A-link

no signal

minulla on A-link a malli. eikö siihen enää tule päivityksiä? eihän b-mallin päivitykset käy a-malliin? onko normaalia että kantavuus vähenee pikkuhiljaa? ennen sain yhteyden muissakin pihapiirin rakennuksissa, mutta nyt ei riitä edes viereiseen huoneeseen. laite on reilun vuoden ollut käytössä.

5

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on loppu

      kyllä siihen vielä joitain päivityksiä saattaa tulla, mutte ei mitään merkittäviä. b-mallin päivitykset eivät käy a-malliin. kun laite vanhenee eikä uusia laite päivityksiä ole niin kantavuus huononee jatkuvasti. a-mallin pitäisi loppua kokonaan toimimasta vuodenvaihteessa ja tuki laitteelle loppuu jo sykyllä kun 4G yhteys tulee b-malliin.

      • linkki lude

        olen tästä asiasta kysellytkin A-linkin asiakaspalvelusta ja ovat sanoneet että vuodenvaihteeseen olisi a-mallin toimimis aika, mutta voivat laittaa jatkopäivityksen jos huawei ei saa 4G päivitystä vielä vuodenvaihteeksi. a-malliin ei kuitenkaan ole tulossa 4G tukea vaan ainoastaan b-malliin ja silloin vasta kun huawei on julkaissut 4G päivityksen.


    • kesäkuulle päivätyn softan pistin omaan a-malliini. Totta että b:n päivitykset siellä ovat päällimmäisinä

      • on kyllä

        täyttä sontaa että kantavuus huononee ajan kuluessa, laitetta voi käyttää vaikka maailman tappiin saakka.


      • taratuhin
        on kyllä kirjoitti:

        täyttä sontaa että kantavuus huononee ajan kuluessa, laitetta voi käyttää vaikka maailman tappiin saakka.

        kantavuus huononee jos ja kun ei ota päivityksiä tai niitä ei enää tule. minä olen testannut asiaa viimevuonna eli otin päivityksen maaliskuussa ja marraskuussa kantavuus riitti enää metrin säteelle. sitten otin päivityksen ja sain taas kantavuuden normaaliksi joten kyllä niistä päivityksistä on hyötyä laitteen käyttöiälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe