R1200RT

Helb kuljettaja

Onko kokemuksia korkeammista nopeuksista saksassa siitä, että mikä olisi hyvä matkanopeus kohtuullisella kulutuksella? Esim mitä vie 180kmh nopeudella?

4

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tärkein..

      ...jos matkaillaan moottoripyörällä. Itselläni pyörän kulutus ei vaihtele mitenkään
      matkabudjettiin vaikuttavasti ajoin sitten 120kmt tai 180kmt mutta matkamukavuuteen
      ajonopeudella on sen sijaan merkittävä vaikutus.
      Tässäkin asiassa on silti vaikutuksensa omilla mieltymyksillä.
      Saksan moottoriteillä on mukava ottaa vauhtikokemuksia, pidempiä tai lyhempiä
      iham oman maun mukaan mutta mukava, turvallinen ja nautinnollinen matkanopeus
      lienee siinä 150kmt, niin ainakin minä olen asian kokenut niillä kahdeksalla (8)
      kerralla jotka olen Saksan kautta ajanut.
      Pyöräsi soveltuu erittäin hyvin tälläiselle matkalle.
      Turvallista matkaa!

      • Helb kuljettaja

        Pääasiassa nopeus tulee olemaan nautinnollista 80kmh pikkutie ajelua, mutta ajattelin rykästä pikaiseen Rostockista Baaden Baadeniin ja tulla hissukseen ylös. Ja kulutusta ajattelin sillä, ettei tankkaus väli olisi alle 200km.


      • se tärkein..
        Helb kuljettaja kirjoitti:

        Pääasiassa nopeus tulee olemaan nautinnollista 80kmh pikkutie ajelua, mutta ajattelin rykästä pikaiseen Rostockista Baaden Baadeniin ja tulla hissukseen ylös. Ja kulutusta ajattelin sillä, ettei tankkaus väli olisi alle 200km.

        Tankkausväli ei takuulla jää alle 200 km:n vaikka miten ajaisit.
        veikkaisin tankkausväliksi n. 350km


      • Helb kuljettaja kirjoitti:

        Pääasiassa nopeus tulee olemaan nautinnollista 80kmh pikkutie ajelua, mutta ajattelin rykästä pikaiseen Rostockista Baaden Baadeniin ja tulla hissukseen ylös. Ja kulutusta ajattelin sillä, ettei tankkaus väli olisi alle 200km.

        Retkellä broidin RT 1200 vei 4, 5 litraa satkulla marssivauhdin ollessa 120 - 130 kmh . Mun oma
        C 1200 nielas 6 vaihteen puutteen takia samaan aikaa 5,9 litraa . Eikä tuo 20 -30 kmh nopeuden
        muutos nosta missään nimessä kulutusta 10 l satkulla .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4776
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3404
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2836
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2717
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2518
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2296
    10. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2296
    Aihe