Krakovan merkkiliikkeet?

Merkitty :)

Kiinnostaisi tietää löytyykö Krakovasta ns. merkkiliikkeitä? Ja jos löytyy niin mitä sekä onko hintataso millainen? Kiitos!

2

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krakovassa on todella paljon merkkiliikkeitä. Keskustan tuntumassa on esim Dieselin myymälä, joka on kuitenkin niin törkeän hintainen (Luxurious Fashion Brand - myymälä) että ei tuolta mitään tule ostettua (farkut noin 250 - 1000€)

Suosittelen shoppailuun Galeria Krakowska - ostoskeskusta, josta löytyy niin tunnettuja merkkituotteita (Pepe Jeans, Gucci, Versace, Tommy Hilfiger, D&G, Lacoste jne jne.) kuin myös puolalaisia tuntemattomampia merkkejä (Mainittavan arvionen on paikallinen merkki Vistula. Todella hyvälaatuisia pukuja miehille).

Alennusmyynnit ovat tällä hetkellä lähes parhaimmillaan ja jatkuvat ensi kuun puoleen väliin, joten löytöjä tekee helposti (tosin koot ovat jo suhteellisen vähissä).

Lisäksi Krakovan tuntumaan (noin 15min bussilla keskustasta) avattiin yksi Puolan suurimmista ostoskeskuksista Bonarka, joka on shoppailija "taivas" ja muuten aivan helvetillinen paikka (noin neljä kertaa itäkeskuksen kokoinen), josta kyllä löytyy melkin mitä tahansa.

Hinnat ovat tietenkin merkkivaatteissa korkeampia, mutta nimenomaan alennusmyynteihin kannattaa tähdätä. Lisäksi surffi- ja katumerkkejä, kuten esim. Billabong, Vans, DC etc etc., löytyy huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta. Lacosten polo paidat maksavat 2kpl 500zl (125€).

Jos haluat lisätietoa joistain kyseisistä merkeistä, niin kysy ihmeellä.

• Nova Huta

Näinhän se asia nyt vain on, että Euroopassa, siis myös itäisessä on kaikkialla paremmat merrkivaate valikoimat kuin Neuvosto-Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe