Terve kaikki Dodge kuskit.
Kaipaan apuanne.
Myönnän, että on ehkä tyhmää kysyä tätä mutta....en välitä.
Olen siis renault kuski. Nykyinen auto megane 1,4l ja edellinen samanlainen 1,4l.
Olen nyt ollut hyvin kiinnostunut vaihtamaan autoni Dodge Caliber SRT4. Joten kaipaankin teidän tietoa ja kokemusta.
Auto jota olen katsonut:
Caliber 2,4 SRT4
Bensiini
Manuaali
VM: 2008
Ajettu: 32500
Kaipaankin tietoa. Onko millainen auto? luotettava?
millainen kulutus...oikeassa elämässä?
Jotain mallivikoja?
kenties kyseisen vuosimallin viat?
Huoltoje hinnat?
Onko se jakohihnalla vai ketjulla?
Muuten kokemuksia, fiiliksiä?
Auto talvella, millainen?
Jotain mitä erityisesti ostaessa kannattaa huomioida?
Dodge Caliber SRT4
8
2127
Vastaukset
- 3+15
Hyppäys rellustasi (aivan asiallinen perheauto) ylitehokkaaseen vailla ajo-ominaisuuksia olevaan jenkkipaskaan on täysin järjetön ajatus. Unohda jenkkipaskat ja mieti asia uudelleen.
- 11+16
esittämään kommenttejasi sitten, kun olet täysi-ikäinen ja saat ajokortin!
- oikeinnnn
11+16 kirjoitti:
esittämään kommenttejasi sitten, kun olet täysi-ikäinen ja saat ajokortin!
hyvin sanottu,ei pidä soittaa suuta dötsin osastolla.
- Kalibeerit
saa vielä yhden vikaisimman merkin samalla. Nuo hevosetkin ovat jotain laiskoja ainakin testien ja mittausten mukaan. Ja ajo-ominaisuudetkin on lehdissäå tyrmätty yhtä selkeästi.
No kyllä se jotkut Corollat silti voittaa. Osat pois. - dfgdfg
Kalibeerit kirjoitti:
saa vielä yhden vikaisimman merkin samalla. Nuo hevosetkin ovat jotain laiskoja ainakin testien ja mittausten mukaan. Ja ajo-ominaisuudetkin on lehdissäå tyrmätty yhtä selkeästi.
No kyllä se jotkut Corollat silti voittaa. Osat pois.Montakos olet näitä omistanut kun noin asiantuntevasti uhoat? Veikkaampa että et yhtäkään.
- Evomies
dfgdfg kirjoitti:
Montakos olet näitä omistanut kun noin asiantuntevasti uhoat? Veikkaampa että et yhtäkään.
Miksi pitäisi omistaa kun käynti kirjastossa riittää.
http://tekniikanmaailma.fi/autot/vertailut/tm-vertailu-scandinavian-sports-car-2008 - sklsdf
Evomies kirjoitti:
Miksi pitäisi omistaa kun käynti kirjastossa riittää.
http://tekniikanmaailma.fi/autot/vertailut/tm-vertailu-scandinavian-sports-car-2008No tuolla linkissähän ei ole yhtään mitään, ja tuo nimimerkkisi ''evomies'' kertoo jo kaiken tarvittavan ettei viitsi edes kommentoida.
- dodge-fani
haista paska -kanttii hommata jenkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972