Ahlmanin ammattiopisto, Tampere

tyttövaannnn

Eli se hallilantien paikka.

Millanen on koulu? Alkaa nyt syksyllä kokkilinjan opiskelut siellä.

9

5076

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön--

Sanotaanko näin että en edes viitti kommentoida, koska viestistäni tulisi liian negatiivinen ja tuo 5000 merkkiä ei edes riittäisi kun tänne raapustaisin, siitä voi jo ottaa johtopäätöksiä millainen paikka on. Eli näät sitten kun koulu alkaa...

• aloittelija...

No voisitko kertoa jotenkin lyhyesti? Onko siellä paljon kiusaamista ja sillein... Ite meen siis vikan vuoden tutkinnosta suorittaan sinne ja pelottaa, koska vakavaa koulukiusaamista ollut ensimmäisestä(ala-asteelta) luokasta asti...

teinkö nyt suuren virheen ja vaihdoin koulua, ajatellen että elämäni helpottuisi ja parantuisi enkä enää viiltelisi ja miettisi oikeasti itsemurhaa.. en jaksaisi enää sitä osasto-koti-osasto rumbaa...

• vielä sitä

käydä siellä vuoden? olen tällä hetkellä jokseenkin masentunut, vieläkin. nyt alkoi pelottamaan että jaksanko henkisesti tuon vuoden...

• yks vaan..
        vielä sitä kirjoitti:

käydä siellä vuoden? olen tällä hetkellä jokseenkin masentunut, vieläkin. nyt alkoi pelottamaan että jaksanko henkisesti tuon vuoden...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8110899 kannattaa lukea viestiketju, kertoo aika paljon...

• ketjunalottaja
        yks vaan.. kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8110899 kannattaa lukea viestiketju, kertoo aika paljon...

täähän vaikuttaa sitten lupaavalta! Edellisestä koulusta "pakoon" kiusaajia ja että saisi edes yhdestä koulu vuodesta elämänsä aikana nauttia, mutta ei taida onnistua! Nyt alkoi pelottamaan, ahdistamaan ja suorastaan vituttamaan. No, saa nähdä. Musta vaan tuntuu et tipun taas johonkin osastolle ennen joulua, jos noihin teksteihin on uskomista.

• nimetön--
        ketjunalottaja kirjoitti:

täähän vaikuttaa sitten lupaavalta! Edellisestä koulusta "pakoon" kiusaajia ja että saisi edes yhdestä koulu vuodesta elämänsä aikana nauttia, mutta ei taida onnistua! Nyt alkoi pelottamaan, ahdistamaan ja suorastaan vituttamaan. No, saa nähdä. Musta vaan tuntuu et tipun taas johonkin osastolle ennen joulua, jos noihin teksteihin on uskomista.

No mut ei hätää, oppilaat on kuitenkin mukavia ja luulen että kohtalotovereitakin löytyy. Enkä itse ainakaan ole huomannut että ketään kauheasti kiusattaisi, koulussa on kuitenkin myös vammaisia opiskelemassa ja ei heitäkään kiusata. Energiansa voi kuluttaa muullakin tavoin kuin kiusaamalla muita.

• liianVanhaAngstiin

voi vittujen perse

mä oon kans menossa ahlmannille ekaa vuotta puutarha-alaa opiskeleen....
        Ei oo mullakaan mikään hilpeä historia elämäni kanssa vaikkei mua kiusattu ookkaan mutta tälläkin hetkellä kauhee depersonalisaatio päällä (mikä tulee ahdistuksesta ja masennuksesta) LOL!!!!!!!!

Oon jättäny kouluja kesken aikasemmin ja pitäny välivuosia ja plaa eli odotettavissa on siis taas mitä ihaninta aikaa? voi kristus taidan ymmärtää mitä kurt cobain tarkotti sillä "I hate myself and I want to die"

no mutta hei, positiivisuutta peliin! Olen ikuinen optimisti. Ei sarkasmia. ei yhtään.

peace

• Anonyymi

Kirjoitan tämän ehkä myöhässä mutta jos joku vielä miettii tätä niin ÄLÄ MENE! Maksaa tähtitieteellisiä summia mutta mitään opetusta ainakaan koodauspuolella on turha unelmoida

• Anonyymi

Ainakin näytti koodarit voittaneen tänä vuonna bit1 pelinkehitys kilpailun, jossa mukana myös kaikki suomen korkeakoulut Aalto yliopistosta lähtien. Milloin opiskelit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe