Ahlmanin ammattiopisto, Tampere

tyttövaannnn

Eli se hallilantien paikka.

Millanen on koulu? Alkaa nyt syksyllä kokkilinjan opiskelut siellä.

9

4517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön--

Sanotaanko näin että en edes viitti kommentoida, koska viestistäni tulisi liian negatiivinen ja tuo 5000 merkkiä ei edes riittäisi kun tänne raapustaisin, siitä voi jo ottaa johtopäätöksiä millainen paikka on. Eli näät sitten kun koulu alkaa...

• aloittelija...

No voisitko kertoa jotenkin lyhyesti? Onko siellä paljon kiusaamista ja sillein... Ite meen siis vikan vuoden tutkinnosta suorittaan sinne ja pelottaa, koska vakavaa koulukiusaamista ollut ensimmäisestä(ala-asteelta) luokasta asti...

teinkö nyt suuren virheen ja vaihdoin koulua, ajatellen että elämäni helpottuisi ja parantuisi enkä enää viiltelisi ja miettisi oikeasti itsemurhaa.. en jaksaisi enää sitä osasto-koti-osasto rumbaa...

• vielä sitä

käydä siellä vuoden? olen tällä hetkellä jokseenkin masentunut, vieläkin. nyt alkoi pelottamaan että jaksanko henkisesti tuon vuoden...

• yks vaan..
        vielä sitä kirjoitti:

käydä siellä vuoden? olen tällä hetkellä jokseenkin masentunut, vieläkin. nyt alkoi pelottamaan että jaksanko henkisesti tuon vuoden...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8110899 kannattaa lukea viestiketju, kertoo aika paljon...

• ketjunalottaja
        yks vaan.. kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8110899 kannattaa lukea viestiketju, kertoo aika paljon...

täähän vaikuttaa sitten lupaavalta! Edellisestä koulusta "pakoon" kiusaajia ja että saisi edes yhdestä koulu vuodesta elämänsä aikana nauttia, mutta ei taida onnistua! Nyt alkoi pelottamaan, ahdistamaan ja suorastaan vituttamaan. No, saa nähdä. Musta vaan tuntuu et tipun taas johonkin osastolle ennen joulua, jos noihin teksteihin on uskomista.

• nimetön--
        ketjunalottaja kirjoitti:

täähän vaikuttaa sitten lupaavalta! Edellisestä koulusta "pakoon" kiusaajia ja että saisi edes yhdestä koulu vuodesta elämänsä aikana nauttia, mutta ei taida onnistua! Nyt alkoi pelottamaan, ahdistamaan ja suorastaan vituttamaan. No, saa nähdä. Musta vaan tuntuu et tipun taas johonkin osastolle ennen joulua, jos noihin teksteihin on uskomista.

No mut ei hätää, oppilaat on kuitenkin mukavia ja luulen että kohtalotovereitakin löytyy. Enkä itse ainakaan ole huomannut että ketään kauheasti kiusattaisi, koulussa on kuitenkin myös vammaisia opiskelemassa ja ei heitäkään kiusata. Energiansa voi kuluttaa muullakin tavoin kuin kiusaamalla muita.

• liianVanhaAngstiin

voi vittujen perse

mä oon kans menossa ahlmannille ekaa vuotta puutarha-alaa opiskeleen....
        Ei oo mullakaan mikään hilpeä historia elämäni kanssa vaikkei mua kiusattu ookkaan mutta tälläkin hetkellä kauhee depersonalisaatio päällä (mikä tulee ahdistuksesta ja masennuksesta) LOL!!!!!!!!

Oon jättäny kouluja kesken aikasemmin ja pitäny välivuosia ja plaa eli odotettavissa on siis taas mitä ihaninta aikaa? voi kristus taidan ymmärtää mitä kurt cobain tarkotti sillä "I hate myself and I want to die"

no mutta hei, positiivisuutta peliin! Olen ikuinen optimisti. Ei sarkasmia. ei yhtään.

peace

• Anonyymi

Kirjoitan tämän ehkä myöhässä mutta jos joku vielä miettii tätä niin ÄLÄ MENE! Maksaa tähtitieteellisiä summia mutta mitään opetusta ainakaan koodauspuolella on turha unelmoida

• Anonyymi

Ainakin näytti koodarit voittaneen tänä vuonna bit1 pelinkehitys kilpailun, jossa mukana myös kaikki suomen korkeakoulut Aalto yliopistosta lähtien. Milloin opiskelit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7369
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6036
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5367
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4767
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3322
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3290
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3172
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2507
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2419
    Aihe