hyvä sähkömies

gela

Hei!
Suositelkaa hyvää sähkömiestä pk-seudulla... Keittiöremppa edessä, ja tarvitaan sähkömiestä. Onko jollakin hyviä kokemuksia?

22

2147

Vastaukset

• Tilasähkö oy Kerava

• Möttönen johtomestareista on käynyt tekemässä meidän projekteja. Täytyy sanoa että hommat on hoitunut todella hyvin ja työnjälki on siistiä!Suosittelen sähköurakointiin johtomestareita.

• Näyttäis johtomestaritkin olevan puolentoista miljoonan euron narikka, että ei ehkä kiinnostanutkaan tulla mitään parin tunnin keikkaa heittämään. Huonoa asiakaspalvelua tosin edes alunperin suostua ja etenkin lopulta jättää ilmoittelematta että ei tullakkaan.

• Onnea sulle, kun et saanut Johtomestareita tunaroimaan kohdettasi. On pienempi vahinko, että tyyppit eivät ilmesty paikalle alkuunkaan kuin että aloittavat hommat ja häviävät sitten kiireellisempien/rahakkaampien asiakkaiden hommiin. Mulla ei ole ko. firmasta mitään hyvää sanottavaa.

• Hei !
    Asun espoossa ja suosittelisin Sähkö Anteroa.
    yhteystiedot www.antero.fi
    Päivi

• Alkamassa OKT (139m2) remontti , ketä suositellaan sähkötöihin
      Oulun tienoolla?

• Mainostanpa huvikseni tälläistä kuin Kodin Sähkömies, hoitivat miellä kaikki sähkötyöt muuton yhteydessä ja kaikki hoitui erittäin mallikkaasti. Kotisivunsa:
    http://www.kodinsahkomies.fi

• Juu ja yks firma m6kä toimii niin on Sähköpalvelu Kipinä. Asentaja piti meidät hyvin tietoisina rempan aikana missä mennään ja aikataulut piti.

http://www.spkipina.com

• Älä ota sähköanteroa sillä hinnalla saa kaksi miestä t.kesämies

• remppa ohi kirjoitti:

Juu ja yks firma m6kä toimii niin on Sähköpalvelu Kipinä. Asentaja piti meidät hyvin tietoisina rempan aikana missä mennään ja aikataulut piti.

http://www.spkipina.com

Tein joku viikko sitten kolmelle sähköfirmalle tarjouspyynnön. Kukaan niistä ei vastannut, sen sijaan vastasi Sähköpalvelu Kipinä, josta en ollut ikinä kuullutkaan. miten tiedot leviää. Minulla piti siirtää ns.puhelinlinja paritaloasunnon toisesta asunnosta toiseen, asuntoon B, josta oli joskus muutama vuosi sitten linja siirretty asuntoon A, nyt asunnossa A on kaksi erillistä puhelinlinjaa ja asunnossa B ei ole yhtään. Kipinän yht.oton vuoksi tilasin heiltä asentajan. Tänne tuli nuori poika joka ainoastaan avasi muutaman pistokekannen asunnosta A ja B ja sanoi että johtoja on, mutta hän ei ymmärrä näistä mitään, kävi myös pyynnöstäni sähkökaapissa, sanoi että täällä ei ole mitään. Vietti täällän n. tunnin ,tuli 15-20 min myöhässä ja suurin osa ajasta meni seisomiseen ja miettimiseen. Käynti oli yhtä tyhjän kanssa. Soitin heti Kipinään ja kerroin että en tule maksamaan kuin yhden tunnin veloituksen. Puhelimessa erittäin tyly nainen, sanoi että tilatessani hän oli sanonut,että mitään ei ehkä pystytä tekemään, mutta jos haluat, voidaan tulla katsomaan, mutta se maksaa. Suostuin saadakseni tietoa mitä asialle voi tehdä, en kuitenkaan saanut mitään tietoa, eikä työtä tehty, oli vielä jättänyt lapsenlapseni huoneesta töpselin irti pistokkeesta, kun tyttö tuli käymään muutaman päivän päästä, olivat kaikki hänen koneensa pimeinä. Sain juuri laskun 129 euroa, 1,5 h +huoltoautokäynti. Otan yhteyttä lakimieheeni. Epäilen että kipinän kaveri oli joko kesäapulainen tai oppipoika. Sähköpalvelu Kipinä ei osaa asiaansa, vaikka tarjouspyynnöissäni olin työntarpeen tarkoin selostanut, jonka he jostain olivat saaneet käsiinsä, surkea firma, rahastaa vaan ihmisilta tekemättömistä töistä. Otin yhteyttä heidän toimitusjuhtajaansa ja sovittiin että maksan yhden tunnin veloituksen, sain uuden laskun, jossa tunti veloitusta+hultoautokäynti, yht, 99 euroa, en maksa, koska sovittiin vain yhdestä tunnista. Eilen otin yhteyttä taas ja pyysin kolmatta oikaistua laskua, ei vielä vastausta, asia kesken.

• Olen yhdenmiehen firma ja teen kylpyhuoneremontteja. Olen tilannut nyt 2 vuotta Kodin sähkö Oy:tä ja hommat ovat hoituneet ihan hyvin. Tuo sähköfirma on myös yhdenmiehen firma. Itse haluan suosia ns ammatinharjoittajia, enkä isoja firmoja.

• Löytyy netistä

• Pääkaupunkiseudulla AR-Urakointi! https://www.ar-urakointi.fi/

• Onpa outo nimi sähkömiehellä, vaikuttaa venäläiseltä.

• Moi,

Onko kenelläkään antaa vinkkiä luotettavasta sähkömiehestä vuodelta 2017/2018 muutaman tunnin työhön Espoon alueelta?

-Andy

• Sähköpalvelu Kipinän asentaja kävi just meillä Suvisaaristossa, homma hoitui ja saatiin pihavalot taas kuntoon, uskallan suositella.

www.spkipina.com

• Sähköpalvelu 50Hz. Kerran unohti soittaa vaikka oli luvannut, mutta monet muut unohtavat tulla työmaalle vaikka ovat luvanneet.

• Sähköpalvelut 50Hz tarjosi kallista ja tylyä palvelua. Asentaja (yrittäjä siis itse) puhui jatkuvasti puhelimessa joidenkin toisten asiakkaiden kanssa ja aina työ keskeytyi. Veloitti kuitenkin kaikesta paikanpäällä olleesta ajastaan.

Mikäli päädyt tähän, suosittelen seuraamaan toimintaa sekuntikellon kanssa.

• Supaju Kerava ei tullut paikalle, ei ilmoitellut mitään.

• Hei !
    27.8.2019 klo 8 - 15
    Sähkö-Antero : ta sain loistavaa palvelua.
    Kiireinen yritys, mutta oli maltia odottaa ja tuli sovituna
    päivänä ja kellonaikana.

Hyvän sähkömies saa sähköpostilla
    tai tekstiestilläon havaintoni.
    Asiantunteva ja osaava palvelu

Suosittelen alueella Lauttasaari - Tapiola - Matinkylä -
    kivenlahti ympäristössä.
    verkkosivut : www.antero.fi

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    51
    1381
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    686
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    36
    589
  4. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    92
    558