tissit

nunna

Mikä siinä on, että suurimmalle osalle miehistä maistuvat vain muhkeat ja isot tissit? Itselläni on ainainen ongelma ollut pienirintaisuuteni ja häpeän sitä hirveesti. Tuntuu vielä pahalta, että oma poikaystävä, vaikkei sitä suoraan myönnäkään ei pidä rinnoistani. Seksin aikana tai muutenkaan hän ei juuri noteeraa niitä millään tavalla. Tai sitten, kun koskee, niin tuntuu kuin tekisi sen väkisin. Itse hyväksyn mieheni juuri sellaisena kuin hän on, koska rakastan häntä niin paljon, tahtoisin vain, että hän olisi minuun tyytyväinen ja että voisin tyydyttää hänen tarpeensa täydellisesti! Kertokaapa, kuinka suurta osaa seksissä tissit vetävät?Ja mitä olette mieltä todella pienistä rinnoista?Pilaavatko ne kokonaisuuden?

15

4445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska

Minulle rintojen koolla on suuri merkitys, mutta niinpäin, että todella pienet rinnat on minusta tosi kiihottavat. Semmoisia tykkäisin helliä ja hyväillä seksin aikana ja muulloinkin. Siis eivät pilaa kokonaisuutta vaan pelastavat paljon. Vielä jos sattuisi kohdalle oikein tosi pienirintainen nainen, joka nauttisi "rintojensa" hyväilystä, niin olisin maailman onnekkain mies.

• nunna

Kunpa oma miehenikin olisi minuun tyytyväinen, tulisin niin onnelliseksi!!!Ettei minun tarvisi itkeä yksin ja miettiä, miksen kelpaa tällaisena :( Todella kiva kuulla, että noin ihania miehiä on olemassa!Kiitos siitä!

• arska
        nunna kirjoitti:

Kunpa oma miehenikin olisi minuun tyytyväinen, tulisin niin onnelliseksi!!!Ettei minun tarvisi itkeä yksin ja miettiä, miksen kelpaa tällaisena :( Todella kiva kuulla, että noin ihania miehiä on olemassa!Kiitos siitä!

Älä ystävä hyvä itke, mieti mieluummin, kuinka moni mies itkisi ilosta, kun saisi helliä ihania pieniä rintojasi. Vihjeeksi: kun poikaystäväsi vähänkään huomioi rintojasi, anna nautintosi näkyä, anna hänen huomata kuinka paljon pidät niiden hyväilemisestä.

• otetaan

Vaimollani on myös pienet suloiset rinnat, joskus hänkin on sanonut,"että kun ovat niin pienet" ja että varmaan pitäisin sellaisista
      isommista. Olen useaan kertaan joutunut todistelemaan, etten pidä sellaisista isohkoista saatikka suurista rinnoista.
      Semmoiset käteen sopivat A-kuppikokoiset ovat parhaat ja kauneimmat.
      Ei muuta kuin nännit pystyyn ja nauti siitä millainen olet!

• Pekkapoika

Kunhan vaan ovat samankokoiset. Isot lollot ei tunnu hyvältä käsisssä....

• niin

Olin nuorena normaali rintainen ja nyt on isot ja pehmeät, jännän kimmoisat. Rhdottomasti miehet ovat aivan hurmoksessaan näihin. Ei miesten näpit millään pysy irtaallaan näistä. Onneksi ei pysy, sillä hyvin ovat nautinnon haluiset ja tuntevat.

• Seppo

Mun vaimollani on Samantha Fox tyyppiä,eli kohtalaisen isot. Kyllä ne ihan hyvät on,mutta mun mielestä pienet on tosihyvät. Ole täysin tyytyväinen itseesi. Luoja on suonut sinulle ihanat tisut. Näin sanoo tosimies,joka tietää asioista ja joka on ollut aina tyttöjen suosikki,mutta avioliittoon mentyään uskollinen yhden naisen mies. Ehdottomasti.

• mimmi

positiivisia puolia pienissä rinnoissa on ainakin se kun urheilee niin ne ei oo tiellä.Eikä oo niska ja hartia kipuja ainakaan niitten takia.
      Mä häpeen kans mun tissejä, mut oon yrittäny aatella niin, et jos mä en kelpaa jollekin miehelle omana ihtenäni, niin sitten saa olla. Eipähän se oo meiän vika jos on pienet rinnat..ei me olla niitä meihin laitettu. Kyllä se sun poikaystävä sut hyväksyy sellasena ku oot, jos se oikeesti susta välittää...laitappa mailia ni jutellaan syvellisimmin....

• Aki

Ajattelepa miestäsi. Kyllä hän näki rintojesi koon jo sinut tavatessaan (jos et käyttänyt jotain suurentavaa topattua liiviä). Eikä se miestäsi häirinnyt. Muuten ette olisi yhdessä. Oletko koskaan ajatellut, ettei miehesi ole kenties kovin kiinnostunut rinnoista (minkään kokoisista)? Hän voi olla vaikka enempi
      peppumies. Sinua se saattaa rassata, jos sinulla on tuntoherkät rinnat, joita toivoisit hyväiltävän.
      Mikä on sinun mielestäsi tosi pieni kokona?

Itse pidän AA-kokoisista tai pienemmistä rinnoista.
      Nauti rinnoistasi sellaisina kuin ne ovat ryhdikkäänä ja ylväänä. Heitä liivit komeroon tarpeettomina, ja anna rinnoillesi vapaus.

• nunna

on 70 a, sellasia liivejä käytän, mut joillain kavereilla, joilla on samankokoset liivit, niin niil näyttää rinnat kuitenki paljon isommilta. Mul on rinnat niinku jollain 11-vuotiaalla tytöllä, jolla on just alkanu rinnat kasvamaan. Eli tosi pienet!

• Aki
        nunna kirjoitti:

on 70 a, sellasia liivejä käytän, mut joillain kavereilla, joilla on samankokoset liivit, niin niil näyttää rinnat kuitenki paljon isommilta. Mul on rinnat niinku jollain 11-vuotiaalla tytöllä, jolla on just alkanu rinnat kasvamaan. Eli tosi pienet!

Ne ovat todellakin sellaiset hienot, söpöt, haluttavan himoittavat ihanuuksien rinnat, jollaiset saavat minut hurmioon.
        Miksi sellaisten ihanuuksien kantajat ovat aina varattuja?
        Unohda liivisi komeroon ja nauti nyt keväästä, ja kesästä.

• Seppo

Meistä miehistä monet eivät kiinnitä rintoihin mitään huomiota,vaan tärkein on pimppi. Toiset tykkää viivapimpeistä ja toisille on mieluisin sellainen missä on isot häppärit. Pimppi sinulla täytyy olla tosihyvä,on se sitten kumpaa tyyppiä tahansa,koska rintasi jäävät miehellesi sivuseikaksi.

• tyttö vaan

ihanaa huomata että täällä on fiksuja miehiä juttelemassa eikä mitn keskenkasvusia pikkupoikia... :) Rintojen kooolla ei ole väliä vaan sillä miten niitä kantaa. Kaunein kroppa on sillä kuka ylpeimmin vartaloaan kantaa... Hyvää kesää kaikille

• nunna
        tyttö vaan kirjoitti:

ihanaa huomata että täällä on fiksuja miehiä juttelemassa eikä mitn keskenkasvusia pikkupoikia... :) Rintojen kooolla ei ole väliä vaan sillä miten niitä kantaa. Kaunein kroppa on sillä kuka ylpeimmin vartaloaan kantaa... Hyvää kesää kaikille

olet! Mahtavia miehiä! Kummasti helpotti olo, kun löytyi lohduttaviakin ajatuksia miehiltä!Ehkä on pelkkää naisten kuvitelmaa, että kaikki miehet pitävät isorintaisista naisista!!

• Jussi
        nunna kirjoitti:

olet! Mahtavia miehiä! Kummasti helpotti olo, kun löytyi lohduttaviakin ajatuksia miehiltä!Ehkä on pelkkää naisten kuvitelmaa, että kaikki miehet pitävät isorintaisista naisista!!

Niitten pienuus ei haittaa yhtään. Pienet napakkanänniset on mielestäni seksikkäämmät kuin isot,roikkuvat. Kumpaa tyyppiä alapäästäsi olet? Viivapimppi vai isot häppärit? Molemmat ovat hyvät,lienee makuasia kummasta mies pitää enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe