Uimisesta intissä löytyy jo keskustelu, mutta minä uimafoobikko kyselen, vaikuttaakko uimisesta kieltäytyminen johtajakoulutukseen pääsemiseen? Itte ajattelin vetää armeijan läpi kunnolla, pyrkimys olisi ainakin aukkiin. Rauhanturvaajan tehtävät kun kiinnostaa. Muuten olen fyysisesti ja henkisesti hyväkuntoinen, ja uskon suorittavani pällitestit ym. hyvin.
Kuis on, kokeneilta kaivataan vastauksia.
Uimisesta
4
782
Vastaukset 4
- Sotilas 1985
Oletan, että ainakin kaikkien sotilasjohtajien vaatimuksiin kuuluu uintitaito.
Jos sotilasjohtajaksi aikovalla on uimafobia, pitäisi hänen yrittää päästä siitä eroon ammattiterapeutin ohjauksessa jo ennen palvelukseen astumista, koska armeijassa ei ole tähän enää mahdollisuutta ajan puutteen takia.
Ainakin tavallisille varusmiehille riittää, että esittää lääkärintodistuksen uimafobiasta.
Armeijassahan ei saa kieltäytyä koulutukseen kuuluvista tehtävistä ilman lääkärintodistusta, tai muuten saa jonkun rangaistuksen, kuten esim. poistumiskiellon lomille määräaikaiseksi. Johtajaksi aikovalla on oltava moitteeton palvelus.- adpads
No ei todellakaan vaadita. Ainoa uimataitotesti (ja ylipäätään tilanne, jossa piti uida) oli P-kaudella ja silloin sanoin, että en osaa uida. En uinut, eikä mulle tai muille uimataidottomille järjestetty edes mitään uimakoulua.
- shdfsfjhadf
Mutta altaaseen on lähes pakko mennä. ellei oo lääkärin todistusta
- <zfga
armeijassa huomasin, että johtajaksi pääsyyn vaikuttaa vain, että olet kova juomaan ja polttamaan (ei kohtuu käyttäjä, kuten minä), lisäksi pitää olla lapsellinen (aikuinen ei siellä jaksa), kunnolla ei ole mitään väliä, mutta hyvä kunto kieltämättä on sielläkin hyödyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455