Eino Grön

Taipaleen reiska.,

Kaahailu audilla onko valokuvia romusta?? olikohan eikka ottanu alkoholia ennen ajoa??

39

3020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rererere

Muusta en tiedä, mutta tietääkseni Grön on ollut kauan täysin raitis.

• Eikka alkoa

käyttää.Ei ole kai ottanut vuosiin....

• reposaaren punikki.

eikankin puolesta ja vastaan. kai eikkakkin lasin ottaa. kuhan selittelee.

• Anonyymi
        reposaaren punikki. kirjoitti:

eikankin puolesta ja vastaan. kai eikkakkin lasin ottaa. kuhan selittelee.

Eikka ottanut kuhaa kuhan takia

• audiauto

onneksi oli hyvä auto alla, jollain vanhalla japsilla olis voinut sattua.

• vanha mies

ja liukkaat saappaat

• Jotain tietävä
        vanha mies kirjoitti:

ja liukkaat saappaat

Oli se nukahtanut rattiin, mutta virheellisesti lehdissä vaitetty että väisti eläintä.
        Vakuutushommelit nääs.

• Anonyymi
        vanha mies kirjoitti:

ja liukkaat saappaat

Ei oo Audia eikalla

• Anonyymi
        Jotain tietävä kirjoitti:

Oli se nukahtanut rattiin, mutta virheellisesti lehdissä vaitetty että väisti eläintä.
        Vakuutushommelit nääs.

on itse kertonut ettei ollut eläintä, nuuka mies, niin otti vakuutuksesta uuden auton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on itse kertonut ettei ollut eläintä, nuuka mies, niin otti vakuutuksesta uuden auton

Näin on

• Alkoholiton

Poliisi on kertonut, ettei alkoholilla ollut osuutta onnettomuuteen. Poliisipartio oli onnettomuuspaikalla hyvin pian onnettomuuden tapahduttua. Tietääksen Eikka on ollut vuosia raittiina.

• Refsö fox

Eikka on ollut täysraitis jo vuosikymmeniä. Satun tuntemaan mestarin.
        Ja Reijo Taipalekin on huomattavasti kohtuullistanut juomistaan.

• Floridan merimies!!
        Refsö fox kirjoitti:

Eikka on ollut täysraitis jo vuosikymmeniä. Satun tuntemaan mestarin.
        Ja Reijo Taipalekin on huomattavasti kohtuullistanut juomistaan.

nämä ikivanhat tangomiehet ovat viinamäen miehiä. ja ovat vaaraksi muille liikenteessä ajaville. rattari on rattari. ei selittelyjä kyllä kansa tietää.

• Loriraa
        Floridan merimies!! kirjoitti:

nämä ikivanhat tangomiehet ovat viinamäen miehiä. ja ovat vaaraksi muille liikenteessä ajaville. rattari on rattari. ei selittelyjä kyllä kansa tietää.

nähnykkää, senkin pelle

• Tanko tunkee yässä
        Floridan merimies!! kirjoitti:

kuin ne metallicapössyttelijöiden hasasekoitukset.

• Anonyymi
        Tanko tunkee yässä kirjoitti:

kuin ne metallicapössyttelijöiden hasasekoitukset.

Morot aaaaaaaa böööö ööääööäää Aaaaaaa

• Anonyymi

Tähän on tultu kymmenessä vuodessa.

• Anonyymi

Hei morot huomasin kun joku tyyppi matki kun sanoin tällä sivulla että kyrpää AAAAAaaa saatanat bööö öäöäöäö kyrpä ööö niin jos huomaat taas mun kommenttini niin matki vaan mua mutta haluaisin että kerrot kuka sä matkija olet ööääöö kyrpää motivaatiota sulla on matkia mua näköjään ainakin

• Anonyymi

hei motor kyrpää BÄÖÄÄÄääääää aaaaa ÖÖÖBNbaaaa

• Anonyymi

hei morot!! ääääBBööööö ÄÄÄäaAAAAAa

• Anonyymi

Morot vittu kun ahdistaa taas en puhu paskaa enään jos paskan puhuminen lisää paskaa olotilaa ja pää meinaa räjähtää eikä helpota oloa saatanan helvetti olen turpa kiinni mielummin jos se auttaisi=?! kumpi vaihtoehto kannattaisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Morot vittu kun ahdistaa taas en puhu paskaa enään jos paskan puhuminen lisää paskaa olotilaa ja pää meinaa räjähtää eikä helpota oloa saatanan helvetti olen turpa kiinni mielummin jos se auttaisi=?! kumpi vaihtoehto kannattaisi?

Morot! ei kumpikaan! hei morot!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei jua eikka ennää, raitistu kun otti uuden morsmaikun kun vanha joutu vuoteen omaksi, kaikki taas hyvin.

• Anonyymi

hei morot!

• Anonyymi

No niin. Porilainen kansankynttilä liittyi keskusteluun. On meillä älykäs nuoriso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin. Porilainen kansankynttilä liittyi keskusteluun. On meillä älykäs nuoriso.

Joo Vittu saatanat kikkeli jumalauta että VITUTTAA niitä ketkä puhuu paskaa tällä palstan sivulla

• Anonyymi

Vitun sensuuri! Mulla on oikeus sanoa asiat suoraan, sananvapaus! Eino Grönin "musiikki" on paskaaaaa!

• Anonyymi

Reijo Taipale, ainoa ja oikea tangolaulaja.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe