...kun uutisten mukaan itäuusimaalainen valtuutettu on jäänyt kiinni lapsiin sekaantumisesta...Hyi h-i sanon minä.
Lapsirakkaita politiikkoja?
7
562
Vastaukset
- Kun nyt kysyn
Niin, missähän valtuustossa tämä henkilö vaikuttaa/vaikutti?
- poissa.....
Luuletko että tunnustaa/vat?
- Anonyymi
Uusimaan keskustelupalstalla mainittiin arvaus/tieto.
http://www.uusimaa.fi/Yhteiso/Keskustelupalstat/Aiheittain/Ajankohtaista/Artikkeli-Itauusmaalaisvaltuutettu-saa-syytteen-lapsen-seksuaalisesta-hyvaksikaytosta - Porvoolainen70
Anonyymi kirjoitti:
Uusimaan keskustelupalstalla mainittiin arvaus/tieto.
http://www.uusimaa.fi/Yhteiso/Keskustelupalstat/Aiheittain/Ajankohtaista/Artikkeli-Itauusmaalaisvaltuutettu-saa-syytteen-lapsen-seksuaalisesta-hyvaksikaytostaSen verran pieni paikkakunta tuo että rajoittaa mahdolliset kandidaatitkin aika pieneen lukumäärään. Parasta olisi kyllä että nimi tulisi julki niin ei joutuisi syyttömät arvailujen kohteeksi.
- näköjään..
Stana!
- ÄLÄ ÄÄNESTÄ!
"Kansanedustajat" ja kunnallispoliitikot samanlaisia omaneduntavoittelijoita! Älkää helvetissä äänestäkö niitä! Pukkilalaiset saa katsoa ihan omaan peiliin! HYI!
- lapane
Tässäkin asiassa monta puolta, jota eivät vain kaikki tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.184101- 383875
- 223570
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****232889- 862022
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361972Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2591881Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171707Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2271369Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.221192