Kysymykseni on seuraavanlainen, eli voiko rakentaa puuaidan jos naapurilla jo on aita?
Tilanne on se, että naapurit ovat vuosia sitten rakentaneet aidan, mutta meidän tontti on 1,5 metriä korkeammalla kun heidän tonttinsa. Naapurit ovat paljastuneet oikeiksi ongelma tapauksiksi ja haluaisin näkösuojaa, jotta ei päästä sanomaan mm. lasten hiekkalelujen vääristä väreistä tai kuistilla kuivuvista uimapyyhkeistä jatkuvasti.
Haluaisin 1,5-2m korkean puisen aidan josta ei läpi meille näkisi, ja kunnalta asiaa olen yrittänyt kysyä mutta kaikki asiasta jotakin tietävät ovat lomalle. Tottahan toki kunnalta pitää saada mustaa valkoisella että aidalle on lupa, sillä olemme jo tottuneet kunnan tarkastajiin pihallamme (naapuri kyllä pitää huolen siitä).
Olen miettinyt, että aidan ei tarvitsisi olla edes koko rajan pituinen, kunhan suojaisi tämän hiekkalaatikko osan.
Akvaario elämään kyllästynyt
Aitaa kaipaava
2
416
Vastaukset
- naapuri on pahin
istuta rivi tuijjia niin et lupaa tarvi ja on ihan ok näkönenkin
- Pämmy
Kaupungin/kunnan rakennusjärjestyksessä kerrotaan, millaiselle aidalle tarvitaan toimenpidelupa. Asemakaavassa voi olla vaatimus aidan rakentamisesta ja ulkonäöstä. Kannattaa siis tsekata molemmat. Rakennusjärjestyksen löydät kotikuntasi nettisivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817