Soveltuuko kys. rotu siihen, että olisi ihan kotikoirana, mutta saisi tosi paljon liikuntaa ja aktivointia, ja vapaana metsässä ja pellolla juoksentelua yms? Olen ihastunut munstereihin mutta ongelmana tosiaankin on, että en metsästä. Myykä kasvattajat edes koteihin joissa ei metsästystä harrasteta? Isomunstereillahan taitaa tosiaan olla niin että suomalaiset kasvattajat/kasvattaja myy vain metsästyskäyttöön.
Pienimunsterinseisoja
1
1049
Vastaukset
- .............
minulle on itselleni tulossa pikkumonsteri ja jo kysyessäni pentua kasvattaja varmisti että pääseehän koira metsälle ja aionhan käyttää Kaer-kokeissa. Kyseessä on suht pieni rotu vielä suomessa ja olen ymmärtänyt että kasvattajat tahtovat pentujen pääsevän koteihin jossa voivat tehdä sitä mihin ne on luotu. sehän on erittäin riistaviettinen koira joten kannattaa kysellä vaikka tutuilta metsästäjiltä että voisivatko käyttää koiraasi metsällä.. Mutta minähän en tietenkään ole kasvattaja, joten suosittelen soittelemaan kenneleihin ja kyselemään, sieltä tulee ainakin satavarmaa tietoa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275