Eikö Japaniin saa enään tuoda kahta matkalaukkua?

aginorz

Olen tossa maaliskuussa menossa japaniin kolmeksi kuukaudeksi ja olen huomennut että finnair ei anna viedä kahta matkalaukkua sinne , onko mitään muuta lentoyhtiötä millä saisi viedä , kun tässä olen katellut niin en ole löytänyt yhtään.

12

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aginorz

      just katoin että klm:llä pystyy ottaa toisen laukun kun maksaa vaan sen 55 euroa ainekin niin ymmärsin . onko näin ?

    • PaavoXX

      Missa semmonen uutinen on ettei kahta laukkua saa vieda ? On ainakin tahan saakka voinut tuoda jos kilot vaan pysyy kurissa, siis ilman lisamaksua.

      • aginorz

        Joo siis katoin kaikkien lentoyhtiöiden netti sivuja (klm,lufthansa,finnair, air france) ja kaikki sanoo että ei saa kahta ilman lisä maksua.

        ja kysyin myös Suomen matkatoimistolta sitä ja nekin sanoivat että useimmat lentoyhtiöt ovat vaihtaneet sen yhteen .

        toivon nyt että toi KLM:än 55 euroa extra laukku on totta.
        tietääkö kukaan että onko ?


      • PaavoXX
        aginorz kirjoitti:

        Joo siis katoin kaikkien lentoyhtiöiden netti sivuja (klm,lufthansa,finnair, air france) ja kaikki sanoo että ei saa kahta ilman lisä maksua.

        ja kysyin myös Suomen matkatoimistolta sitä ja nekin sanoivat että useimmat lentoyhtiöt ovat vaihtaneet sen yhteen .

        toivon nyt että toi KLM:än 55 euroa extra laukku on totta.
        tietääkö kukaan että onko ?

        Saanko linkin Finnairin sivulle jossa nain sanotaan? itse en loytany ?


      • aginorz
        PaavoXX kirjoitti:

        Saanko linkin Finnairin sivulle jossa nain sanotaan? itse en loytany ?

        Kirjattavan matkatavaran määrä reittilennoilla

        Eurooppa -> Eurooppa, Lähi-itä, Aasia, Afrikka, Keski- ja Etelä-Amerikka -> Eurooppa

        * Bisnesluokassa 30 kg.
        * Turistiluokassa 20 kg.
        http://www.finnair.fi/finnaircom/wps/portal/checkedBaggage/fi_FI


      • PaavoXX
        aginorz kirjoitti:

        Kirjattavan matkatavaran määrä reittilennoilla

        Eurooppa -> Eurooppa, Lähi-itä, Aasia, Afrikka, Keski- ja Etelä-Amerikka -> Eurooppa

        * Bisnesluokassa 30 kg.
        * Turistiluokassa 20 kg.
        http://www.finnair.fi/finnaircom/wps/portal/checkedBaggage/fi_FI

        saat kylla ottaa mukaan 2 matkalaukkua mutta niiden yhteispaino ei saa ylittaa yli 20:ta kiloa tai tulee lisamaksua...


      • aginorz
        PaavoXX kirjoitti:

        saat kylla ottaa mukaan 2 matkalaukkua mutta niiden yhteispaino ei saa ylittaa yli 20:ta kiloa tai tulee lisamaksua...

        siis joo . mutta mitä olen minun kaikkilla matkoilla huomannut että toi 20kg raja on todella vähän minulle ainekin.
        Aina ennen Amerikan/Aasian lennoilla on ollut kaksix20kg laukkua ruumaan rajana. mutta nyt on muuttunut sitten nähtävästi.

        mutta jos kenelläkään olisi tietoa että tarkoittaako tuo KLM:än juttu että 55euroa yksi 20kg laukku lisää ?


      • Tokyot
        aginorz kirjoitti:

        siis joo . mutta mitä olen minun kaikkilla matkoilla huomannut että toi 20kg raja on todella vähän minulle ainekin.
        Aina ennen Amerikan/Aasian lennoilla on ollut kaksix20kg laukkua ruumaan rajana. mutta nyt on muuttunut sitten nähtävästi.

        mutta jos kenelläkään olisi tietoa että tarkoittaako tuo KLM:än juttu että 55euroa yksi 20kg laukku lisää ?

        Toihan riippuu hirveässti lentolipustakin, että montako kiloa saa ottaa, samoin kuin jos on jotain Finnariin SIlver/Gold/Platinum-kortteja tms. Yhden laukun maksimipaino on 30kg, mutta yhdellä matkalipulla lipulla voi viedä sitten vaihtelevan määrän kiloja. Enpä muista että pitkään aikaan olisi ollut, että olisi yhdellä matkalipulla saanut viedä 2*20kg ilman mitään lisämaksuja (jos ei ole jkin jäsenkortti, jolla tämä on oikeutettua).

        Sinänsä - mihin sitä Aasiassa tarvii paljoa tavaraa tuoda Suomesta? Ongelma on lähinnä saada tavarat taas Suomeen.


      • Jani Kortesalmi
        Tokyot kirjoitti:

        Toihan riippuu hirveässti lentolipustakin, että montako kiloa saa ottaa, samoin kuin jos on jotain Finnariin SIlver/Gold/Platinum-kortteja tms. Yhden laukun maksimipaino on 30kg, mutta yhdellä matkalipulla lipulla voi viedä sitten vaihtelevan määrän kiloja. Enpä muista että pitkään aikaan olisi ollut, että olisi yhdellä matkalipulla saanut viedä 2*20kg ilman mitään lisämaksuja (jos ei ole jkin jäsenkortti, jolla tämä on oikeutettua).

        Sinänsä - mihin sitä Aasiassa tarvii paljoa tavaraa tuoda Suomesta? Ongelma on lähinnä saada tavarat taas Suomeen.

        Eli onko jotain rajoituksia esim terä-aseissa,kun olen lähdössä tammikuussa Japaniin ja tarkoitus on tuoda miekka?Ruumaan tietenkin,mutta saako tulleista läpi?Kokemuksia....?


      • izakaya
        Jani Kortesalmi kirjoitti:

        Eli onko jotain rajoituksia esim terä-aseissa,kun olen lähdössä tammikuussa Japaniin ja tarkoitus on tuoda miekka?Ruumaan tietenkin,mutta saako tulleista läpi?Kokemuksia....?

        Vaikka me toimme pelkän koristemiekan, johon oli paketin päälle laitetut kaupan leimat ja kaikki, niin silti se piti tullissa avata ja se tutkittiin. En usko että saat oikeaa miekkaa tuotua? Joku fiksumpi vois tietty vastata tähänkin. Käsittääkseni ei onnistu. Tai sitten se on vaan antiikkimiekat, jotka on kielletty.


    • kaksikaksi

      Kirjoita "enää". Muoto "enään" on väärin.

    • Omoi desu ka

      menemään piakkoin! Sitten saat nuo tulenpalavasti tarvitsevasi kamat käyttöösi kolmeksi kuukaudeksi - ja sitten vaan rahtina takaisin. Uskoisin, että tulee halvemmaksi plus vähemmällä raahaamisella pääset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      375
      3369
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      165
      1399
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe