Mitähän huomioitavaa kyseisessä autossa on ostotilanteessa-ja kerropa käyttökokemuksia! :) Miltä tuo kilometrilukema vaikuttaa? Olen ensiviikolla lähdössä juuri tuolle alueelle ja piipahdan tuossa kyseisessä liikkeessä.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vyq41eosp3cr
Ostamassa Sevilleä
3
569
Vastaukset
- sheiville
Hyvä peli se on. Ihan normaalit käytetyn auton kohteet pitää käydä läpi ja moottorin toiminta kans. Kilometrilukema on kyllä vaikuttava. On mahtanut olla melkoinen omistaja autolla. Onnea matkaan!
- Hispano Suiza
Tuossa ilmoituksessa on teksti jossa valitetaan auton huonoa kuntoa (lejder). Ei kannata sellaista ostaa mitä myyjäkään ei pidä hyvä kuntoisena
- northstar 32
No niin-ostin tuon auton,siisti ja asiallinen peli kaikinpuolin! Olen positiivisesti yllättynyt auton kulutuksesta,700km matka ajoa ja kulutus 9 litraa.Entinen 2.0 litran bensamersunikin vei enemmän..
Vielä pitää se perk....kateusvero maksaa yms.Kumma että auto on vielä netissä vaikka myyty?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851817- 431439
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191260Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871202- 671007
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!42954- 57954
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 35877
- 47856