Kaksi 21-23v. tyttöä lähdössä ensiviikolla Kultahietikolle!
Jos joku osaa antaa ostosvinkkejä paikoista, merkeistä ym. niin vastailkaa!
Ei niinkään haittaa onko aitoa vai piraattia, kunhan näyttää kivalta :) Lähinnä etsitään värikästä vaatetta ja kenkää. Tennareita, nauhatossuja, sneakereita, lippiksiä, hattuja, laukkuja, koruja, bikineitä, shortseja ym.
Löytyykö surffi- ja/tai skate-merkkejä ollenkaan?
Missä kannattaa/saa tinkiä?
Mikä ruoka on hyvää? Onko jotain mitä kannattaa ehdottomasti maistaa? Mistä kannattaa ostaa vettä ja hedelmiä? Myydäänkö rannalla syötävää/juotavaa?
Voiko taksista tinkiä ennen matkaa?
Ovatko paikalliset ystävällisiä?
ISO KIITOS JO ETUKÄTEEN! :)
GOLDEN SANDS - shoppailu-/ruokavinkkejä?
3
1000
Vastaukset
- Dalembert
Kaikki vaatekaupat on siinä pääkadulla samas läjäs. Aina voi yrittää tinkiä ainakin noist "piraatti" kojuist mut eipä tuntunu paljon antavan periks.. Supermarkettei on monta sieltä saa kaikkea, 1,5l vesipullo n. 1,4leva eli 0,7e. Rantakadul myös hedelmäkojuja.. Rannalla voi tilata juomaa jos tarjoilija sattuu tulee kohdalle. Mies joka kauppaa vesimelonii ja maissii tulee varmast huutelee Hallo Frutti Vitamina Vassermelon Arbus jne.. ; ) Rannal maksaa sit tuoli 7leva, varjo 7leva ja patja 3leva eli jos ei haluu maksaa 8,5e niin kannattaa kattoo missä makaa. Taksin hinta kannattaa sopia ennen matkaa. On ne ystävällisiä jos saavat rahaa.. ; )
- Varna 1
Menkää Varnaan ostoksille. Saatte puoleen hintaan. Ostoskadulta poikkeatte sivukaduille niin hinta jo tippuu.
- No 43
Niin,Varnaan Varnaan .On iso turistille sopivan kokoinen paikka.Syksyllä 2009 kävin ja bussi n:o 409 muistaakseni vie Varnaan ja lentokentällekin.
Itse söin ja söin ja ruoka ei ollut piraattia.Taksit tuputtaa kovasti kyytiä ehkä liikaakin,tinkikää.
Raanavettä en juonut mutta pesin hampaani.Muuten pullovedet ookoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882