Terve kaikki Dodge kuskit.
Kaipaan apuanne.
Myönnän, että on ehkä tyhmää kysyä tätä mutta....en välitä.
Olen siis renault kuski. Nykyinen auto megane 1,4l ja edellinen samanlainen 1,4l.
Olen nyt ollut hyvin kiinnostunut vaihtamaan autoni Dodge Caliber SRT4. Joten kaipaankin teidän tietoa ja kokemusta.
Auto jota olen katsonut:
Caliber 2,4 SRT4
Bensiini
Manuaali
VM: 2008
Ajettu: 32500
Kaipaankin tietoa. Onko millainen auto? luotettava?
millainen kulutus...oikeassa elämässä?
Jotain mallivikoja?
kenties kyseisen vuosimallin viat?
Huoltoje hinnat?
Onko se jakohihnalla vai ketjulla?
Muuten kokemuksia, fiiliksiä?
Auto talvella, millainen?
Jotain mitä erityisesti ostaessa kannattaa huomioida?
Dodge Caliber SRT4
8
2115
Vastaukset
- 3+15
Hyppäys rellustasi (aivan asiallinen perheauto) ylitehokkaaseen vailla ajo-ominaisuuksia olevaan jenkkipaskaan on täysin järjetön ajatus. Unohda jenkkipaskat ja mieti asia uudelleen.
- 11+16
esittämään kommenttejasi sitten, kun olet täysi-ikäinen ja saat ajokortin!
- oikeinnnn
11+16 kirjoitti:
esittämään kommenttejasi sitten, kun olet täysi-ikäinen ja saat ajokortin!
hyvin sanottu,ei pidä soittaa suuta dötsin osastolla.
- Kalibeerit
saa vielä yhden vikaisimman merkin samalla. Nuo hevosetkin ovat jotain laiskoja ainakin testien ja mittausten mukaan. Ja ajo-ominaisuudetkin on lehdissäå tyrmätty yhtä selkeästi.
No kyllä se jotkut Corollat silti voittaa. Osat pois. - dfgdfg
Kalibeerit kirjoitti:
saa vielä yhden vikaisimman merkin samalla. Nuo hevosetkin ovat jotain laiskoja ainakin testien ja mittausten mukaan. Ja ajo-ominaisuudetkin on lehdissäå tyrmätty yhtä selkeästi.
No kyllä se jotkut Corollat silti voittaa. Osat pois.Montakos olet näitä omistanut kun noin asiantuntevasti uhoat? Veikkaampa että et yhtäkään.
- Evomies
dfgdfg kirjoitti:
Montakos olet näitä omistanut kun noin asiantuntevasti uhoat? Veikkaampa että et yhtäkään.
Miksi pitäisi omistaa kun käynti kirjastossa riittää.
http://tekniikanmaailma.fi/autot/vertailut/tm-vertailu-scandinavian-sports-car-2008 - sklsdf
Evomies kirjoitti:
Miksi pitäisi omistaa kun käynti kirjastossa riittää.
http://tekniikanmaailma.fi/autot/vertailut/tm-vertailu-scandinavian-sports-car-2008No tuolla linkissähän ei ole yhtään mitään, ja tuo nimimerkkisi ''evomies'' kertoo jo kaiken tarvittavan ettei viitsi edes kommentoida.
- dodge-fani
haista paska -kanttii hommata jenkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452439
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541629Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598- 661308
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461304The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2531085- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58879Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21876