Mistä ALUSTASARJAN asennus HALVALLA?

-50mm

Missä pk-seudun halvin asennus alustasarjalle? Olen kysellyt monesta paikasta ja 300-450euroa suuntauksineen kuulostaa kalliilta. Onko jotain pientä puljua Helsingissä esim. joka tekisi halvemmalla?

22

8894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m.asentaja

nyt kysellään halvinta, seuraavaksi haukutaan se halvin asennuspaja alimpaan helvettiin ja kysellään missä kyseinen homma tehtäisiin kunnolla.

• J8.L

ja malli on noin huono tiellä että pitää laittaa alustasarja. Ainakin minun autossa alusta toimii loistavasti vaikka sitä ei ole muutettu. Kerro mikä auto on kyseessä etten osta semmoista.

• hinujen hommaa
        J8.L kirjoitti:

ja malli on noin huono tiellä että pitää laittaa alustasarja. Ainakin minun autossa alusta toimii loistavasti vaikka sitä ei ole muutettu. Kerro mikä auto on kyseessä etten osta semmoista.

Ei sitä ajo-ominaisuuksien takia laiteta, vaan katu-uskottavuuden. Se on niin pippeliä hivelevää, kun toiset söpispojut kuolaa auton ja kuskin perään.

• Känni Josh

Mikset tee itse? Asut vuokrayksiössä Hakunilassa ja taloyhtiö kieltää tollaset puuhastelut kokonaan?

• Alkuper.kirjoittaja

Onkohan kaikki täällä jotain mopokortin saaneita kirjoittelijoita? Asiallisia vastauksia ei tunnu saavan. Haaveilkaa toki rauhassa vieä 3vuotta ja runkatkaa niitä GTI lehden tyttöjä/autoja.

• aivan ihanaa
        Alkuper.kirjoittaja kirjoitti:

Onkohan kaikki täällä jotain mopokortin saaneita kirjoittelijoita? Asiallisia vastauksia ei tunnu saavan. Haaveilkaa toki rauhassa vieä 3vuotta ja runkatkaa niitä GTI lehden tyttöjä/autoja.

Taitaa olla niin, että arvon halvasta haaveilija se tumputtaa niille GTI-lehden pojuille.

• Lolol
        Alkuper.kirjoittaja kirjoitti:

Siis voi lol tommosta, että aletaan dissaa, kun kysellään halvempia hintoja.
        En ite ainakaa oo niin rikas et 300€ antaisin jonkun osan kiinnilaitosta ja ite en sitä hyvin saa tehtyä.
        Kyllä muakin kiinnostais halvemmat hinnat.

Miksi pitää tulla haukkuu tänne toisia.
        Menkää vaa kuuntelee niitä mopon ääniä, joka on melkeen yhtä läppä, kun teiän viestit.

• Känni Josh
        Lolol kirjoitti:

En ite ainakaa oo niin rikas et 300€ antaisin jonkun osan kiinnilaitosta ja ite en sitä hyvin saa tehtyä.

Menkää vaa kuuntelee niitä mopon ääniä, joka on melkeen yhtä läppä, kun teiän viestit.

Nykyään ei oo ees kunnon mopoja. Vitun variaattoriskootterit.

"En ite ainakaa oo niin rikas et 300€ antaisin jonkun osan kiinnilaitosta ja ite en sitä hyvin saa tehtyä."

Sit oot ilman sitä osaa. Säästyy nekin rahat Clearasiliin.
        Jos sen "osan" asennus vie aikaa vaikkapa 6 tuntia, niin 300 ei oo ees paha hinta .Alustasarjahan onkin yksi "osa" joka tulee neljällä 12X45X1,5 10.9 kuusioruuvilla kiinni, kuljettajan istuimen liukukiskon paikalle, eikä sitää duunaa ku vartin. Voi vittu.

• lol lol lol lol
        Lolol kirjoitti:

Kyllähän tollaselle kädettömälle homolollolle pitäis jonkun tehä työt ilmaiseksi. Mistä teitä sipsuttajia oikein sikiää niin paljon?

• Känni Josh
        lol lol lol lol kirjoitti:

Kyllähän tollaselle kädettömälle homolollolle pitäis jonkun tehä työt ilmaiseksi. Mistä teitä sipsuttajia oikein sikiää niin paljon?

Kannattaa perustaa autokorjaamo, ja katella paljonko on kuluja kuukaudessa, jakaa ne kulut työtunneilla ja niin edelleen. Äkkiä valkenee että 50 euroa tunti on hyväntekeväisyyttä. PK-seudulla kun eivät ole nuo tilatkaan ihan ilmaisia. Ammattikoulussakin opetetaan matematiikkaa, jos viitsisitte käydä tunneilla.

• +9+9+898778

Mikset itse tee sitä jos se sun mielestä on niin helppo homma että pitäis maksaa alle 300e ?

• Känni Josh

johan mä sen tossa selitin.

• tuningtero

Unohda alustasarja ja laita autosi VIPER-raidat, LEXUS-valot, LAMBORGHINI-ovet ja COSWORTH-siipi

• vanutuippo

hehheee.. kyllä on taas ollu asiallista porukkaa liikkeellä! juuri tällaisten naperoiden kohdalla pitäisi miettiä, että päästääkö niitä isin tietokoneelle ollenkaan.

• AnTi-iDiOt
        vanutuippo kirjoitti:

hehheee.. kyllä on taas ollu asiallista porukkaa liikkeellä! juuri tällaisten naperoiden kohdalla pitäisi miettiä, että päästääkö niitä isin tietokoneelle ollenkaan.

Niinpä. Kummallista että tänne on pesiytynyt nää kaikki asiattomuuksia suoltavat apinat jotka ei tiedä auton rakentelusta mitään. Jos ei edes tiedetä mistä puhutaan niin miksei vaan voi olla hiljaa? Ihan helvetin typerää tulla tänne purkamaan jotain kummallisia patoutumia joita tuning-kulkineet aiheuttaa.

Ja jos ollaan niin sokeita ettei edes eroteta sitä 100e biltema maaleilla sotkettua katiskaa ja tuhansilla euroilla rakennettua näyttelypeliä niin silloin ainakin kannattaisi pitää turpansa kiinni. Tällä palstalla pyöriville katkerille keski-ikäisille ukon käppänöille tuning-sana kattaa vain nuo amiskatiskat koska heidän lapsuudessaan auton rakentelu rajoittui tälläisten vessojen näpertelyyn. Tervetuloa nykyaikaan, tänä päivänä osataan rakentaa autoja myös tyyillä! :)

• Tiedätkös mitä?
        AnTi-iDiOt kirjoitti:

Niinpä. Kummallista että tänne on pesiytynyt nää kaikki asiattomuuksia suoltavat apinat jotka ei tiedä auton rakentelusta mitään. Jos ei edes tiedetä mistä puhutaan niin miksei vaan voi olla hiljaa? Ihan helvetin typerää tulla tänne purkamaan jotain kummallisia patoutumia joita tuning-kulkineet aiheuttaa.

Ja jos ollaan niin sokeita ettei edes eroteta sitä 100e biltema maaleilla sotkettua katiskaa ja tuhansilla euroilla rakennettua näyttelypeliä niin silloin ainakin kannattaisi pitää turpansa kiinni. Tällä palstalla pyöriville katkerille keski-ikäisille ukon käppänöille tuning-sana kattaa vain nuo amiskatiskat koska heidän lapsuudessaan auton rakentelu rajoittui tälläisten vessojen näpertelyyn. Tervetuloa nykyaikaan, tänä päivänä osataan rakentaa autoja myös tyyillä! :)

Se olet juuri sinä joka täällä idiootilta pennulta vaikutat. Mitä sinä itse tiedät auton rakentelusta? Eihän täällä ole mistään tuhansilla euroilla rakennetusta näyttelypelistä mitään puhuttu vaan siitä että teitä kädettömiä on nykyaikana niin paljon ja siltikään ette olisi valmiita maksamaan mistään mitään. Silloin kun olin itse ikäisesi lapsi niin silloin ei oikein saanut mitään vaan piti tehdä kaikki itse. Ja jos ei osannut niin piti opetella. Mutta teille nykypennuille pitäisi kaikki kantaa valmiina eteen niinkuin teille on tähän saakkakin kannettu. Siksi teistä ei ole tähän päivään saakka tullut mitään eikä tällä menolla tulekaan. Täysiä nahjuksia melkein koko sakki. Terveisin isukki 55v.

• AnTi-iDiOt
        Tiedätkös mitä? kirjoitti:

Se olet juuri sinä joka täällä idiootilta pennulta vaikutat. Mitä sinä itse tiedät auton rakentelusta? Eihän täällä ole mistään tuhansilla euroilla rakennetusta näyttelypelistä mitään puhuttu vaan siitä että teitä kädettömiä on nykyaikana niin paljon ja siltikään ette olisi valmiita maksamaan mistään mitään. Silloin kun olin itse ikäisesi lapsi niin silloin ei oikein saanut mitään vaan piti tehdä kaikki itse. Ja jos ei osannut niin piti opetella. Mutta teille nykypennuille pitäisi kaikki kantaa valmiina eteen niinkuin teille on tähän saakkakin kannettu. Siksi teistä ei ole tähän päivään saakka tullut mitään eikä tällä menolla tulekaan. Täysiä nahjuksia melkein koko sakki. Terveisin isukki 55v.

Juu sinähän se toki tiedät minusta kaiken näköjään parin nettiin kirjoitetun rivin perusteella :). Todella lapsellista tekstiä ja väität muka olevasi yli 5kymppinen. Koska sinulta puuttuu selvästi sisälukutaito niin voin kertoa sinulle että viestini koski tällä palstalla pyöriviä patuja jotka haukkuvat auttamatta kaikki tuning-autot rumiksi 20e arvoisiksi katiskoiksi vailla tietoa oikeasti taidolla rakennetuista autoista. Ei tarvitse kuin sanoa tuning niin johan ensimmäinen pelle ilmaantuu paikalle vittuilemaan " joo mene sä viemään paaliin se sun amispaska, tuning on homoille". Mielestäni nuo huutelijat ovat itse niitä puppeleita koska kyllähän hintti aina hintin tunnistaa.

Minä itse olen autoni kanssa rämpinyt läpi muutamat näyttelyt ja tapahtumat joten tiedän mistä puhun ja alkaa todella hatuttaa kun nämä vuosikymmeniä sitten "tuunailleet" käppänät tulevat tänne mollaamaan nuorempiaan. Ollaan luusereita ja hinttejä (tosin itse olen naispuolinen) jos kysytään apua johonkin ja ollaan luusereita ja hinttejä jos itse halutaan tehdä autolle jotain. Mikään ei ole koskaan hyvä.

Luulisi että te "vanhemmat" ihmiset olisitte iloisia siitä että nykypäivänä autojen rakentelu on yleistynyt ja tarjolla on myös alan ammattilaisten tarjoamia palveluita niille, jotka eivät osaa kaikkea itse tehdä. Mutta ei, katkerana tullaan kitisemään ja haukkumaan toisten harrastus maanrakoon..

Ja te vielä kehtaatte kutsua itseänne aikuisiksi..

• Känni Josh
        AnTi-iDiOt kirjoitti:

Näyttelypelit on perseestä oli käytetty rahaa tai ei. Se on stylingiä. Oikeat tuning-autot kellottavat radalla aikoja. Mutkaisella ja varttimaililla. Sitäkin arvostan jossain määrin jopa teillä stailareilla, jotka ratuloitte niitä kotiloitanne, että uhraatte niihin työtunteja. Rahalla leveily on noloa.

• sanaton.,.

Kysyn:

Missä olit?

Hän vastaa:

Joo, kaunis ilma tänään

Otahan selvää...

Kaikki ketkä täällä kinastelette olette kaikki samalla tasolla PISTE!

Kysymykseen ei tavi vastata jos ei tiedä asiasta mitään!

AAMEN!

• rakentelija,,,,,,

TUNING= kärrätään autoa pajalta pajalle ja annetaan visan vinkua... sillä saa rispektiä!!! kädetöntä sakkia koko porukka...

• tuninkionhomoillejee

tuning on homoille. ai vittu, nyt joku kirjotti sen ihan suoraan, sorry.

• jepsulleen

Joo eipä taija halpaa paikkaa löytyä! Itse en koe alustasarjan asennusta mahdottomaksi keneltäkään jos vain paketti on laatua heittämällä kiinni. Sitte ku on saatu paketti kiinne niin sitten käy vain suuntauttamassa... tai jotain vastaavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1260
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe