apua sormien nivelrikkoon?

jiivee

Kerro jos olet saanut jostain tuotteesta apua.
Sormien nivelet tulehtuneet,jäykistyneet,turvoksissa,kipeätjo vuosia. Kokeiltu lähes kaikkea,viimeksi 7kk Tolosen e-epa, bio mix,vihersimpukka. Nyt aloitan GNLD (GOLDEN) tuotteiden käytön, mutta millä määrillä ja mitä niistä? Ajattelin käyttää niistä lähes kaikkia tuotteita.Kiinnostaisi tiettää millaisia käyttäjäkokemuksia (mieluiten hyviä) muistakin vaivoista olet GNLD:n tuotteilla saanut? Laita myös sähköpostia.

4

3505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuja...

Minulla olisi sinulle ehdotus. Aloita ensin suoliston parannuksella. Kalmag ensin asidophilus, iltaisin, jotta ehtivät yön aikana valua suolistoon. Sitten carlic:ia, on luonnon antibiootti (sipulivalmiste sis. sinkkiä),Omegaa (jos marevan lääkkeenä, tasaisella annostuksella, varovasti aloittaen) ja C-vitamiinia (kollageenia vahvistavaa nivelpinnoilla), mielummin vahvempaa. Tärkein on että kunnostat suolistoa ensin, sillä sieltä on moni sairaus lähtöisin. Syö liukenevia ja liukenemattomia kuituja, vettä vettä ja vettä.Peruna ja maito joksikin aikaa pois, vehnäjauhotuotteet ja sokeroidut herkut pois. Lisää kotimaisia marjoja, hiivatonta ruisleipää, kylmäpuristettua rypsiöljyä.Ravinnon, vitamiinien ja tärkeitten aineitten imeytyminen on usein heikkoa, kun suolinukka on "lamautettu" ja kuona-aineet ei poistu oikeita reittejä pois verenkierrosta. Myrkyt kasaantuvat niveliin ajan myötä ja aiheuttavat turvotuksia ja kipuja, myöhemmin vääntymiä. muista että kivut ovat vuosien tulosta, joten ne eivät ihan heti poiskaan lähde. Vaatii kärsivällisyyttä ja taloudellistakin "uhrautumista". Toivottavasti jaksat hoitaa itseäsi pitkäjänteisesti. :))) Aurinkoista kevättä sinulle ja terveyttä

• käyttäjä

Itse olen käyttänyt Goldenin tuotteita jo kahdeksan vuotta. Minulla on myös sormissa nivelrikkoa ja atooppinen ihottuma. Ovat pysyneet jo vuosia lähes oireettomina. Sitten olen lisäksi juonut nonimehua yli kolme ja puoli vuotta. Noni auttaa näitä Goldenin ravintolisiä imeytymään paremmin. Noni on jo itsessään hyvä tuote. Mutta olen kokeillut ja jättänyt jonkun tuotteen pois, niin iho alkaa heti reakoida. Ilmeisesti tarvitsen nämä kaikki tuotteet.
      Kirjoittele [email protected]

• neuvot

Minulla on nivelrikon alkua ja toiset patit oli jo aika isojakin. Söin kaikki vitamiinit ja kivennäisaineet eri purkista ohjeiden määrän. Päivässä meni noin 15 pilleriä. Patit hävisivät parisa kuukaudessa. Nivelet ovat kyllä paksut mutta ei ole kipuja. Nyt olen laiskistunut ja syönyt yhdistelmä pillereitä.
      Sen takia söin kaikkia, että elimistössä säilyisi tasapaino. Jos syö yhtä tai kahta sorttia niin voi tasapaino heilahtaa jos puutetta ei ole todettu.

• jiivee

Vuosia olin kokeillut kaikkia saatavilla olevia luontaistutekaupan tuotteita, jotka vähänkin viittasivat niveltulehduksiin. Rahaa paloi ,ilman mitään vaikutusta. Nyt olen vajaassa kahdessa kuukaudessa saanut n.80% n avun. Söin 2 kk suolistokuuria ja 1kk:n ja edelleen ,kaikkia muita. Jos olet kiinnostunut, kirjoittele www sivulle. Kiitokset palautteista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe