20.7. tuli 4D-dokkari lyhytkasvuisesta tytöstä. No, hänen ruumiinsa epämuodostuneisuudet nyt eivät rajoittuneet vain lyhytkasvuisuuteen... Erehdyin valittamaan vaimolleni että kauheaa kun tuotetaan ohjelmia jotta "normaalit" voivat kauhistella toisen ihmisen epämuodostumia, vammaisuutta tai muuta sairautta. Milloin ruutuun läväytetään 50cm pitkä ihminen tai 500kiloa painava ihminen...! Vaimo sanoi että nämä ovat "tiede-dokumentteja", jotta ihmiset tietävät että "tuollaisiakin"on. Olen tässä erimieltä: en pidä tavallisen ihmisen kannalta moisia ohjelmia erityisen tieteellisinä, varsinkin kun ohjelmassa esiintyneitä "sairauksia" yleensä esiintyy vain joka 10 miljoonannella. Jos dokumentti olisikin esim. keuhkosyövästä! Mutta tällöin sitä ei katsottaisi koska potilaassa ei olisi mitään ulkomuodollista kauhisteltavaa, eivätkä tupakoitsijat ainakaan haluaisi moisia katsoa.
4D dokumentit
odarap
0
586
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079