älä osta suomi soffaa. laatu on katastrofaalisen huonoa vaikkapa olisi "kotimainen" se ei ole kokonaan kotimaassa tuotettu ja vaikkapa olisikin, ongelmat on täälläkin. jatkuvat alet ja loppuunmyynnit harhauttavat tuotteen edullisuudesta. tosia-asiassa hinnat ovat kiskurihintoja todella huonosta laadusta, koska materiaaleista lähtien tuotteen nopeasti läpivimiseen kaikki on mahdollisimman halvasti tehty.jopa työntekijöiden kohtelu on alamaista , urakat ovat tuskin kenenkään tavoitettavissa ja töissähän et ole jos ei pysy tehoilla. ja reklamaatiooiden vähäisyys? se johtunee siitä että ne eivät mene läpi www.huonekalureklamaatio.com
suomi-soffa
ei reilun kaupan
1
573
Vastaukset
- ahneen p..n loppu
tätäkin opiskelijoiden ilmaisella työvoimalla valmistamaa sohvaa myydään loppuunmyynnillä 167e tällä viikolla. siis täysin orjatyövoimalla tuotettu. on mukamas työpaikka kun teet urakalla mutta rimapa on niin korkeella , että suoritustasosi eivät riittäneet vaikka olisit niihin päässytkin.. ostakaa vaan p..aaa. juuri näillä hulluilla hinnoilla ja häikäilemättömyydellä yritetään linkata kaikki kilpailijat. mutta mikä on yrityskuva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848