Ahlmanin ammattiopisto, Tampere

tyttövaannnn

Eli se hallilantien paikka.

Millanen on koulu? Alkaa nyt syksyllä kokkilinjan opiskelut siellä.

9

4656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön--

Sanotaanko näin että en edes viitti kommentoida, koska viestistäni tulisi liian negatiivinen ja tuo 5000 merkkiä ei edes riittäisi kun tänne raapustaisin, siitä voi jo ottaa johtopäätöksiä millainen paikka on. Eli näät sitten kun koulu alkaa...

• aloittelija...

No voisitko kertoa jotenkin lyhyesti? Onko siellä paljon kiusaamista ja sillein... Ite meen siis vikan vuoden tutkinnosta suorittaan sinne ja pelottaa, koska vakavaa koulukiusaamista ollut ensimmäisestä(ala-asteelta) luokasta asti...

teinkö nyt suuren virheen ja vaihdoin koulua, ajatellen että elämäni helpottuisi ja parantuisi enkä enää viiltelisi ja miettisi oikeasti itsemurhaa.. en jaksaisi enää sitä osasto-koti-osasto rumbaa...

• vielä sitä

käydä siellä vuoden? olen tällä hetkellä jokseenkin masentunut, vieläkin. nyt alkoi pelottamaan että jaksanko henkisesti tuon vuoden...

• yks vaan..
        vielä sitä kirjoitti:

käydä siellä vuoden? olen tällä hetkellä jokseenkin masentunut, vieläkin. nyt alkoi pelottamaan että jaksanko henkisesti tuon vuoden...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8110899 kannattaa lukea viestiketju, kertoo aika paljon...

• ketjunalottaja
        yks vaan.. kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8110899 kannattaa lukea viestiketju, kertoo aika paljon...

täähän vaikuttaa sitten lupaavalta! Edellisestä koulusta "pakoon" kiusaajia ja että saisi edes yhdestä koulu vuodesta elämänsä aikana nauttia, mutta ei taida onnistua! Nyt alkoi pelottamaan, ahdistamaan ja suorastaan vituttamaan. No, saa nähdä. Musta vaan tuntuu et tipun taas johonkin osastolle ennen joulua, jos noihin teksteihin on uskomista.

• nimetön--
        ketjunalottaja kirjoitti:

täähän vaikuttaa sitten lupaavalta! Edellisestä koulusta "pakoon" kiusaajia ja että saisi edes yhdestä koulu vuodesta elämänsä aikana nauttia, mutta ei taida onnistua! Nyt alkoi pelottamaan, ahdistamaan ja suorastaan vituttamaan. No, saa nähdä. Musta vaan tuntuu et tipun taas johonkin osastolle ennen joulua, jos noihin teksteihin on uskomista.

No mut ei hätää, oppilaat on kuitenkin mukavia ja luulen että kohtalotovereitakin löytyy. Enkä itse ainakaan ole huomannut että ketään kauheasti kiusattaisi, koulussa on kuitenkin myös vammaisia opiskelemassa ja ei heitäkään kiusata. Energiansa voi kuluttaa muullakin tavoin kuin kiusaamalla muita.

• liianVanhaAngstiin

voi vittujen perse

mä oon kans menossa ahlmannille ekaa vuotta puutarha-alaa opiskeleen....
        Ei oo mullakaan mikään hilpeä historia elämäni kanssa vaikkei mua kiusattu ookkaan mutta tälläkin hetkellä kauhee depersonalisaatio päällä (mikä tulee ahdistuksesta ja masennuksesta) LOL!!!!!!!!

Oon jättäny kouluja kesken aikasemmin ja pitäny välivuosia ja plaa eli odotettavissa on siis taas mitä ihaninta aikaa? voi kristus taidan ymmärtää mitä kurt cobain tarkotti sillä "I hate myself and I want to die"

no mutta hei, positiivisuutta peliin! Olen ikuinen optimisti. Ei sarkasmia. ei yhtään.

peace

• Anonyymi

Kirjoitan tämän ehkä myöhässä mutta jos joku vielä miettii tätä niin ÄLÄ MENE! Maksaa tähtitieteellisiä summia mutta mitään opetusta ainakaan koodauspuolella on turha unelmoida

• Anonyymi

Ainakin näytti koodarit voittaneen tänä vuonna bit1 pelinkehitys kilpailun, jossa mukana myös kaikki suomen korkeakoulut Aalto yliopistosta lähtien. Milloin opiskelit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      137
      5582
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      216
      4825
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      86
      4010
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      86
      3457
    5. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      68
      3171
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      36
      1929
    7. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1825
    8. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      85
      1614
    9. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1438
    10. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      19
      1394
    Aihe