Omenasiiderietikka??? Toimiiko se?

Haluan parantua

Olen katsellut keskusteluja kun joku väittää että omenasiiderietikka auttaa akneen ja se parantaa arvet myös. Otin siitä jotain selvää googlettamalla ja sain siitä jonkin verran tietoa, kävin myös katsomassa youtubessa videoita siitä!!! Haluaisin tietää onko joku oikeesti testannut sen ja ollut tyytyväinen. Ja miten te käytätte sen? Sisäisesti vai ulkoisesti?? Ja tärkein kysymys on mistä sitä saadaan????

8

6497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,

      kokeillut omenaVIINIetikkaa ihonhoitoon, ulkoisesti. Sitä saa ihan tav.kaupoista, mainitsemaasi omenasiiderietikkaa olen tilannut Luomunetistä, käytän sitä ruoanvalmistukseen.

      • Haluan parantua

        Katoin youtubesta että se pitää olla omenasiiderietikkaa ja googletin varmuuden vuoksi, omenasiiderietikkaa sisältää entsyymejä, jotka auttavat kuoleen ihosolukon poistossa ja se myös tasoittaa ihon ph arvoa. Se on myös hyväksi ruuansulatukselle, joka voi olla joillekkin osa syy akneen, kun suolisto ei kerkee poistaa kaikkea kuona aineita huonon ruuansulatuksen takia, joten ihosta tulee myös ulos kuona aineita (sori vähän karkeasti kirjoitettu tää kohta). Se ei saisi olla omenaVIINIetikkaa,koska se on liian vahvaa iholle ja se ei oo niin luonnollista? Mutta jos olet kokeilut omenaviinietikkaa, niin miten se vaikutti?


    • Kanadan Pentti

      Minun isäni kuoli siihen, kun vedessä oli niin paljon kalkkia, joka tukkesi verisuonia hänen sydömessä.
      Joka aamu pitää ottaa omenaviinietikkaa joka "Sulattaa " pois kalkit verestä.
      Tein kerran kokeen, laitoin pannulle tavallista raanavettä, ja hitaasti keitin sitä pois siitä,
      ja lopulta jäi pannulle vain valkoista jauhoa, joka oli kalkkia, sitten minä laitoin siihen omenaviinietikkaa
      ( tavallinen etikka on vielä parempaa, ) ja aamulla kun katsoin sitä pannua, oli se omenaviinietikka syönyt
      sen kalkin siitä pannusta.
      Näin käy myöskin sydämen verisuonille, jos säännöllisesti otat yhden ruokalusikallisen omenaviini etikkaa pantuna tislattuun veteen. ja sitten lämmität sen, niin että hunaja sulaa siinä, ilman hunajaa, se on liian hapanta joka ihan kirvelee kurkussa ja vatsassa. Jos näin teet, lisäät ikääsi monella vuodella, sillä suurin osa
      ihmisiä kuolee verisuonien tukkeentumiseen.

      [email protected]

    • Peejaatuu

      Omenasiiderietikka auttaa myös kihtiin. Olen kokeillut oikein kunnolla saadakseni kihdin, ei ole tullut enään kihtiä kun otan aamulla kaksi ruokalusikallista Omenasiiderietikkaa ja sama illalla. Hunajalla siitä voi tehdä miellyttävämmäm makuista. Kihtiin kyllä teoaa.

    • Arvelen nähneeni vain omenaviinietikkaa kuten tuolla välissäkin tuote mainitaan. Omenasiideriä löytyy juomaosastolta.
      Omenaviinietika etikkahyllyltä.

      • tktktks

        Kannattaa ostaa luomulaatuista, pastöroimatonta omenasiiderietikkaa, jossa on mukana "mother". Niitä saa luontaistuotekaupoista ja erikoisliikkeistä.


    • toimii_toimii

      Käytän etikkaa ihan kaikkeen ja juon kuusi kertaa päivässä lasillisen vettä jossa on 1 tl omenaviinietikkaa. Ruuasta saa itämaista terästämällä sitä etikalla. Etikkalla voi huuhdella hiukset pesun jälkeen ja käytän itse laimenettua etikkaa kasvojen puhdistukseen.

      Tikkaa voi myös käyttää muuhunkin puhdistukseen. Haju ei ole paras mahdollinen, mutta se haihtuu nopeasti.

    • toimii_toimii

      Ei tietysti tikkaa vaan etikkaa :) sorry

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe