Ostin disanan nauhavaippoja uutena, ja pesin niitä varmaan 3-5 kertaa 60-90 asteessa ennen käyttöä. nyt niitä on käytetty useita kertoja ja melkein kuorena vois pitää. Auttasko joku etikkaliotus tms? pessy oon pähkinöillä ja nyt erisanilla. kauanko vie ennen kuin imee kunnolla?
nauhavaippa ei ime
4
556
Vastaukset
- Rd
Itselleni nauhavaipat eivät ole tuttuja, mutta kun googletin, niin löysin tietoa, että mistä on kyse. Nauhavaippa ei itsessään siis ime kovin paljon, vaan tarvitsee lisäimun. Täältä lisätietoa: http://www.kestovaipat.fi/imukerros.html
- nauhakuori
Joo, on siis lisäimun kanssa käytössä (harso tai mikrokuitu), ja se lisäimu imee kyllä, jopa imsevimsetkin imee tasaisesti kosteuden. mutta nämä nauhavaipat ei tahdo kastua edes lavuaarissa, vesi helmeilee päällä ennen kuin kastuu. mutta luulen että pesuja vaan..
Hassua vastata jos et edes tunne koko nauhavaippaa..? - Rd
nauhakuori kirjoitti:
Joo, on siis lisäimun kanssa käytössä (harso tai mikrokuitu), ja se lisäimu imee kyllä, jopa imsevimsetkin imee tasaisesti kosteuden. mutta nämä nauhavaipat ei tahdo kastua edes lavuaarissa, vesi helmeilee päällä ennen kuin kastuu. mutta luulen että pesuja vaan..
Hassua vastata jos et edes tunne koko nauhavaippaa..?Niin no, siksihän tuon linkin vastaukseeni liitin, että jos siitä olisi apua. Ihan mielenkiinnosta itse tuon luin, kun eivät tosiaan ole tuttuja nuo nauhavaipat. Ja kun et maininnut, että käytössä on jo lisäimut, niin tuli vain mieleeni, josko vika olisi siinä.
- ojb
Miksi et siten pitäisi niitä kuorena? Jos imu kerran toimii, et tarvitse enää muuta :) Itse olen ostanut Baby Idean nauhavaippoja (hamppu) ja kyllä ne hyvin toimivat, villikset tarvitaan päälle. Mutta jos tosiaan pärjäät ilman kuoria, niin ole onnellinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995