet aion kyllä lakata,koska lääkärin mukaan se voi jonkun verran ehkäistä kynsien oireilua.Vähän hirvittää koko xeloda,vaan eipä ole vaihtoehtoja,joten tabletit suuhun vaan ja katsellaan mitä tuleman pitää.
- ex-syöppis.
KIZZ3 kirjoitti:
Kiitos osanotosta ex-syöppis v.-09!!!Tuosta tulevasta hoidosta tiedän sen verran,että xelodaa syön koko hoitojakson ajan.Lääkäri mulle oikein paperille kirjoitti hoitokuurin ja lääkeaineet,joita tulee.Ensin dokeatkselia 3 kertaa tiputuksessa ja samanaikaisesti xelodaa 2 viikkoa ja tauko,2 vikkoa ja tauko jne.Sitten vaihtuupi tropit.lääkäri selitti että tulee tätä cef-hoitona tunnettua,mutta multa tippuu toi f pois ja tilala jatkuu xeloda,eli cex-hoitoa.Lääkäri selitti näistä pitkät pätkät,mutta aika paljon multa meni ohi.Sain myös xelodan sivuvaikutuksista kertovan vihkon,niitä olikin melkoinen määrä.Oli juuri tuo maitsemasi jalkojen oireilu,kynsitulehdukset tai kynsien irtoaminen ja lukuisa joukko muita.Ei nyt ihan että muutut vihreäksi,mutta melkein.....Lakkasin sitten lukemasta ja aattelin että sittenpä nähdään.Kun eihän noihin oireisiin oikein ole ennaltaehkäisyä.Kynnet aion kyllä lakata,koska lääkärin mukaan se voi jonkun verran ehkäistä kynsien oireilua.Vähän hirvittää koko xeloda,vaan eipä ole vaihtoehtoja,joten tabletit suuhun vaan ja katsellaan mitä tuleman pitää.
kynsi muutoksista sen verran,että taxotkin aiheutti niitä,ainakin minulle,pari varpaan kynttä irtosi,sormissa kynnet " kupruilivat",mutta eivät täysin irronneet.
Sivuvaikutukset ovat yksilöllisiä joten ei tosiaankaan kannata etukäteen miettiä ,tulee mitä tullee ja kyllä ne jaksaa:) - kevään kukka
KIZZ3 kirjoitti:
Kiitos osanotosta ex-syöppis v.-09!!!Tuosta tulevasta hoidosta tiedän sen verran,että xelodaa syön koko hoitojakson ajan.Lääkäri mulle oikein paperille kirjoitti hoitokuurin ja lääkeaineet,joita tulee.Ensin dokeatkselia 3 kertaa tiputuksessa ja samanaikaisesti xelodaa 2 viikkoa ja tauko,2 vikkoa ja tauko jne.Sitten vaihtuupi tropit.lääkäri selitti että tulee tätä cef-hoitona tunnettua,mutta multa tippuu toi f pois ja tilala jatkuu xeloda,eli cex-hoitoa.Lääkäri selitti näistä pitkät pätkät,mutta aika paljon multa meni ohi.Sain myös xelodan sivuvaikutuksista kertovan vihkon,niitä olikin melkoinen määrä.Oli juuri tuo maitsemasi jalkojen oireilu,kynsitulehdukset tai kynsien irtoaminen ja lukuisa joukko muita.Ei nyt ihan että muutut vihreäksi,mutta melkein.....Lakkasin sitten lukemasta ja aattelin että sittenpä nähdään.Kun eihän noihin oireisiin oikein ole ennaltaehkäisyä.Kynnet aion kyllä lakata,koska lääkärin mukaan se voi jonkun verran ehkäistä kynsien oireilua.Vähän hirvittää koko xeloda,vaan eipä ole vaihtoehtoja,joten tabletit suuhun vaan ja katsellaan mitä tuleman pitää.
mielestä se on doketakseli mikä aiheuttaa kynsivaurioita. Itse pidin aina tiputuksen aikana jäähanskoja ja tossuja, se auttoi ei ole kynnet kärsineet. Sain kynsienhoito pakkauksen silloin kun hoidot alkoivat, se on ihan hyvä, sisältää kynsibalsamin, öljyn, kovettajan ja käsirasvan.
- ohi on,Marjatta.
sinulle ja onnea myös minulle: sain eilen viimeisen sädehoidon ja nyt ne kaikki ,sytot ja säteet on ohi elettyä elämää ja olen terve taas..
Kuukauden kuluttua lääkäri ja sitten: no,helpotus on suunnaton että hoidot on vihdoin ohi ja jaksoin ne,mutta,mutta, - tästä etiäppäin on mentävä,osa riemustani on kuin kaihoa,surua..
En tiedä,mutta se suunnaton riemu,mitä odotin hoitojen loppuessa,se puuttuu,perhana sentään.
Maanantaina ei enää sädehoitoa,maanantaina ei enää ..
Mitä ajattelette,onkohan tämä mun tilanne enää normaalia,miksi en ole oikeesti iloinen kun kaikki hoidot on ohi????? - Mailta
Nuo sinun uutisesi. Huomasin sellaisen asian että siellä ei ole sitä kirjoitusta jonka laitoin sinulle heti kun olit aloituksen tehnyt. Mistähän syystä se on poistunut. Ei siinnä mitään asiatonta ollut, onnittelin vain sinua huumoripitoisella onnittelulla. Tuli mieleen ettet vaan loukkaantunut ja pyytänyt poistamaan.
Empä hevin loukkaannu,enkä mitään ole pyytänyt poistamaan.Täällä nyt jotkut lukihäiriöiset pyörii palstoilla ja aiheuttavat hässäkkää.Kiva kun olet jo päässyt lenkille ja kaikki siitä suttaantuu pikkuhiljaa,kova leikkaus on sullakin takana vaan elämä voittaa ..... Nimimerkille Marjatta haluaisin sanoa,niinhän ne väittää,että kun hoidot on ohi,putoaa tyhjän päälle.Itse vasta kohta hoitoja aloittelen.Voiskohan olla näin että' kun tottuu ajatukseen mulla on syöpä,mulla on hoidot ja sitten yhtäkkiä ei olekasan mitään...kai se ihmisen psyyke tulee viiveellä perässä...kun kuitenikin aika vakavista asioista puhutaan,näin itse ajattelisin,mene tiedä sitten...
- Mailta
KIZZ3 kirjoitti:
Empä hevin loukkaannu,enkä mitään ole pyytänyt poistamaan.Täällä nyt jotkut lukihäiriöiset pyörii palstoilla ja aiheuttavat hässäkkää.Kiva kun olet jo päässyt lenkille ja kaikki siitä suttaantuu pikkuhiljaa,kova leikkaus on sullakin takana vaan elämä voittaa ..... Nimimerkille Marjatta haluaisin sanoa,niinhän ne väittää,että kun hoidot on ohi,putoaa tyhjän päälle.Itse vasta kohta hoitoja aloittelen.Voiskohan olla näin että' kun tottuu ajatukseen mulla on syöpä,mulla on hoidot ja sitten yhtäkkiä ei olekasan mitään...kai se ihmisen psyyke tulee viiveellä perässä...kun kuitenikin aika vakavista asioista puhutaan,näin itse ajattelisin,mene tiedä sitten...
On joku häirikkö kirjoittanut jotain viestini perään ja sen häirikön viestin poistossa on mennyt minunkin. Joo lääkäri sanoi leikkauksen jälkeen, että tämä oli aika suuri leikkaus ja vaikea. Kasvin kaiveleminen oli kuulema hankalaa.
- ira¤
toivottavasti ei mitään löytyisikään-
- uusi.
ymmärsin aloittajan viestistä,ettei mitään muuta löytynyt kuin paikallisesti kainaloon levinnyt rintasyöpä,kaikki kuvaukset tehtiin ja etäpesäkkeitä ei mistään löytynyt - joten ei kai niitä enää löydy..?
Sellainen on ilouutinen kenelle vaan - vaikkakaan syöpä ei ikinä ole ilouutinen.
Huokaisen kanssasi helpotuksesta,aloittaja,minullakin vain paikallinen levinneisyys:)
- sp-
syöpähoidossa olevat kirjoittakaa useammin kuulumisenne ja miten on KIZZ3. alkaako jännittämään maanantai ja hoitojen alkaminen?
Ihan turhahan sitä on jännittää,mutta ihmisen luonteeseen kuuluu että kaikkea tuntematonta ja ennen kokematonta miettii ja vähän ehkä pelottaakin.
Hyvää keskiviikko illan jatkoa , odottelen tässä ukkosta ja sadetta ,tuntuu että koko luontokin odottaa ,ampiaisetkin lentelevät ihan päättömästi ,poukkoilevat edes takasin parvekkeella.- !!!!!!!!!!!!!!!!
ilmoitettu asiattomaksi ja YP saa selville IP-osoitteesi.
Mitä ihmeen nautintoa saat noista ääliöviesteistäsi, kuten nyt tämäkin:
"nnm,gjv bkbmmmgvvv28.7.2010 21:34
vggghkhbbhkb " Yötä sp- ja muutkin palstalaiset!Mulla on mennyt viime päivinä niin lujaa,etten ole(onneksi)kerinnyt vielä kauheasti jännittämään.Maanantaina hain silikoniproteesin,joka tuntuukin yllättävän hyvältä.Kaiken kukkuraksi sain Pirkanmaan Syöpäyhdistyksestä tosi kauniit proteesirintaliivit ja vieläpä ihan ilmaiseksi!Tänään painelin verikokeisiin ja sydänfilmiin,jotka vaaditaan ennen sytohoitoja.Huomenna olisi sitten vuorossa peruukin hakeminen,sitten on ollut nänä Kela-reissut ja kainalon punkteeraukset(paranemaan päin kylläkin),jotta tuntuuu vähän siltä että vasta maanantain h-hetkellä sitä sitten tajuaa että tässä nyt pötkötellään. Suhtaudun muuten tuohon peruukkiin vähän sellaisella no jaa asenteella.En oikein osaa kuvitella itseäni peruukki päässä.Haen sen kuiteniin huomenna ja kaippa siihenkin tottuu,onhan tässä jo tottunut jollain lailla rinnattomuuteenkin.Ja onneksi noita huiveja löytyy kaupasta joka lähtöön.Ellei peruukki miellytä niin huiveista löytyy valinnanvaraa.Kuulemisiin ja hyvät yöt kaikille!
- HRO
KIZZ3 kirjoitti:
Yötä sp- ja muutkin palstalaiset!Mulla on mennyt viime päivinä niin lujaa,etten ole(onneksi)kerinnyt vielä kauheasti jännittämään.Maanantaina hain silikoniproteesin,joka tuntuukin yllättävän hyvältä.Kaiken kukkuraksi sain Pirkanmaan Syöpäyhdistyksestä tosi kauniit proteesirintaliivit ja vieläpä ihan ilmaiseksi!Tänään painelin verikokeisiin ja sydänfilmiin,jotka vaaditaan ennen sytohoitoja.Huomenna olisi sitten vuorossa peruukin hakeminen,sitten on ollut nänä Kela-reissut ja kainalon punkteeraukset(paranemaan päin kylläkin),jotta tuntuuu vähän siltä että vasta maanantain h-hetkellä sitä sitten tajuaa että tässä nyt pötkötellään. Suhtaudun muuten tuohon peruukkiin vähän sellaisella no jaa asenteella.En oikein osaa kuvitella itseäni peruukki päässä.Haen sen kuiteniin huomenna ja kaippa siihenkin tottuu,onhan tässä jo tottunut jollain lailla rinnattomuuteenkin.Ja onneksi noita huiveja löytyy kaupasta joka lähtöön.Ellei peruukki miellytä niin huiveista löytyy valinnanvaraa.Kuulemisiin ja hyvät yöt kaikille!
ja rutkasti huomiselle ja tuleville päiville Mutta niinhän se on ,että se vaan tietää mistä pieksu puristaa
kenen jalassa se on. Hengessä mukana kirjoittele HRO kirjoitti:
ja rutkasti huomiselle ja tuleville päiville Mutta niinhän se on ,että se vaan tietää mistä pieksu puristaa
kenen jalassa se on. Hengessä mukana kirjoitteleKiitos muistamisesta,yritetään pärjäillä.Tänään aloittelen ottamalla 5 kortisonipilleriä.Peruukkikin on katsottu,vaan oli liian tumma.Odottelen ensiviikkoon että saavat tilattua vaaleamman.Se olikin,yllätys kylläkin,ihan mukavannäköinen kapine.Kirjoittelen huomenna ensipäivän tunnelmia.Luulen kylläkin,että toi eka tiputus voi olla helppo,ehkä myöhemmin,kun elimistössä on enemmän myrkkyjä,vaikutukset tehostuu.No,sehän pian nähdään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855