Tiedoksi, että sysmäläisen Rautia-kauppiaan mielestä krysanteemi ei ole kasvi eikä kukka. Ei käynyt selväksi että onko se sitten työkalu tai rakennustarvike.
Joka tapauksessa suuret kyltit opastivat ostoksille "kaikki kasvit -50%" Samoin valitsemani krysanteemien vieressä oli kyltti "kukat, pensaat -50%". Kassalla kuitenkin selvisi ettei alennus koskenut krysanteemia, ja olisihan sen pitänyt selvitä asiakkaalle jo kukkien vieressä mikäli hän olisi selvännäkijä joka ei ole kusetettavissa.
Tappiokseni koitui huikeat neljä euroa, mutta mieleni pahoittaminen tulee tälläisille kauppiaille kohdallani pidemmän päälle tosi paljon kalliimmaksi.
Sysmän Rautia
6
924
Vastaukset
- kukaan ei näe mitään
Siellä et muutenkaan oikeutta saa. Itse en koskaan edes osta sieltä mitään, en palveluita, enkä tuotteita, vaikka mökki on siellä. Vihaan koko paikkaa kokemusteni vuoksi. Ulkopuoliset ihmiset, lähinnä alta 40 vuotiaat miehet ovat siellä kantapeikkojen väkivallan kohteina. Syyksi riittää pelkästään se että et ole sysmäläinen. Toista vastaavaa, yhtä umpimielistä paikkaa en ole missään kohdannut.
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut J. Simola Oy:ssä, kun huhut väittävät palvelun parantuneen huipputasolle. K-Rauta Sysmässä on palvelu nyt huippuluokkaa!
- Anonyymi
ihmetelkää Sysmän omalla palstalla.
- Anonyymi
Kokemusta on myyjiä saa aina etsiä milloin mistäkin tulee mieleen vanha yrityksen kauppa sielläkin myyjät aina piilossa varastossa siellä kun oli oma pieni koppi missä sai aina käydä ryypyllä ja tupakalla niinkuin simolassakin aina on joku tupakalla tietääkseni missään työehto sopimuksessa ei ole määritelty tupakka taukoja ps. nimi on muuten nykyään k .rauta simola !
- Anonyymi
Mökkiläinen Sysmässä 22 vuotta
Paikallonen k-Rauta palvelu ollut aina Hyvää ja asiansa osaavaa. Turhat valittajat aina uikuttamassa jos heti ei löydy vapaata myyjää. Ostin viime kesänä saunan kiukaan. Myyjä opasti valinnassa kyllä oli hyvä valinta. Siitä vieläkin iso kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211