Vuodet vierivät, mutta mitään virallista ilmoitusta näiden henkilöiden löytymisestä ei ole kuulunut. Haluaisinkin tiedustella, että vieläkö nämä henkilöt ovat kateissa:
-Hilkka Takanen, Miehikkälä. Poistui 5.7.2007 palveluyhdistys Ratevan tiloista Miehikkälässä Kymenlaaksossa.
-Hilkka Vierikko, Iittala. Kadonnut 29.08.2007 dementoitunut 77-vuotias on pukeutunut mahdollisesti ainoastaan punaiseen yöpaitaan ja liikkuu kävelykepin kanssa.
-Juha Olavi Lipponen, Kerimäki. Kadonnut 18.11.2007 52-vuotiaana kotoaan kotoaan Kerimäen Kaukometsäntieltä sekavassa mielentilassa.
-Jarkko Haimila, Klaukkala/Nurmijärvi. Kadonnut 40-vuotiaana helmikuussa 2008.
-Perttu "Tapsa" Eravuori Rauma. Kadonnut 12.5. 2008 71-vuotiaana asunnostaan.
-Harri Torvinen, Pori. Kadonnut 12.12.2008 53 vuotiaana.
-Kauko Maimonen, Turku. Kadonnut joulukuussa 2004 Turun Kauppatorilla. Katoamishetkellä Maimonen oli 55-vuotias.
-Raili Laine, Vantaa. Kadonnut 14.08.2008 70-vuotiaana. Hänet on nähty viimeksi kotipihallaan Kivikkotiellä.
Laine sairastaa Alzheimerin tautia.
Kadonneita vaiko ei?
13
2696
Vastaukset
- Tuleva vaimo
"-Jarkko Haimila, Klaukkala/Nurmijärvi. Kadonnut 40-vuotiaana helmikuussa 2008."
J. Haimila ei ole kadonnut mihinkään, ei nyt eikä vuonna 2008, ainoastaan siirtynyt maasta toiseen. On elossa ja voi hyvin. - minfossa
"Tästä tapauksesta olen saanut hankittua viranomaistiedon jonka perusteella henkiklö on löytynyt eikä asiaan liity mitään rikosta."
Tuntomerkeistä arpi niskassa ja ranteessa ihmetyttää. - Tuleva vaimo
Arpia niskassa ja ranteessa voi vapaasti ihmetellä mutta ei niihin mitään rikosta tai itsetuhoisuutta liity, kyllähän niitä arpia itse kullakin on. Tossa tuo istuu sohvalla ja katsoo elokuvaa ja näyttäisi olevan ihan hengissä. Nää nyt on näitä nää "katoomisjutut". Edelleen olen tulevan vaimo...
- TorvisenYstävä
Edelleen tuo Harri Torvisen mystinen katoaminen ihmetyttää. Nettisivulla: murha.info on myös hänen peräänsä kyselty.
Omituista, että ei ole löytynyt pihaustakaan miehestä...ei vaatekappaleita ei mitään.
Voiko joku tehdä katoamistempun muutenkin kuin , oma käden kautta...sitä on lähipiiri miettinyt.
Surullista..koska moni jäi tätä valovoimaista persoonaa kaipaamaan.- kkk0
Ei ole Harria löytynyt vieläkään .. :(
- Judge Doom
"-Perttu "Tapsa" Eravuori Rauma. Kadonnut 12.5. 2008 71-vuotiaana asunnostaan."
Murha.infossa mainittiin, että Eravuoresta on jätetty Satakunnan käräjäoikeuteen kuoliaaksi julistamis -pyyntö. Ei ole siis löytynyt.
Lähteenä tiedolle oli käytetty Credita-lehteä. - Tutkittua
Oletko tarkistanut kuolinilmoituksista,nykyään voi ilmaiseksi ilmoittaa netissä,kuten täällä näitä kymenlaakson ilmoituksia,mutta etsit vaan oikean läänin.Olen itse löytänyt kaverieni nimiä tuolta paljonkin.Tuon kadonneen osoite viittaa että asuinpaikka olisi ollut kymenlaaksossa.Arkisto siellä myös toimii.
http://www.kuolinilmoitukset.fi/kuolinilmoitukset/index/kymenlaakso - kelluilija
Onks Viljoo näkyny?
- dfdfdfgxdfgdsdfg
väinö väinö misä on se väinö
Missä Salo sinertää kun naru kaulaa kiristää ja kaikki on niin vaikeaa.....
- petetty
Jarkko Haimilasta vielä, oli melkoisen " katolle vaa sorttia" jo aiemminkin. Luonnollinen,niska-ari on tullut armeijan lentokentistä, kavereiden jekku vammautui irvailisiko myös kai arvotkin. t. yksi entisistäpä tulevista vaimoista
- petetty
Miksi tämä edellinen teksti on muuttunut ihan toiseksi ??
sanat vääntäneet ja merkitys muuttunut.
- Anonyymi
Perttu Eravuori on löytynyt 11 vuoden jälkeen:
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/rauman_poliisiaseman_tiedote_83829- Anonyymi
Samalla tavalla löytyy suurin osa muistakin vanhemmista kadonneista jos on löytyäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831038- 35908
- 96864
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52829
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56729Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711