KTM 125 EXC jäi ja pahasti

shadowshadow

ei vittu repesin kun yks porvari pentu väitti naama punasena et sen kuriton kotari veis mun Honda Shadow 125:en. no otettii siin sit viivat ni sen kotari jäi ku tikku paskaan. oli vähäl että ei alkanu jätkä vollottamaa :DDDD oli ihan tippa linssis sen jälkee

13

1610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj

Kyllä tt kotari sun shadown viä.

• kotari vie

Shadowin. Shadow on todella laiska!

• ktm racer

Vai meniköhän niin? jos 125 tt racing kone ei vie tollasta hondan nelari paskaa niin sit on kyllä jotain pahasti vialla oon 100% varma että voittaisin tollasen hondan mun mopollakin.

• ählämsähläm

joo varmaa joku nelitahti vie ktm:ää ja viel joku lussu chopperi

• hifiboy

luuleksää tosiaan vitun shadow intiaani et sun hondas vie kotarin et ees oo varmaa nähny ees ikinä mitää kotarii hinari

• mnnhnhbrt

kato youtubesta honda shadow 125 videoita nii ei mee mihkää semmonen nelari paska ja sen jälkeen kato kotari exc 125 video nii näät eron

• Halojata

miettikää nyt olikohan läppä:D:D:D:D

• åööpå

,l
      på p

• åööpå

huu keörs. Ktm on kevyt työntää metsässä muunmuassa sen takia, että siitä puuttuu juttuja kuten öljynsuodatin ja sähköstartti. Ja kyllähän sitäkin voi virittää ;)

• åööpå

10 ajotunnin välein kun vaihtaa, niin tulee mustaa öljyä jonka seassa on hilettä ;) Öljynsuodattimena toimii öljypropun päässä oleva magneetti.

• juupajjjju

Eikö pojat tajunnu mainoo läppää? :D mua nauratti kummatkin, tän kirjoittajan juttu ja nää pari kommenttia,
      "ei vittu repesin sun shadow jutuille
      luuleksää tosiaan ***** shadow intiaani et sun hondas vie kotarin et ees oo varmaa nähny ees ikinä mitää kotarii hinari "

• vaston23

Joku Hondan nelari vei kurittoman kotarin viivoilta? No jos siihen on vaan lyöty tehari kylkeen niin "ehkä" sitten mutta suuttimien vaihtamisen jälkeen... turha edes toivoa.

• voisitko

ShadowShadow haista vittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1672
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      117
      1157
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      864
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      193
      796
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe