Hymy passikuvassa?

jännittää

Olen ensimmäistä kertaa matkaamassa Afrikkaan ja mietityttää passikuvani. Kuva on otettu 7 vuotta sitten ja hymyilen siinä leveästi hampaat täysin näkyen. Tähän mennessä kukaan ei ole kuvasta mitään huomauttanut ja onhan passi aikanaan myönnetty tuolla kuvalla, mutta voiko siitä tulla ongelmia tarkemmassa passitarkastuksessa? Euroopassa matkustaessa passia kun enintään nopeasti vilkaistaan. Passi olisi vielä 3 vuotta voimassa niin en turhaan haluaisi sitä uusia vielä. En halua ottaa riskiä, etten pääsisi lomallani maahan passikuvan vuoksi. Onko tämä aivan turha huoli? Matkakohde on Etelä-Afrikka.

1

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihquu

No ei ole trolli, hymy on leveä, mutta hampaani eivät sentään täysin kokonaan näy. Ajokortissa on sama kuva. Vuonna 2003 on passi ja ajokortti hankittu eikä kukaan kuvista huomauttanut. Kuvaajana oli ihan paikallinen valokuvaamo. Tarkempia sääntöjä kuvista tuli vuonna 2006, aiemmin vakava ilme oli kai lähinnä suositus? Luokkakuvaahan tuo kuva enemmän muistuttaa kuin passikuvaa, mutta olen mielestäni kyllä aivan selvästi tunnistettavissa siitä.

Onkohan Lontoosta lähdettäessä ja Johannesburgiin saapuessa kuinka tarkat passintarkastukset?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1511
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe