Kani heittelee ruokakuppia

Iiwari3Wee

Niin mikä sitä nyppii kun se tekee sellasta. On alkanut tekemään viime aikoina. Sillä on sellanen 2 puolinen ruokakuppi. Toisella puolella oskua ja toisella puolella jotain eläinkaupan niitä pellettejä en muista merkkiä. Raivostuttavaa ku se heittää ne ympäri lattiaa, se siis on 24h vapaana. Kokeilin siirtää ruokakupin häkistä pois eteisen lattialle, mutta se heittelee sitä siinäkin. Ärsyttääkö sitä joku vai leikkiikö vaan?

5

2597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pupuska

Saattaapa tuo leikkiä :) Onko kanillasi leluja? Vessapaperirullan hylsyt käy siihen tarkoitukseen ihan hyvin.

• 10

Laita kuppi sinitarralla lattiaan kiinni. Vois ainakin kokeilla pysyykö sit kuppi paikoillaan.

• tania78

Keraaminen kuppi, jota ei voi heitellä. :)

Kaneilla on paha tapa kuopsuttaa ja viskoa tavaroita.
      Keksi sille muuta puuhaa esim: oksista.

• AvutonKaninOmistaja

Minullakin on kani ja se heittelee koko ajan sen ruokakurria . Kuppini on keraaminen ja se heittelee sitä silti koko ajan, eikä se edes tykkää olla vapaana eikä se tykkä leikkiä ja syödä herkkuja :( En tiädä mitä voisin tehdä asialle . Se on mun ihana erakko kanini :D

• Kaninhoitaja

Hehe vähän myöhäs... mut mulla on 2 kania ja toinen on vähän villimpi ja toinen taas ujompi. Niin yllätys, herään yöllä ainakun se heittlee kuppia. Molemmat eri häkeissä kun villimpi kävi toisen kimppuun,niin kummallekin olen laittanut juoma kupiksi keraamisen kupin ja ruokakuppina on muovi-eläintenkuppi ja villimmällä taas metallin eli sellanen kevyt... yleinsä hän alkaa heitellä kun se on tyhjä, mutta luin juuri että tyhjät vessapaperirullat auttaa ongelmaan joten heti toimeen annoin ja alkoi leikkiä sillä,empä itse ole tajunnut. Kanit ovat siis alle vuoden ikäisiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2453
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      917
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      137
      872
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      851
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      796
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      704
    Aihe