Hei!
Tietääkö kukaan essintyykö Katri Helena tänä kesänä ja missä päin Suomea???
Katrin esiintymiset 2010 kesällä?
5
351
Vastaukset
- eeroji
Keväällä televisio-ohjelmassa hän kertoi pitävänsä kesää puutarhahoidon merkeissä, ilman keikkailua pitkästäaikaa.
- ok..
toivottavasti pitää puutarhansa kunnossa ;)
- Katri-fani
ok.. kirjoitti:
mut ei se auta minua yhtään, kun on jo iso ikävä Katrin ihanaa ääntä ja persoonaa keikoilla. Harmi ettei ole Joulukonserttiakaan täällä Kuopiossa :-( Muidenkaan konsertteihin en kyllä mene, niistä mikään kun ei korvaa Katrin konserttia!!! No, ei tässä kai muu auta kun elää TOIVOSSA ja odottaa aikaa parempaa....
- on elämä laulu
Katri-fani kirjoitti:
mut ei se auta minua yhtään, kun on jo iso ikävä Katrin ihanaa ääntä ja persoonaa keikoilla. Harmi ettei ole Joulukonserttiakaan täällä Kuopiossa :-( Muidenkaan konsertteihin en kyllä mene, niistä mikään kun ei korvaa Katrin konserttia!!! No, ei tässä kai muu auta kun elää TOIVOSSA ja odottaa aikaa parempaa....
suoraan ,osoite löytyy katrihelena.fi ja esitä toiveesi kuopiosta
- huhuhu
ok.. kirjoitti:
ettei pääse kovin rehottamaan, heh, heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601