Soveltuuko kys. rotu siihen, että olisi ihan kotikoirana, mutta saisi tosi paljon liikuntaa ja aktivointia, ja vapaana metsässä ja pellolla juoksentelua yms? Olen ihastunut munstereihin mutta ongelmana tosiaankin on, että en metsästä. Myykä kasvattajat edes koteihin joissa ei metsästystä harrasteta? Isomunstereillahan taitaa tosiaan olla niin että suomalaiset kasvattajat/kasvattaja myy vain metsästyskäyttöön.
Pienimunsterinseisoja
1
1013
Vastaukset
- .............
minulle on itselleni tulossa pikkumonsteri ja jo kysyessäni pentua kasvattaja varmisti että pääseehän koira metsälle ja aionhan käyttää Kaer-kokeissa. Kyseessä on suht pieni rotu vielä suomessa ja olen ymmärtänyt että kasvattajat tahtovat pentujen pääsevän koteihin jossa voivat tehdä sitä mihin ne on luotu. sehän on erittäin riistaviettinen koira joten kannattaa kysellä vaikka tutuilta metsästäjiltä että voisivatko käyttää koiraasi metsällä.. Mutta minähän en tietenkään ole kasvattaja, joten suosittelen soittelemaan kenneleihin ja kyselemään, sieltä tulee ainakin satavarmaa tietoa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071389
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881277Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1331005- 68954
- 39857
- 71843
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53787- 65787
- 77782
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39754