Kuvakkeet katosivat työpöydältä

avun tarpeessa

Mikä riivaa konetta?

Aamulla käytin läppäriäni tavalliseen tapaan,mutta iltapäivällä konetta ja windous xp avatessa olivat kuvakkeet kadonneet työpöydältä.Kun windous aukeaa niin työpöydälle ei siis näy kuvakkeita,ei alarivi palkkia,ei mitään.Ja kone ei myöskään reagoi nappuloiden paineluun.

Vikasietotilassa koneen työpöydällä olevat kuvakkeet näkyvät kyllä.

Mitäs teen? onko kyse viruksista,rautaviasta vai mistä?

Lataanko malwarebytes antimalwaren tai esim f-sekure online scannerin.palautanko systeemiä aikaisempaan ajankohtaan (järjestelmän palatus) vai mitä kannataa tehdä?

Olen koettanut käynnistää konetta useamman kerran,mutta joka kerta sama vaiva esiintyy! koneenkin joutuu sammutamaan virtanapista väkisin,kun ei mikään toimi.

Kone on n.neljä vuotta vanha läppäri,jossa xp

7

4277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykiatri

Psykiatri tässä terve!
      Minä suosittelisin sitä helpointa tapaa aloittaa tämän sinun (ai niin kinkkisen) ongelmasi ratkaisu-yritykset. Sinä oletkin jo löytänyt vikasietotila-ominaisuuden koneeltasi, onneksi olkoon!
      Ja olet jopa keksinyt vielä senkin, ottä koneen voi todellakin palauttaa siinä tilassa edelliseen ajankohtaan, jossa kone varmasti toimi moitteetta. Suoritappa se toimenpide nyt ja katsotaan miten käy.

• Avun tarpeessa

Järjestelmän palautus ei auttanut ongelmaan,eikä myöskään f-sekuren online scannaus.

Asiallisia neuvoja kiitos

• 73673

Windows 7:ssa kun klikkaat hiiren oikealla työpöydän kohdalla ja otat aukeavasta valikosta Näytä ja sinne sitten laitat ruksin että näytä kuvakkeet. Xp:ssä en muista onko noin.

• Anssi.fi

Kuulostaa siltä että explorer.exe kaatuu..
      Kokeile käynnistää se uudestaan painamalla Ctrl Alt Delete - tehtävienhallinta - Tiedosto - Uusi tehtävä (suorita) ja siihen kirjoitat explorer.exe.
      Käynnistyikö?
      Jos lähti käyntiin niin virustarkistus heti käyntiin.
      Voit ottaa muhun suoraan yhteyttä tuolta: http://www.anssi.fi/apua-tietokone-ongelmiin/

• Anonyymi

Minulta hävisi reunapaneelit.mitä teen

• Anonyymi

Käy ostamassa uudet, puutavaraliikkeessä osaavat neuvoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3037
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2644
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe