KTM 125 EXC jäi ja pahasti

shadowshadow

ei vittu repesin kun yks porvari pentu väitti naama punasena et sen kuriton kotari veis mun Honda Shadow 125:en. no otettii siin sit viivat ni sen kotari jäi ku tikku paskaan. oli vähäl että ei alkanu jätkä vollottamaa :DDDD oli ihan tippa linssis sen jälkee

13

1606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj

Kyllä tt kotari sun shadown viä.

• kotari vie

Shadowin. Shadow on todella laiska!

• ktm racer

Vai meniköhän niin? jos 125 tt racing kone ei vie tollasta hondan nelari paskaa niin sit on kyllä jotain pahasti vialla oon 100% varma että voittaisin tollasen hondan mun mopollakin.

• ählämsähläm

joo varmaa joku nelitahti vie ktm:ää ja viel joku lussu chopperi

• hifiboy

luuleksää tosiaan vitun shadow intiaani et sun hondas vie kotarin et ees oo varmaa nähny ees ikinä mitää kotarii hinari

• mnnhnhbrt

kato youtubesta honda shadow 125 videoita nii ei mee mihkää semmonen nelari paska ja sen jälkeen kato kotari exc 125 video nii näät eron

• Halojata

miettikää nyt olikohan läppä:D:D:D:D

• åööpå

,l
      på p

• åööpå

huu keörs. Ktm on kevyt työntää metsässä muunmuassa sen takia, että siitä puuttuu juttuja kuten öljynsuodatin ja sähköstartti. Ja kyllähän sitäkin voi virittää ;)

• åööpå

10 ajotunnin välein kun vaihtaa, niin tulee mustaa öljyä jonka seassa on hilettä ;) Öljynsuodattimena toimii öljypropun päässä oleva magneetti.

• juupajjjju

Eikö pojat tajunnu mainoo läppää? :D mua nauratti kummatkin, tän kirjoittajan juttu ja nää pari kommenttia,
      "ei vittu repesin sun shadow jutuille
      luuleksää tosiaan ***** shadow intiaani et sun hondas vie kotarin et ees oo varmaa nähny ees ikinä mitää kotarii hinari "

• vaston23

Joku Hondan nelari vei kurittoman kotarin viivoilta? No jos siihen on vaan lyöty tehari kylkeen niin "ehkä" sitten mutta suuttimien vaihtamisen jälkeen... turha edes toivoa.

• voisitko

ShadowShadow haista vittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2434
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1817
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      73
      1511
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      266
      1420
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1230
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      978
    9. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      65
      965
    10. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68