Mistä saa nuuskaa? Kyllähän sitä jostakin grilleiltä yms paikoista saa tiskin alta ja laivalta tietenkin.
Mutta onko mahdollista tilata sitä esim postitse Ruotsista?
Mistä nuuskaa?
497
112241
Vastaukset
- tässä
He myyvät ympäri maailmaa, sivun yläreunasta voit vaihtaa sen englanninkieliseksi.
http://www.snusworldwide.com- Mr Vantaa
nuuskaa löytyy.ettan tykkiä ja pussia.
- jontte 88
Mr Vantaa kirjoitti:
ottaisin heti jos sinulla vaan löytyy.???
- mvantaa
jontte 88 kirjoitti:
röda lackettia tykkitavarana 45e torni pääkaupunkiseutu
- Nimetön
mvantaa kirjoitti:
ottaisin ehdottomasti mutta asun itse itä-suomessa. saako sulta röda lackettia.? ajattelin jos vaikka voisit laittaa postissa mulle tänne.? makasani vaikka etukäteen sulle tilille.? tartteisin tosi kipeesti jotain nuuskaa. voi vittu sanon minä näistä suomen tupakkalaki jutuista.!!!
- fddgfdfgdg
Mr Vantaa kirjoitti:
Tykit on homoille! Leivo käsin
- EyesTool
mvantaa kirjoitti:
Myytkö vielä rödaa tohon 45€ hintaan?
- inhoan tupakkaa
Inhoan yli kaiken tupakkaa ja nuuskaa. Hyi helvetti, että pitää olla päästään vialla sellaisten, jotka sortuu työntämään lasinsirumoskaa naamariinsa.
Voin todella pahoin, kun näen nuuskaajan.
Eikö teillä ole aivoja, minulla on ja en tupakoi.
Minä pureskelen heinää tai horsman pillikkeitä. Sisu karkkia imeskelen, mutta paskaa en suostu suuhuni laittamaan, siitä voitte olla vuoren varmoja. - nukkeriman
inhoan tupakkaa kirjoitti:
Inhoan yli kaiken tupakkaa ja nuuskaa. Hyi helvetti, että pitää olla päästään vialla sellaisten, jotka sortuu työntämään lasinsirumoskaa naamariinsa.
Minä pureskelen heinää tai horsman pillikkeitä. Sisu karkkia imeskelen, mutta paskaa en suostu suuhuni laittamaan, siitä voitte olla vuoren varmoja.Haista sinä mursu paska!
- noppeli88
Minä pureskelen heinää tai horsman pillikkeitä. Sisu karkkia imeskelen, mutta paskaa en suostu suuhuni laittamaan, siitä voitte olla vuoren varmoja.Ketään ei kiinnosta sun avautumises täällä saatanan pelle!
- -.-
Minä pureskelen heinää tai horsman pillikkeitä. Sisu karkkia imeskelen, mutta paskaa en suostu suuhuni laittamaan, siitä voitte olla vuoren varmoja.Ei siinä mitään lasinsiruja oo.
- wtf.
Minä pureskelen heinää tai horsman pillikkeitä. Sisu karkkia imeskelen, mutta paskaa en suostu suuhuni laittamaan, siitä voitte olla vuoren varmoja.nuuskas ei TODELLAKAAN oo lasinasiruja, että mieti hetki ennen ku tuut tänne saarnaamaan saatanan kettutyttöhomo!
- Tuusula :)
Mr Vantaa kirjoitti:
Onko sulla siis nuuskaa?No jos on niin paljon kiekko?Ja tulisitko keravan asemalle.. myymään...
- Make Nukanen
Vuodesta -82 käyttänyt olisi vailla tornia, ei neitipusseja, mustaa kultaa. Lahden alueelta....
marko.merilainen(at)gmail.com - vituttaa tommoset
Minä pureskelen heinää tai horsman pillikkeitä. Sisu karkkia imeskelen, mutta paskaa en suostu suuhuni laittamaan, siitä voitte olla vuoren varmoja.vittuako tuut arvostelee mee sinä vittu syömää sitä kanin ruokaa vitun neiti.... tänne tarvii tulla arvostelee muita jotka polttaa ja käyttää löysää... ja siinä ei oo muuten lasinsiruja... sinulla ei oo aivoja.wnb lääkäri
- quenivet
jontte 88 kirjoitti:
millainen maili osoite?
- MrItäsuomi
Nuuskaa löytyy Itä-Suomesta, 40€ torni Generalii, sekä tykki että pussi.
- tonnik22222
MrItäsuomi kirjoitti:
moi,asun helsingissä ois nuuska tarvetta jos löytyy niin vastaa [email protected]
- nööli
MrItäsuomi kirjoitti:
[email protected]
Asun Lappeenrannassa - MJ
MrItäsuomi kirjoitti:
Onko sinulla nuuskaa myytävänä? Ostaisin heti sinulta?
T:MJ
vastaa [email protected] - ojfodjoisjgoijidjsåq
Jää tulliin noi nuuskat!!!
- juupelishh
mvantaa kirjoitti:
jos löytyy nuuskaa pistäs mailii [email protected] ja jos voit tuoda pasilaan!
- jepulisshh
MrItäsuomi kirjoitti:
jos löytyy nuuskaa pistäs mailii [email protected]
- ?
MrItäsuomi kirjoitti:
onko kaikki tavara myyty jo?
- tonikssa
MrItäsuomi kirjoitti:
jos nuuska löytyy vielä niin laita viesti [email protected]
- asdsd
Minä pureskelen heinää tai horsman pillikkeitä. Sisu karkkia imeskelen, mutta paskaa en suostu suuhuni laittamaan, siitä voitte olla vuoren varmoja.idiootti vitut nuuskas mitää lasia oo ootko retu tynnyris kasvanu?
- Erkk1R
MrItäsuomi kirjoitti:
moro. generalin pussi tornia oltas vailla jos löytyy ni ilmotelkee [email protected]
- nuuskamuikkunnen
MrItäsuomi kirjoitti:
oisko kenelläkään vielä myydä nuuskaa ei pusseja vaan löysää ei väliä merkillä yhteyttä [email protected]
- joniks
? kirjoitti:
onko kaikki tavara myyty jo?
Moro,
Olis kolme tornia a`50€. Hki.
- toinen
- Falchi
Paitsi että postimyynnin kautta ostettu nuuska on kielletty. Jos tulli huomaa paketin niin se takavarikoidaan. Nuuskaa saa ainoastaan tuoda henk.koht ulkomailta.
- -E-
Falchi kirjoitti:
Paitsi että postimyynnin kautta ostettu nuuska on kielletty. Jos tulli huomaa paketin niin se takavarikoidaan. Nuuskaa saa ainoastaan tuoda henk.koht ulkomailta.
Postimyynnin kautta tilattu nuuska ei ole laitonta. Laki tuli voimaan joskus viime vuonna muistaakseni. Miten nuuska muuten valmistetaan kun siitä tulee niin tiivistä vaikka tupakasta se tehdään.
- SvenskKvalitet!
Falchi kirjoitti:
Nuuska on EU maissa elintarvike, paitsi Ruotsissa, missä on tupakkatuote.
Elintarviketuonnin määräyksiä kannattaa siis katsoa...
**Ettan**, ainoa ruotsalainen laatutuote! - niin niin
Falchi kirjoitti:
"Lain mukaan nuuskaa ei saa myydä Suomessa, mutta sitä voi tilata esimerkiksi ruotsalaisista nettikaupoista omaan käyttöön.
Tulli ei puutu Suomeen postipaketteina tuleviin nuuskatilauksiin, jos niiden valmistevero on maksettu. Tullin rikostorjunnan tiedustelupäällikkö Sami Rakshitin mukaan yhdelle henkilölle saattaa tulla useita nuuskalähetyksiä viikossa.
Nuuskan myynti kiellettiin Ahvenanmaalle rekisteröidyillä laivoilla vuonna 2006. Tupakkalain uudistusta pohtinut työryhmä ehdotti viime vuoden lopulla nuuskalle täyskieltoa Suomessa." - sadsa
Falchi kirjoitti:
i like turtles
- sieltä löytyy
helsingissä. hämeentien varrelta cafe ice-elintarvikekiskalta. sieltä löytyy ettanit(löss ja pussi, generalit(wight, lössja norm.pussi) ja välillä muutakin. mutta myyjävaan ja ainoastaan sellanen kaapin kokonen kaljupää. heittää hyvää läppää :D just rento..
- yks tsiksi
millon kaapin kokonen kaljupää on paikalla cafe icessa?
- göllimiäs
Eli myydäänkö cafe icessa vielä? Onko joku tietty myyjä/myyjät jotka myy? Myykö kaikille vai katsooko ikääs tms.? Pakko olis saada jostain.. :D
- James
on muuten kevyesti kallista icessä olikohan 6-7e purnukka :o
- hake01
James kirjoitti:
on muuten kevyesti kallista icessä olikohan 6-7e purnukka :o
cafe ice 6.5€ purkki.
- Snusse
Täältä snussea hintaan 35Eur torni (10 prk )pääkapunkiseudulla. Generalia pussi sekä irto.
Muitakin merkkejä voi kysellä...
Tavara viedään käsistä...
[email protected] - qwes
Kellään tietoa Tampereen paikoista, mistä saa?
- biitmaister
Ketä tarvii PK-seudulta irtokäinää??! Pari tornii jäljellä. 35e/torni. rockstar(ät)luukku.com
- UUS PAIKKA
nyt on löytyny sörkästä uus kioski (cafe icen lisäksi) mistä nuuskaa saa ostettua ! ainakin 5 eri merkkiä hintaan 4,5 - 5 € kiekko. Kioskin nimi on piparminttu ja vaasankadulla sijaitsee ;)
- jokin raja hei.. :D
voisitko poistaa tämän viestin kiitos! :)
- Löss
Joo Sörnäisten Piparmintussa on hinnat noussut. Ettanin kiekko löysää / Pussia maksaa 6e ja Skruffin löysä / pussi maksaa 7.60e
- inutintintin
Röda lacket-löss, Göteborg-pussi/löss, Ettan-pussi/löss, General-pussi norm/pussi white, Gustavus-pussi original/pussi classic/löss, Granit-pussi, Grov-löss, Metropol-pussi lakritsi, MoCCa-pussi mandariini, anis, minttu.. 5e/purkki kaikki muut, paitsi Gustavukset 4,5e/purkki. jos kiinostaa niin viestiä sähköpostiin, niin infoon enemmän :) [email protected] ... Helsingin kalliosta nämä ja Rödaahan ei saa edes laivoilta ;)
- inutintintin
..niin ja siis varastoa löytyy melkein rajattomasti ja hyvät päiväykset :) kohta taas shoppailemaan stocholmiin :P
- Jenkkifutari
Minä olisin tosi kiinnostunut ostamaan, itsekkin asun Helsingissä, sörnäisissä. Kai sinulla on vielä myynnissä? ostan samantien.
- inutin
Jenkkifutari kirjoitti:
Minä olisin tosi kiinnostunut ostamaan, itsekkin asun Helsingissä, sörnäisissä. Kai sinulla on vielä myynnissä? ostan samantien.
jutellaan s-postin kautta. [email protected]
- nuuskamuikku
Oisko sulla vielä nuuskaa jos vaik ostais tornin tai kaks? pistä vaikka mailiin informaatioo
- päin
sjoelta... ???
- Gibber
Mulla olis muutama torni Offroadia josta voisin luopua kohtuu korvausta vastaa, eli 30e/torni. Purkit hesassa, mutta voisin postittaakin.
-gibber-
mr.gibber (at) gmail.com - ???
Gibber kirjoitti:
Mulla olis muutama torni Offroadia josta voisin luopua kohtuu korvausta vastaa, eli 30e/torni. Purkit hesassa, mutta voisin postittaakin.
-gibber-
mr.gibber (at) gmail.comOnko tuo offroad minkälaista nuuskaa?
- make
??? kirjoitti:
Onko tuo offroad minkälaista nuuskaa?
Samaa shittii ku muutkin, ja peltipurkis mikä on jees.
- hörsselihuuli
Käytiin fredien kanssa piparmintus... Valikoima on aika iso (muihin kiskoihin verrattuna). Siel oli genut, ettanit, rapé, röda, skruff(stark), nick & johnny, catch, LD ja muuta kaikkee :D se yks tyttö luetteli niiden valikoimaa, ni johan meni pää pyörälle! kantsii tsekkaa.. se on siin kustaankadun kulmas. Sörkän asemalt about 100m :P
- tietääkö kuka
Mistä muualta saa stadissa nuuskaa, tietääkö kuka?
- ----
tietääkö kuka kirjoitti:
Mistä muualta saa stadissa nuuskaa, tietääkö kuka?
clobberssista, sörkasta
- jerryperry
nuuksaa saa helsingin sörkassa sijaitsevasta elintarvikekioskista piparmintusta. Kiekot maksaa 5-6 euroo. sieltä mä ainaki nuuskani hankin. :)
- jerryperry
Multa voi ostaa löysää- sekä pussinuuskaa postitse, asun Helsingissä. Kysy vaa merkkii nii hankin sitä. Jos kiinnostaa nii ottakaa vaa yhteyttä mun sähköpostii. Voidaan käydä läpi myyntitapoja yms. sit enemmän sähköpostitse, tai mesettäen.
Jos muhun yhteyttä otat nii ihan varmasti nuuskasi saat.
[email protected] - m0lski
Jos haluat tuoretta ja hyvää nuuskaa ota yhteys minuun. Minulla on kaikkia "tunnettuja" nuuskia saatavilla seuraavia merkkejä: Ettan, General, Skruf, Göteborg, Catch, Knox, ja joitakin muita. Otahan yhteyttä niin nuuskasi saat! meseni on: [email protected] lisää minut niin puhutaan tarkemmin asiasta.
- m0lski
EN MYY ENÄÄ!!!!!!!!
- m0lski
Myyn kaikkia nuuska merkkejä Ettanista Knoxiin jos haluat hyvää/halpaa nuuskaa niin otahan yhteyttä. Lisää vaikka meseen niin puhutaan asiasta.
- nuuskaa myynnissa halvalla!!!!
maketin kirjoitti:
mun mese on [email protected] lisää
mulla ois nuuskaa myynnissa halvalla 30egee sinko,ite oon lopettelemassa ja pitäs päässä eroon..nuuska on ettanin tykkinuuskaa ja sitä löytyy 10sinkoa,muutama sinko löytyy myös ettanin pussinuuskaa jos olet kiinnostunut niin anna mailiosotteesi tai joku yhteystietosi niin sovitaan yksityiskohdista...
- SK2008
nuuskaa myynnissa halvalla!!!! kirjoitti:
mulla ois nuuskaa myynnissa halvalla 30egee sinko,ite oon lopettelemassa ja pitäs päässä eroon..nuuska on ettanin tykkinuuskaa ja sitä löytyy 10sinkoa,muutama sinko löytyy myös ettanin pussinuuskaa jos olet kiinnostunut niin anna mailiosotteesi tai joku yhteystietosi niin sovitaan yksityiskohdista...
Terve,
Luin tuon viestisi nuuskan myynnistä. Itellä on omat varastot loppu ja hiihtoreissu tulossa, jota ilman ettania ei voi tehdä. Voisin ostaa pari-kolme sinkoa tuohon 30 e/sinko hintaan tai miten vain sovitaan. Voin hakea autolla Helsingin kaupungin alueelta tai tämänkin voi sopia erikseen. [email protected] - ttkh
SK2008 kirjoitti:
Terve,
Luin tuon viestisi nuuskan myynnistä. Itellä on omat varastot loppu ja hiihtoreissu tulossa, jota ilman ettania ei voi tehdä. Voisin ostaa pari-kolme sinkoa tuohon 30 e/sinko hintaan tai miten vain sovitaan. Voin hakea autolla Helsingin kaupungin alueelta tai tämänkin voi sopia erikseen. [email protected]Eli olin tossa laivalla päiväristeilyllä turusta.
Myivät nuuskaa aamulla 1h ajan kun laiva oli parkeerannut ruotsiin. Nuuskaa saa tuoda 12 tornia henkilö. ja hinta vaihteli merkeittäin 20-25€ torni. - snusser
ttkh kirjoitti:
Eli olin tossa laivalla päiväristeilyllä turusta.
Myivät nuuskaa aamulla 1h ajan kun laiva oli parkeerannut ruotsiin. Nuuskaa saa tuoda 12 tornia henkilö. ja hinta vaihteli merkeittäin 20-25€ torni.Jos joku voisi myydä pötkön tai pari kohtuullisella hinnalla. Ilmotelkaa tonne:
[email protected] - m0lski
EN MYY ENÄÄ NUUSKAA!
- Hynninen
laittakaa mailia jos myytte pk-seudulla
- random.
mac-one kirjoitti:
Jos sulla löytyy pussi nuuskaa, laitappa viestii [email protected]
On se järkee käyttää nuuskaa:) Mitä hyötyy siitä teille on?
- Jaahas123
mac-one kirjoitti:
Jos sulla löytyy pussi nuuskaa, laitappa viestii [email protected]
Myynnissä pari tornia ettanin pussia. Menee vanhaks 2.3.2009. Laita viestiä [email protected]
- corvalan
Hynninen kirjoitti:
laittakaa mailia jos myytte pk-seudulla
moi,näin ilmoituksesi netissä.Jos vielä nuuska kiinnostaa niin paa privaa [email protected]
- Homekorvien kuningas
Hemmetin nuuskamuikkuset
- general38
Generalia 5 tornia (LÖS) myytävänä.maanantaina saa hakea.vantaa
- NUUSKAAA
Nimetön kirjoitti:
Tässä osoite [email protected]
OSTAN NUUSKAA PK SEUDULTA! ILMOITTAKAA HETI JOS LÖYTYY OSOITTEESEEN [email protected]
- serppu
Nimetön kirjoitti:
Tässä osoite [email protected]
jos joltain löytys pussii ni ostasin vaik reilumminki pk-seudulta [email protected]
- on.
serppu kirjoitti:
jos joltain löytys pussii ni ostasin vaik reilumminki pk-seudulta [email protected]
ylimääräisenä yxi torni lössiä.Tampereella.
- asdasdgffdadsf
on. kirjoitti:
ylimääräisenä yxi torni lössiä.Tampereella.
Tiedättekö mistä sais Seinäjoelta nuuskaa ?
- Lysyy
ostan nuuskaa, pussi & lös, 35e torni. myös pienempiä eriä
- Nimetön
Lysyy kirjoitti:
ostan nuuskaa, pussi & lös, 35e torni. myös pienempiä eriä
Moikka!
Oletko vielä kiinnostunut nuuskasta?
Minulta löytyy 6 stobea LÖS iä.
Tuli moka hankinnassa, käytän itse ainoastaan
pussitettua tavaraa.
JK - Nimimerkki
Nimetön kirjoitti:
Moikka!
Oletko vielä kiinnostunut nuuskasta?
Minulta löytyy 6 stobea LÖS iä.
Tuli moka hankinnassa, käytän itse ainoastaan
pussitettua tavaraa.
JKmoi
mitä nuuskaa sulta löytyy?
oisin kiinnostunu ostamaan.
[email protected]
- Karjala321
Myydään ettanin löysää pääkaupunkiseudulla Tiksin lähellä jos joku tunnistaa. 35€ torni Ettanin löysää pistäkää messua [email protected]
- mvmvmv
Nuuskaa Espoosta. Ettania pussina ja irtona!
Tiedustele [email protected] - hiykf
Riippuva sisennys Wordissa näppää Ctrl T kaksi kertaa tai siirrä hiirellä viivaimen vasemmalta puolelta alimmainen osoitin (riippuva sisennys) C2:een. Kumoa toiminto nappaamalla Vaihto Ctrl T kaksi kertaa tai siirrä hiirellä sisennysosoitin C0:aan Sisennysnäppäimenä toimii sarkainnäppäin
Normaali sisennys Silloin kun et käytä sivuotsikoita, nappaa Ctrl M tai napsauta kaksi kertaa Suurenna sisennystä – painiketta ja kumoa toiminto Vaihto Ctrl M tai pienennä sisennystä – painikkeesta.
Kappalejako Kun haluat kappalejaon, paina Enter-näppäintä kaksi kertaa. Vaihto Enter vaihtavat rivin ilman kappalejakomerkkejä ja pystyt tekstiä muokkaamaan.
Kun poistat kappalejaon vie kohdistin sen tekstin alkuun, jonka edeltä poistat kappalejaon ja paina askelpalautinta. Edellisen kappaleen lopussa voit painaa Del-näppäintä, kunnes teksti on siirtynyt haluamaasi kohtaan.
Näytä toiminnot Näytä/Piilota-painike = uusi kappale, nuoli = sarkain ja piste välilyönti.
Harjoitus Kirjoita otsikot C0:sta, teksti C2:sta ja tee kappalejaot kolmen rivin välein - ÖWNER
Karjala Anttu Hölttä saattaa ryöstää Turussa Arjolta rahaa.älykäs tyttö karjalasta säästää rahaa ja suklaata.Tuula Tuusulasta saa juhlassa ruusuja ja suklaata.
Rauhala Hattulassa jörö Tuula Hölttä laulaa haukkaa laulua. Tuusulassa kadulta kuuluu jyrähdys, huudahdus ja laukaus. Rauhalassa hauras lautasylys syttyy takassa syksyllä
Saksa Sähkötyö kuluttaa Arttu Hakalalta rahat sahalla. syyskalusto alkaa Saksassa ja työtakka suututtaa. Karhu laukkaa ja rattaat rullaa radalla syyssäässä.
Turku Turussa Tarjal Hölttö laulaa hauskaa laulua kadulla. Arttu Takala sytyttää kajuutassa takkaa syksyllä. Anja sutkauttaa tulta ja lyhty katkuaa kajuuutassa.- Joku
Jokaisen on osattava kirjoittaa pöytäkirjoja ja pöytäkirjanotteita. Kokous valitsee puheenjohtajan, pöytäkirjanpitäjän eli sihteerin, yleensä kaksi pöytäkirjantarkistajaa ja kaksi äänenlaskijaa. Osakeyhtiölain mukaan riittää yksikin pöytäkirjatarkastaja. Valinnat kirjoitetaan pöytäkirjan asiakohtaan kokouksen toimihenkilöiden valinta. usein hallitus valitsee puheenjohtajan ja sihteerin hallituksen toimikauden alussa. Tällöin läsnäolijoiden luetteloon merkitään aina puheenjohtajan nimi ensimmäiseksi ja sihteerin nimi viimeiseksi. Osanottajaluettelo voidaan ottaa myös pöytäkirjan liitteeksi.
- KOVIZ
Joku kirjoitti:
Jokaisen on osattava kirjoittaa pöytäkirjoja ja pöytäkirjanotteita. Kokous valitsee puheenjohtajan, pöytäkirjanpitäjän eli sihteerin, yleensä kaksi pöytäkirjantarkistajaa ja kaksi äänenlaskijaa. Osakeyhtiölain mukaan riittää yksikin pöytäkirjatarkastaja. Valinnat kirjoitetaan pöytäkirjan asiakohtaan kokouksen toimihenkilöiden valinta. usein hallitus valitsee puheenjohtajan ja sihteerin hallituksen toimikauden alussa. Tällöin läsnäolijoiden luetteloon merkitään aina puheenjohtajan nimi ensimmäiseksi ja sihteerin nimi viimeiseksi. Osanottajaluettelo voidaan ottaa myös pöytäkirjan liitteeksi.
Poissaolijat merkitään pöytäkirjaan, jos tieto helpottaa kokouspalkkioiden maksajaa tai seurataan seuraavia toimikausia ja valintoja varten, ketkä eivät käy kokouksissa. kustakin asiasta sihteeri kirjoittaa oman pykälänsä eli numerokohtansa, kussakin pykälässä asiat ryhmitellään kappaleiksi. Päätöspöytäkirjaan sihteeri kirjoittaa äänestykset, vaalit ja päätökset. Selostuspöytäkirjaan sihteeri kirjoittaa asiasta lyhyt esittelyn, päätösehdotukset, äänestykset, vaalit ja lopuksi päätös. tällöin päätös kirjoitetaan omaan kappaleeseen
- srghdetuser
Joku kirjoitti:
Yleinen tapa on, että pöytäkirjan allekirjoittavat puheenjohtaja ja sihteeri, vaikka sekä osakeyhtiö- että yhdistyslain mukaan kokouksen pöytäkirjan allekirjoittajaksi riittää puheenjohtajan allekirjoitus. Yhdistyslain mukaan pöytäkirja on kahden kokouksessa sitä varten valitun henkilön tarkastettavana tai yhdistyksen itsensä hyväksyttävä. Jos tarkastus tapahtuu eri ajankohtana kuin pöytäkirjan kirjoitus, lausunto päivätään.
- NUUSKAA
Jos joltain löytyy ettanin löysää torni tai pari, niin OSTAN. Helsingissä majailen siis. Pistäkää viestii [email protected]
- löysää
löysää ja pussia helsingissä hyvä satsi halvalla...
- Löytyy
löysää kirjoitti:
Paljo sul ois löysää generalia ja paljo pyytäisit?
- generalia
Löytyy kirjoitti:
Paljo sul ois löysää generalia ja paljo pyytäisit?
on sitä tossa 5 tornia... laita meiliä byllinen[at]netti.fi niin jatketaan siellä..
- Äijä
löysää kirjoitti:
Mites onnistus osto?
- hupiukko
Äijä kirjoitti:
Mites onnistus osto?
silloin tällöin ettania tai generalia pk-seudulla. tykkiä/pussia. [email protected]
- JJJJ6
hupiukko kirjoitti:
silloin tällöin ettania tai generalia pk-seudulla. tykkiä/pussia. [email protected]
Jos joku pystyisi myymään tänne Raumalle päin pussinuskaa niin täällä ois kiinnostunut.
Mailia [email protected] - okemo
JJJJ6 kirjoitti:
Jos joku pystyisi myymään tänne Raumalle päin pussinuskaa niin täällä ois kiinnostunut.
Mailia [email protected]joo tota helsinkiin päin nuuskaa mahdollisesti ostaisin tornin tai kaksi , pussinuuskaa.
yhteyttä! [email protected] - Majaniemi80
löysää kirjoitti:
Moro
Löytyykö Generalin pussia? Voin ostaa..
[email protected] - Luubor
Äijä kirjoitti:
Mites onnistus osto?
grovin portionia ja ettanin lös, tarjotkaa [email protected] .
- vastamuuttanut
Mistä munkkiniemestä nuuskaa? Tai sitten ihan muualtakin Helsingistä?
[email protected]- löytyy ainakin
Kotkan seudulta. Pusseja ja irtonuuskaa.
- Nusser
löytyy ainakin kirjoitti:
Kotkan seudulta. Pusseja ja irtonuuskaa.
Mistäpäin kotkaa?
- grov
Nusser kirjoitti:
Mistäpäin kotkaa?
löytyy 10 rullaa , olen itse lopettanut
hinta 45e/kpl rahti - juntta
grov kirjoitti:
hinta 45e/kpl rahtimissäköhän päin ois myynnis, aattelin et jos tulis hakee?
- tvåan
grov kirjoitti:
hinta 45e/kpl rahtiannoin jo pois ne 10
- corvalan
juntta kirjoitti:
missäköhän päin ois myynnis, aattelin et jos tulis hakee?
Helsingiissä (itä) löytyis,jos kiinnostaapi ettan general laita privaa [email protected]
- khonjhaidee
tvåan kirjoitti:
annoin jo pois ne 10
Juu täältä löytyisi pari tornia generallia irtoa.
[email protected] - natte
khonjhaidee kirjoitti:
Juu täältä löytyisi pari tornia generallia irtoa.
[email protected]päin tavara sijaitsee ?
- khonjhaidee
natte kirjoitti:
päin tavara sijaitsee ?
Kuopios, onnistuu postiennakolla
- nuuskaa____
khonjhaidee kirjoitti:
Kuopios, onnistuu postiennakolla
Tossa olis aika paljon ylimäärästä multaa(ettania lös ja pussi) tuoretta. 40e torni, haluun noista eroon.
[email protected] - markus
Natte70 kirjoitti:
Jos tietoa Helsingin myyntimestoista, niin tänne kanssa infoa [email protected]
Vantaalla olisi general lösiä kolme tornia.Tasan huntilla lähtee. [email protected]
- Halpa.
markus kirjoitti:
Vantaalla olisi general lösiä kolme tornia.Tasan huntilla lähtee. [email protected]
Lisätkää vaik mesee tai pistäkää sähköpostii. [email protected]
- portion10
Pystykö myymään postiennakolla? turun lähellä asun. sähköpostia?
- snusman
Natte70 kirjoitti:
Jos tietoa Helsingin myyntimestoista, niin tänne kanssa infoa [email protected]
täälä löytyisi nuuskaa jos jotain kiinnostaa ja tarjota saa jos hinta on kohdillaan niin myyn tai voin vaikka lähettää, asun itse vantaalla. jos kiinnostaa laittakaa sähköpostia [email protected]
- o__________________________0
snusman kirjoitti:
täälä löytyisi nuuskaa jos jotain kiinnostaa ja tarjota saa jos hinta on kohdillaan niin myyn tai voin vaikka lähettää, asun itse vantaalla. jos kiinnostaa laittakaa sähköpostia [email protected]
Millasta nuuskaa? Mikä hintaluokka per sinko?
- Äijä
Tere, Plajonko pitää ostaa kerralla ja mikä hinta per torni. 35-45 Olisi oikeasti tarvetta parin päivän sisällä tai meikäläisellä alkaa ankea viikko.
- snusse
Äijä kirjoitti:
Tere, Plajonko pitää ostaa kerralla ja mikä hinta per torni. 35-45 Olisi oikeasti tarvetta parin päivän sisällä tai meikäläisellä alkaa ankea viikko.
löytyis jokunen torni 37 kpl,[email protected]
- lawats
make kirjoitti:
Pussikenraalia olisi torni tarjolla.Pk-seutu.35 [email protected]
olisi tilattavissa torneittain ettan pussi/lös. [email protected]
- kolikko32
lawats kirjoitti:
olisi tilattavissa torneittain ettan pussi/lös. [email protected]
Jos pääkaupunkiseudulta löytyy tornia (pussia, mieluiten ettan, mutta myös general) niin voin käydä hakemassa pois jos hinta on kohillaan. Ota yhteyttä [email protected]
- Poliisi.
Me poliisissa seuraamme tätä palstaa. Jo 12 myyjää on sakotettu.
- JJohtaja
Poliisi. kirjoitti:
Me poliisissa seuraamme tätä palstaa. Jo 12 myyjää on sakotettu.
herranjumala mikä poliisivaltio tää suomi o. ei saa mitään tehdä..jne.
eikö teillä oikeesti oo muuta tekemistä?? =D - pussi nuuskaa
JJohtaja kirjoitti:
herranjumala mikä poliisivaltio tää suomi o. ei saa mitään tehdä..jne.
eikö teillä oikeesti oo muuta tekemistä?? =Dolisko jollain turun seudulla myynnissä?
[email protected] - lössiä sit
pussi nuuskaa kirjoitti:
olisko jollain turun seudulla myynnissä?
[email protected]tampereen seudulla jos jostain sais 30-35e torni tai tietääkö kukaan mitään kioskia tampereellla päin? oon kuullu että pispalan olut tai viini kaupassa myydään halvalla lössii tai pussii jos tiiät jonkun paikan niin ilmottele tähän keskusteluun!
- ------------------------
lössiä sit kirjoitti:
tampereen seudulla jos jostain sais 30-35e torni tai tietääkö kukaan mitään kioskia tampereellla päin? oon kuullu että pispalan olut tai viini kaupassa myydään halvalla lössii tai pussii jos tiiät jonkun paikan niin ilmottele tähän keskusteluun!
oon kuullu että manse kebabissa myydään, ja sitte rautatieaseman kebabissa
- Nuuskamuikkunen31
------------------------ kirjoitti:
oon kuullu että manse kebabissa myydään, ja sitte rautatieaseman kebabissa
Mistä Helsingissä saa nykyään nuuskaa? Myydäänkö siellä Vaasankadun paikassa vielä? Kuulin jotain huhua biljardisalista Kalliossa, mutta en löytäny sitä. Cafe Icessa ei enää ollut...
- tykkikamaa
Nuuskamuikkunen31 kirjoitti:
Mistä Helsingissä saa nykyään nuuskaa? Myydäänkö siellä Vaasankadun paikassa vielä? Kuulin jotain huhua biljardisalista Kalliossa, mutta en löytäny sitä. Cafe Icessa ei enää ollut...
irtotavara pääsi loppumaan, missä on myynnissä itä-helsingissä? Tietoa tai tarjousta: [email protected]
- snuussi
tykkikamaa kirjoitti:
irtotavara pääsi loppumaan, missä on myynnissä itä-helsingissä? Tietoa tai tarjousta: [email protected]
Mulla olisi 2 pötköä irtona, asun hesassa. Tarjoa!
- yonritari
Iski himo nuuskaan (pussi) että mistäköhän mahtaisi löytyä joku kiska tai vastaavaa joka myisi. Laittakaa sähköpostilla ettei tuo poliisi saa mitää vihjeitä. Mielellään Helsingistä tai Espoosta mutta Vantaakin käy. S-posti: [email protected]
- Ross24
Ostan nuuskaa pusseissa mieluiten postikäy hyvin
- j
Ross24 kirjoitti:
Ostan nuuskaa mieluiten pusseissa posti käy
[email protected]ettanin irtoa ylimääräsenä jampsu1(at)gmail.com
- Rönkelö
j kirjoitti:
ettanin irtoa ylimääräsenä jampsu1(at)gmail.com
Eli nuuskaa olisin vailla tampereella. Maksan käteisellä ja tulen hakemaan.
Mieluiten ettan lös, mutta kaikki käy. email: [email protected]
- eihajuakaan
- ...
Jees eli pari tornia pussia stadin seudulta ostaisin. Mielellään eetua, Skruffikin käy.
[email protected] - pummiboy
... kirjoitti:
Jees eli pari tornia pussia stadin seudulta ostaisin. Mielellään eetua, Skruffikin käy.
[email protected]Miksi et tilaa itte nuuskias, tossahan annettiin linkki mistä tilata.
- nimeto
pummiboy kirjoitti:
Miksi et tilaa itte nuuskias, tossahan annettiin linkki mistä tilata.
miksi se näyttää järjetöntä hintaa ku menee tilauksee?
- pummiboy
nimeto kirjoitti:
miksi se näyttää järjetöntä hintaa ku menee tilauksee?
10€/rasia eihän toi nyt paljon ole kun sitä vaan saa.
- markus--35
pummiboy kirjoitti:
10€/rasia eihän toi nyt paljon ole kun sitä vaan saa.
Ettania pussi - ja irtokamana tarjolla pk-seudulla. [email protected]
- markus--35
markus--35 kirjoitti:
Ettania pussi - ja irtokamana tarjolla pk-seudulla. [email protected]
Ei ole enää!
- nuuskaa
mailia jos löytyy.. kymenlaakso/eteläkarjala [email protected]
- seudulta?
Löytyykö pussinuuskaa tampereen seudulta tai sitten postilla kauempaa? [email protected]
- nuuskaa haluava
Oisko kellään myytävänä nuuskaa hesassa tai uusia paikkoja joissa myisivät. Ei jaksais lähtee kauemmas ettimään.
- nuuskaa haluava
nuuskaa haluava kirjoitti:
Oisko kellään myytävänä nuuskaa hesassa tai uusia paikkoja joissa myisivät. Ei jaksais lähtee kauemmas ettimään.
Niin ja mun sähköpostiosote on [email protected]. älkää laittako mitään tänne nähtäväks.:)
- j
sumu_1 kirjoitti:
tampereen seudulta tarvitaan nuuskaaa mikä vaan käy...
sähköposti:[email protected]jos on tarvetta niin tiedustelut mailina: jampsu1 (at) gmail.com
- chibears
Olisko kenelläkään myydä paria purkkia pussinuuskaa Lohja-Espoo akselilla? Tai onko täällä mitään kioskia missä myydään? Kauheet nikkikset!!!
[email protected]- nuuskis3
Joo eli tarvitsisin kiekon ettanin löysää.Löytyiskö keltää ja että vois sitte postiennakolla maksaa?
tiedusteluja [email protected]
- gary5534545
Pussinuuskaa Helsingin seudulta? Tietoja saa laittaa:
hulabooger at mail . com- deppis
antti m kirjoitti:
eli viestiä osoitteeseen [email protected]..
Itelle jäi laivareissulta vähä ylimäärästä ETTANIN PUSSIA. Espoon keskuksesta voi tulla noutamaan. Tiedustelut -> [email protected]
- tarvitse!(======(=
Olisko rovaniemel päin kellää ?
- lösse
Löytyy satakunnasta 2 tornia Ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.
hinta 35€ torni pk:t tai molemmat 60€ pk:t. Enkä varmasti myi postiennakolla. Täällä on sellaisia vatipäitä jotka ei osaa matkustaa paikalliseen postiin! - entarvitseitse
lösse kirjoitti:
Löytyy satakunnasta 2 tornia Ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.
hinta 35€ torni pk:t tai molemmat 60€ pk:t. Enkä varmasti myi postiennakolla. Täällä on sellaisia vatipäitä jotka ei osaa matkustaa paikalliseen postiin!Mulla ois ettan irtoa. Kolmen tornin paketti. Joensuu -Uimaharju akselilla. Löytyykö tarvetta?
- nuuuzka
lösse kirjoitti:
hinta 35€ torni pk:t tai molemmat 60€ pk:t. Enkä varmasti myi postiennakolla. Täällä on sellaisia vatipäitä jotka ei osaa matkustaa paikalliseen postiin!lösse onko vielä noita nuuskia? Ilmottele [email protected] ja muutenkin ostetaan Satakunnasta nuuskaa
- marcus35
nuuuzka kirjoitti:
lösse onko vielä noita nuuskia? Ilmottele [email protected] ja muutenkin ostetaan Satakunnasta nuuskaa
Myynnissä generalin white portionoa Vantaalla.
[email protected] - savupiippu
marcus35 kirjoitti:
Myynnissä generalin white portionoa Vantaalla.
[email protected]General lösiä 2 tornia myytävänä, 40 euroa torni. Hesasta.
- dån
savupiippu kirjoitti:
General lösiä 2 tornia myytävänä, 40 euroa torni. Hesasta.
Oisko Genen Löössit myytävänä 18.11 ja mistä päin Hesaa voi noutaa?
- lösse
nuuuzka kirjoitti:
lösse onko vielä noita nuuskia? Ilmottele [email protected] ja muutenkin ostetaan Satakunnasta nuuskaa
vastattu.
- general888
savupiippu kirjoitti:
General lösiä 2 tornia myytävänä, 40 euroa torni. Hesasta.
voisin ostaa tornis jos vaan on viel jäljellä laita viestiä[email protected]
- savupiippu
dån kirjoitti:
Oisko Genen Löössit myytävänä 18.11 ja mistä päin Hesaa voi noutaa?
olisi vielä tarjolla. Liikun keskustan suunnalla.
- dån
savupiippu kirjoitti:
olisi vielä tarjolla. Liikun keskustan suunnalla.
Kävisikö huomenna, jos tulisin vaikka aamupäivällä hakemaan? Laita sähköpostiin [email protected] viestii tarkemmin paikka/aika ja niin edelleen. Onks tuoretta Genee?
- ...
entarvitseitse kirjoitti:
Mulla ois ettan irtoa. Kolmen tornin paketti. Joensuu -Uimaharju akselilla. Löytyykö tarvetta?
löytyykö yhä ?
- dj-ladoke
Ostan mikkelistä tornin, pussi/lössi kumpiki käy, tuoretta pitää olla!!!
[email protected]- lösse
Vielä löytyy satakunnasta 2 tornia Ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.
hinta 35€ torni pk:t tai molemmat 60€ pk:t. Enkä varmasti myi postiennakolla. Täällä on sellaisia vatipäitä jotka ei osaa matkustaa paikalliseen postiin! - 12345abcd
lösse kirjoitti:
Vielä löytyy satakunnasta 2 tornia Ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.
hinta 35€ torni pk:t tai molemmat 60€ pk:t. Enkä varmasti myi postiennakolla. Täällä on sellaisia vatipäitä jotka ei osaa matkustaa paikalliseen postiin!Joko on menny tavara?
[email protected]?
- King_
Hei!
Oisko kellää nuuskaa Kemi-Keminmaa aluella?, voin ostaa esim.granittia tai ettania pussi nuuskana mielellää siihe 5e/prk- Joikkeli
Tarttisin nyt maholillisimman äkkiä kemistä purkin pussi-nuuska kaikki käy h.2e-5e/kiekko
- Pasihuules
Joikkeli kirjoitti:
Tarttisin nyt maholillisimman äkkiä kemistä purkin pussi-nuuska kaikki käy h.2e-5e/kiekko
Niin eli olisiko jollakin myynnissä suht halvalla hinnalla torni/kiekkoja pussi/lös nuuskaa? Merkillä ei pahemmin väliä. Pk-seudulta pystyn tulla noutamaan mistä vain. Ota yhteyttä [email protected]
- snös
Pasihuules kirjoitti:
Niin eli olisiko jollakin myynnissä suht halvalla hinnalla torni/kiekkoja pussi/lös nuuskaa? Merkillä ei pahemmin väliä. Pk-seudulta pystyn tulla noutamaan mistä vain. Ota yhteyttä [email protected]
6.12 meen laivalle ja silloin voin tuoda nuuskaa jos kiinnostaa [email protected]
- hh
löytyiskö tykkinuuskaa joltain ylimääräst ettan tai general, pk seudulta
[email protected]- snus4all
Moro,
teen ensi viikolla laivareissun ja otan varauksia vastaan.
Etukäteismaksu tapahtuu face-to-face Helsinki/vantaa akselilla ja tästä saa kuitin yms. saa nähdä henkkarit yms... Laivareissun jälkeen seuraavana pvä viimestään toimitan nuuskat.
[email protected]
- snus4all
Moro,
teen ensi viikolla laivareissun (maihin) ja otan varauksia vastaan.
Etukäteismaksu tapahtuu face-to-face Helsinki/vantaa akselilla ja tästä saa kuitin yms. saa nähdä henkkarit yms... Laivareissun jälkeen seuraavana pvä viimestään toimitan nuuskat.
[email protected] - |_azu
Joo hei sitä saa postilla ruotsista osoitteesta: www.snusworlwide.com Kannattaa katsoa :D
- Nopeasti !
ju kirjoitti:
ostetaan 2 tornia pussinuuskaa,maksan hyvin.
[email protected]Ostan nuuskaa muutaman kiekon, merkillä ei väliä. Saa olla irtoo tai pussii, kaikki käy.
Ota yhteyttä sähköpostiin : [email protected] - Mmmmm8vf
Nopeasti ! kirjoitti:
Ostan nuuskaa muutaman kiekon, merkillä ei väliä. Saa olla irtoo tai pussii, kaikki käy.
Ota yhteyttä sähköpostiin : [email protected]Eli 1 torni pussinuuskaa helsingistä tai vantaalta
[email protected] - lösse
Mmmmm8vf kirjoitti:
Eli 1 torni pussinuuskaa helsingistä tai vantaalta
[email protected]Vielä löytyy satakunnasta 1 torni ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.
Ei postiennakkoa!
[email protected] - muiqqunen
lösse kirjoitti:
Vielä löytyy satakunnasta 1 torni ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.
Ei postiennakkoa!
[email protected]Kiitos jo etukäteen jos joku tietää mistä Tampereelta saa tiskin alta. Keskusta-Hervanta-akseli etusijalla, mutta kaikki vinkit käy. Joululoma lähenee...
[email protected] - terve
muiqqunen kirjoitti:
Kiitos jo etukäteen jos joku tietää mistä Tampereelta saa tiskin alta. Keskusta-Hervanta-akseli etusijalla, mutta kaikki vinkit käy. Joululoma lähenee...
[email protected]ettan/general portion tai lös @ [email protected] :)
- Röda40
terve kirjoitti:
ettan/general portion tai lös @ [email protected] :)
mailaa ju_his (a)hotmail.com hki-vnt
- snus1111
Röda40 kirjoitti:
mailaa ju_his (a)hotmail.com hki-vnt
21.12 Meen laivalle ja tuon nuuskaa sieltä toiveiden mukaan.. Ottakaa yhteyttä [email protected]. Vaasassa asun, mutta lähetän kyllä postinkin kautta
- sombod
Onha sitä mut ainaki noist mist mä tiedän tulee hirveet potimaksut et ei kannata ellei oo rahaa paljon
- givme
Jos joku pystyis myymään mieluiten pussii nii maksaisin ilomielin vähä extraa ku tuol kallios yhes paskakiskas maksaa 7e kiekko nii sinnehä menee konkkaan nopee. laittakaa mailii [email protected] (mieluiten Stadist mut muutki käy)
- snusse4
givme kirjoitti:
Jos joku pystyis myymään mieluiten pussii nii maksaisin ilomielin vähä extraa ku tuol kallios yhes paskakiskas maksaa 7e kiekko nii sinnehä menee konkkaan nopee. laittakaa mailii [email protected] (mieluiten Stadist mut muutki käy)
Moro, nuuskaa tarjolla Vantaalla.
Myös postitus, ei postiennakkoa.
Granitin torneja, 42e/torni.
[email protected] - lösse
snusse4 kirjoitti:
Moro, nuuskaa tarjolla Vantaalla.
Myös postitus, ei postiennakkoa.
Granitin torneja, 42e/torni.
[email protected]Löytyy tuoreena päiväys: 25.2.10 hinta 45€ torni
Sekä ettanin päiväys vanhaa: 16.09.09 hinta 30€ torni
Satakunnassa.
[email protected]
- Makkeeeh
Joo eli ostaisin tornin tai kaksi pussi nuuskaa pk-seudulta, hinnasta voidaan sopia
[email protected] - jonttevais
pk seutu. löytys ettani löysää ja pussia. tuoretta. hinta kohillaan. [email protected]
- solnatte
Olis tarve saada Ettanin löysää! Jos kaapista löytyy muutama sinko ylimääräistä niin ilmoittele. [email protected]
- snort
Tarvetta nenänuuskalle. Myyjä vastatkoon tänne jos löytyy joensuusta...
- jep_12344
Göteborgs rapee ois vantaalla muutama sinko a35€. [email protected]
- jep_12344
--
- Jeps112
justkalle kirjoitti:
tarjolla white portion generalia -> [email protected]
Olisi tarvetta tornille nuuskaa. Ettania mieluiten, mutta tarjoa, mitä sinulla on myynnissä. Asun Vantaalla.
[email protected] - multaakotiin
justkalle kirjoitti:
tarjolla white portion generalia -> [email protected]
3 Grovia ja 2 Ettania. Tule ja NOUDA (35€/torni) omasi! multaakotiin(ät)luukku piste com
- hege---
multaakotiin kirjoitti:
3 Grovia ja 2 Ettania. Tule ja NOUDA (35€/torni) omasi! multaakotiin(ät)luukku piste com
Tornille pussinuuskaa olis käyttöä. 35e/torni jos lähtee niin tuun hakee pois. Asun pk-seudul. Meilaile [email protected]
- multaakotiin
multaakotiin kirjoitti:
Grovit jäljellä
- Nuuskamuikku233
multaakotiin kirjoitti:
Grovit jäljellä
Tosiaan, enää muutama kiekko jäljellä, joten pikaista täydennystä havittelen. Mieluiten pussinuuskaa, mutta myös irtonuuska käy. Mailaa [email protected] niin voin tulla hakemaan pk-seudulta!
- Nuuskamuikkunen233
Nuuskamuikku233 kirjoitti:
Tosiaan, enää muutama kiekko jäljellä, joten pikaista täydennystä havittelen. Mieluiten pussinuuskaa, mutta myös irtonuuska käy. Mailaa [email protected] niin voin tulla hakemaan pk-seudulta!
Päivitystä edelliseen.
Eli pussinuuskaa kaipailen, merkillä ei ole niin väliä. Tarjotkaa, jos löytyy pussia myynnistä >> [email protected]. Vantaalla asustelen ja noutu onnistuu.
- multaakotiin
Taas loppuviikosta olis mahdollisuus saada Tampereelta... Ettan, Grov, General ja Göteborg Rape. 35€/torni. Sama esim. L&M, muutama turha kartonki.
Ei postiennakolla! nimimerkki (miukkarimaukkari) luuku.com- multaakotiin
luukku.com
- lösse
multaakotiin kirjoitti:
luukku.com
Eli göteborg ja grov tykki tavaraa löytyy. Hintaa 40€/pötkö postit tai nouto
[email protected] - snus1111
lösse kirjoitti:
Eli göteborg ja grov tykki tavaraa löytyy. Hintaa 40€/pötkö postit tai nouto
[email protected]Löytyy generalia, ettania ja göteborgia, löysänä ja pussina.. Kyselkää [email protected]
- ykköstykki3
snus1111 kirjoitti:
Löytyy generalia, ettania ja göteborgia, löysänä ja pussina.. Kyselkää [email protected]
moro,
nyt löytyisi vantaalta göteborgs rapen pussinuuskaa 3 tornia.
Tarjoa [email protected] ja jätä puh. numero. - general888
ykköstykki3 kirjoitti:
moro,
nyt löytyisi vantaalta göteborgs rapen pussinuuskaa 3 tornia.
Tarjoa [email protected] ja jätä puh. numero.olisko kellään myydä löysää merkilla nyt ei oo hirveesti väliä (voin hakea helsinki-porvoo-loviisa-kotka akselilla) laita viestiä [email protected]
- general888
general888 kirjoitti:
olisko kellään myydä löysää merkilla nyt ei oo hirveesti väliä (voin hakea helsinki-porvoo-loviisa-kotka akselilla) laita viestiä [email protected]
lisätkää viel meseen toi osote [email protected]
- jones125
Ois ylimääräisenä pari tornia ettan merkkistä nuuskaa,laita postia,
[email protected]- k
elikkäs voisin ostaa pari tornia nuuskaa rödaa generalia rapea ettania jne... pussi ja lössi molemmat käy email: [email protected]
- pylly91
perseestäs sitä saa!
- nus
multa löytys maililla lisää: jampsu1 (at )gmail . com
- Kulhonen
Löytys tornit tavallista portion ja white portion Generalia, Vantaa.
crossfd @ gmail. com- multaakotiin
Myös 2x pun L&M kartonki.. 35€/laatu
multaakotiin(a)luukku.COM tule ja hae pois!! - 11X22
multaakotiin kirjoitti:
Myös 2x pun L&M kartonki.. 35€/laatu
multaakotiin(a)luukku.COM tule ja hae pois!!Voisimpa ilmoittaa poliisille
- 1999877
11X22 kirjoitti:
Voisimpa ilmoittaa poliisille
jos löytyy irtonuuskaa [email protected] ni viestiä vois laittaa.
- Nuuskamuikkunen111
1999877 kirjoitti:
jos löytyy irtonuuskaa [email protected] ni viestiä vois laittaa.
Pussinuuskaa vailla, mieluiten Ettania, mutta myös muut merkit käy. Asun pk-seudulla, joten nouto näiltä main onnistuu. Tarjoa! [email protected]
- Eirápea
Tarvisin vantaan suunnalla tornia tai puolikasta. Löysää tai pussia, ihan sama. Kunhan ei rápea.
Pistäkää meilii snuffvantaa (ät) hotmail .com
- snussnenee
Laivareissulta muutaman ylimääräinen torni jäljellä ettanin pussia 35 €/torni. Mailaa [email protected]
- Kronan
Onko kellään PK-seudulla ylimääräistä pussinuuskaa josta pitäisi päästä eroon? Voisin ostaa.
- muiqqunen
Kronan kirjoitti:
Onko kellään PK-seudulla ylimääräistä pussinuuskaa josta pitäisi päästä eroon? Voisin ostaa.
Tietäisköhän joku mistä Tampereelta sais pussia?
muiqqunen(at)suomi24.fi - 111111111
muiqqunen kirjoitti:
Tietäisköhän joku mistä Tampereelta sais pussia?
muiqqunen(at)suomi24.fijos ois jollakin tampereella tai pirkanmaalla pussinuuskaa myynnissä merkillä ei väliä nii ostaisin tornin pari!voin noutaaa mutta voin kyllä ostaa postin kautta kauempaakin ilmotelkaaa. [email protected]
- g_Paulig
111111111 kirjoitti:
jos ois jollakin tampereella tai pirkanmaalla pussinuuskaa myynnissä merkillä ei väliä nii ostaisin tornin pari!voin noutaaa mutta voin kyllä ostaa postin kautta kauempaakin ilmotelkaaa. [email protected]
Alkaa mustankullan varastot hupenemaan..Onko kellään myytävänä nuuskaa,pussia tai tykkitavaraa pirkanmaan alueella? Laita viestiä karmesmies(at)suomi24.fi ja tehdään kauppoja! Voin noutaa kauempaakin kyllä...
- 346646
g_Paulig kirjoitti:
Alkaa mustankullan varastot hupenemaan..Onko kellään myytävänä nuuskaa,pussia tai tykkitavaraa pirkanmaan alueella? Laita viestiä karmesmies(at)suomi24.fi ja tehdään kauppoja! Voin noutaa kauempaakin kyllä...
[email protected] jos irto tai pussi käy kyllä kuhan ei rapeaa.
- ..
346646 kirjoitti:
[email protected] jos irto tai pussi käy kyllä kuhan ei rapeaa.
Kuka pystyis suht edullisel myymää mieluummi pussinuuskaa stadin alueelt? laittakaa viestii :[email protected]
- justkalle
.. kirjoitti:
Kuka pystyis suht edullisel myymää mieluummi pussinuuskaa stadin alueelt? laittakaa viestii :[email protected]
pussinuuskaa @ [email protected]
vähintään 2 tornin ostokset.
- 94030543908
Ostaisin tornillisen löysää nuuskaa Helsingistä. Sovitaan hinnasta, merkistä riippuen 35-40e. Jos alaikä ei haittaa lähetä sähköpostia [email protected]
- olen myyjä
Myyn sulle löysää paskaa, 100 euroo läjä
- MrItäsuomi
- ETTTTan
7 purkkia ettania tarjolla helsingissä (ei pussi)
23e
jos kiinnostaa laita tähän mailiosoite niin otan yhtetyttä - jepjep...
ETTTTan kirjoitti:
7 purkkia ettania tarjolla helsingissä (ei pussi)
23e
jos kiinnostaa laita tähän mailiosoite niin otan yhtetyttäsen 7 purkkia ettania [email protected]
- makk
Kellään myydä (pussi)nuuskaa kuopion seudulta, voin hakea vaikka huomenna jos löytyy. voin ostaa myös postin kautta, postiennakolla mieluiten. joku 3-5e/kiekko, riippuu vähän mitä merkkiä, kaikki kelpaa.
[email protected]
- justkalle
generalia tai ettania, löysää tai pusseissa..
kysy [email protected]
pk-seutu , myös lähetys onnistuu ympäri suomea..- 2342k32k
pussille olis käyttöä...
pistä mailia jos löytyy (merkki, hinta ja missäpäin)
tilli1k8 (at) gmail
com - GöRape
2342k32k kirjoitti:
pussille olis käyttöä...
pistä mailia jos löytyy (merkki, hinta ja missäpäin)
tilli1k8 (at) gmail
comOstan tykkinuuskaa Lahdessa 35€ torni.
[email protected] - pezkuuuu'
GöRape kirjoitti:
Ostan tykkinuuskaa Lahdessa 35€ torni.
[email protected]alaikäinen tarvis generalin pussia helsingistä postiennakolla ois tarkotus maksaa
[email protected] - Nuuskaduud
pezkuuuu' kirjoitti:
alaikäinen tarvis generalin pussia helsingistä postiennakolla ois tarkotus maksaa
[email protected]Olen vailla pussinuuskaa, eikä merkillä ole niin väliä. Nouto pk-seudulta onnistuu! Joten tarjoa! [email protected]
- thorbenfrank
Nuuskaduud kirjoitti:
Olen vailla pussinuuskaa, eikä merkillä ole niin väliä. Nouto pk-seudulta onnistuu! Joten tarjoa! [email protected]
Olisko Seinäjoella tarjolla paria tornia irtoa tai pussia ja mihin hintaan?
thorbenfrank(ät)gmail.com - jj82scifi
thorbenfrank kirjoitti:
thorbenfrank(ät)gmail.comPK-seudulta voisin hakea max. 2-3 tornia irtonuuskaa. Pussejakin voi tarjota vähän pienempiä määriä. Laita yhteystiedot ja hinta sähköpostilla jj82 (ät) sci (piste) fi
- HÖhö
jj82scifi kirjoitti:
PK-seudulta voisin hakea max. 2-3 tornia irtonuuskaa. Pussejakin voi tarjota vähän pienempiä määriä. Laita yhteystiedot ja hinta sähköpostilla jj82 (ät) sci (piste) fi
olisin halukas ostamaan löysää torneina. ilmoittakaa s. postiini. [email protected]
- olisi...
HÖhö kirjoitti:
olisin halukas ostamaan löysää torneina. ilmoittakaa s. postiini. [email protected]
Helsingissä olisi torni ETTAN, pussitettu !
nnaattee @ luukku . fi - Täälläki
thorbenfrank kirjoitti:
thorbenfrank(ät)gmail.comois tarvetta..
[email protected] (seinäjoki)
- virka.mies
Myyjien osoitteita taas selvitetty. Pian ovikello soi tai postista tipahtaa kutsu kuulusteluun.
Terveisin viranomaiset- pussi
suksikaa vittuuun viranomaiset.. jepeistäki kolmasosa käyttää ja myy lähtekää siitä.
- PenaPudasjärveltä
pussi kirjoitti:
suksikaa vittuuun viranomaiset.. jepeistäki kolmasosa käyttää ja myy lähtekää siitä.
Löytyykö irtonuuskaa pk-seudulta tornin verran tai irtokiekkoja? Voin tulla hakemaan. Huomiseksi eli lauantaiksi pitäisi saada. Meilaa [email protected]...
- jeespokspalli
Tää nyt on ihan paskaa
- nussgg
jeespokspalli kirjoitti:
Tää nyt on ihan paskaa
Generalin löysää ois torni pk-seudulla myytävänä. En lähe postittamaan eli jos nouto mahd. niin sovitaan asiasta tarkemmin. [email protected]
- ????
Olisko Oulun seudulla ketään jolla ois myynnissä? Mielummin pussikamaa mutta tykkitavarakin käy.
Pistäkäähän postia jos löytyy [email protected]- olisi...
nnaattee @ luukku . com - hege----
olisi... kirjoitti:
nnaattee @ luukku . comJoo eli pk-seudul löytyis puol tornii genun xtra sterk pussia myytävänä. Nouto vain. [email protected]
- penapenapena
hege---- kirjoitti:
Joo eli pk-seudul löytyis puol tornii genun xtra sterk pussia myytävänä. Nouto vain. [email protected]
Ostan pk-seudulta pussinuuskaa. Nouto onnistuu. [email protected]
- makke
penapenapena kirjoitti:
Ostan pk-seudulta pussinuuskaa. Nouto onnistuu. [email protected]
Kellään myydä (pussi)nuuskaa kuopion seudulta, voin hakea vaikka huomenna jos löytyy. voin ostaa myös postin kautta, postiennakolla mieluiten. joku 3-5e/kiekko, riippuu vähän mitä merkkiä, kaikki kelpaa.
[email protected] - myykää ihmeessä
makke kirjoitti:
[email protected]www.tulli.fi
Ostetaan isotkin määrät! - ninninini
myykää ihmeessä kirjoitti:
www.tulli.fi
Ostetaan isotkin määrät!mikäli jollain on tykki tavaraa myynnissä ja pystyy lähettämään kirjeessä kotiin ni saa kyllä hyvän hinnan ku näkee pikkasen vaivaa :) ota yhteyttä! [email protected]
- virkailija-
ninninini kirjoitti:
mikäli jollain on tykki tavaraa myynnissä ja pystyy lähettämään kirjeessä kotiin ni saa kyllä hyvän hinnan ku näkee pikkasen vaivaa :) ota yhteyttä! [email protected]
www.tulli.fi
Paljonko tarviit, mukana tulee pari riuskaa virkamiestä. - NusseRocks
mikäli jollain o pussinuuskaa myynnissä, niin voisin tornin/pari ostaa.
infoa osoitteeseen:
[email protected] - General extra sterk
NusseRocks kirjoitti:
mikäli jollain o pussinuuskaa myynnissä, niin voisin tornin/pari ostaa.
infoa osoitteeseen:
[email protected]Minulla on kertynyt liikaa pussinuuskaa. Voin myydä omakustannushintaan pois.
[email protected] - kristian57468
General extra sterk kirjoitti:
Minulla on kertynyt liikaa pussinuuskaa. Voin myydä omakustannushintaan pois.
[email protected]minulla myyn tänään 10 sinkoa ettanin multaa ja 5 tornia catchin lakua.
punainen peugeot klo 21.15 itäväylän teboil helsinki - Sinko Simo
kristian57468 kirjoitti:
minulla myyn tänään 10 sinkoa ettanin multaa ja 5 tornia catchin lakua.
punainen peugeot klo 21.15 itäväylän teboil helsinkiOstaisin singon pussinuuskaa jos jollakin on ylinmääräistä, asilla hieman kiire... =)
[email protected] - Stoickov
Sinko Simo kirjoitti:
Ostaisin singon pussinuuskaa jos jollakin on ylinmääräistä, asilla hieman kiire... =)
[email protected]Ostan jos jollain on myynnissä?
Vastaukset:
[email protected] - O
Stoickov kirjoitti:
Ostan jos jollain on myynnissä?
Vastaukset:
[email protected]Ostan nuuskaa 40-45€ torni. postit. [email protected]
- Snuuuuus
O kirjoitti:
Ostan nuuskaa 40-45€ torni. postit. [email protected]
Ostaisin pk-seudulta joku tornin 30-40e pusseja mieluiten. Laittakaa infoa [email protected]
- Ross;5
Snuuuuus kirjoitti:
Ostaisin pk-seudulta joku tornin 30-40e pusseja mieluiten. Laittakaa infoa [email protected]
Ostan tornin göteborgin pusseja hoidan postikulut tarvittaesa, [email protected]
- mj
kristian57468 kirjoitti:
minulla myyn tänään 10 sinkoa ettanin multaa ja 5 tornia catchin lakua.
punainen peugeot klo 21.15 itäväylän teboil helsinkiOstaisin irto nuuskaa. Maksan kaikki kulut postituksesta. Viestit [email protected]
- michael90
kellään löysää pk seudulla, asialla kiire. [email protected] , tonne viestii jos löytyy! :)
- mälliposki
8 tornia lössiä (general)ja sijainti 06 area.45ekee 1 torni.
- ostetaan
mälliposki kirjoitti:
Täältä löytyy ostaja yhdelle kahdelle tornille samantien. Pistä sähköpostia [email protected]
- Löössi
mälliposki kirjoitti:
Pari tornii löysää kelpais mulleki pk-seudulla, infoo vaan jos onnistuu -> [email protected]
- Samposampo
Löössi kirjoitti:
Pari tornii löysää kelpais mulleki pk-seudulla, infoo vaan jos onnistuu -> [email protected]
Elikkäs nii.. Irtonuuskaa PK-seudulla? Maksan 35 e torni, voin tulla hakee.
- hehhehhehhe
Samposampo kirjoitti:
Elikkäs nii.. Irtonuuskaa PK-seudulla? Maksan 35 e torni, voin tulla hakee.
Vai 35e torni.. heh-heh. Itse pidän tornilla hintana 80e ja hyvin menee kaupaksi. Pitäähän hommasta nyt vähän voittoakin saada.
- nuuskanamunen
hehhehhehhe kirjoitti:
Vai 35e torni.. heh-heh. Itse pidän tornilla hintana 80e ja hyvin menee kaupaksi. Pitäähän hommasta nyt vähän voittoakin saada.
Ei kyllä vaasas mee kaupan 80 ekee torni!!=)45 on maksimi hinta tornille.kuinka hesas on niin suuri kysyntä nuuskalle ku laivat kulkee joka pv ees taas siellä??Vaasas ruottalaaset tulee aina kesällä kalarantaan omilla paateilla ettania ja generaalia myymään ja hyvin kauppa käy =)poliisikki ja merivartion miehet on aina jonos ensimmäisenä ostamas.
- pohjosenpoeka
nuuskanamunen kirjoitti:
Ei kyllä vaasas mee kaupan 80 ekee torni!!=)45 on maksimi hinta tornille.kuinka hesas on niin suuri kysyntä nuuskalle ku laivat kulkee joka pv ees taas siellä??Vaasas ruottalaaset tulee aina kesällä kalarantaan omilla paateilla ettania ja generaalia myymään ja hyvin kauppa käy =)poliisikki ja merivartion miehet on aina jonos ensimmäisenä ostamas.
ostan torstaihin mennessä 1 tai 2 tornia pås snus ja 1 tykki lös helsingistä/etelä vantaa. Yhteydenotot johtaja_korhonen(ät)hotmail.com ,laita pho numero niin soittelen.
- säoiaehgäerihg'äerig
Nuuskalle olisi tarve Tampereella. Merkillä ei väliä, pussia tai löysää, hinnan voit laittaa sopivaksi. Jos jollain on myydä: sähköpostiosoite - [email protected]
- Märssumies
db kirjoitti:
Ostasin Lahen seudulta tykki nuuskaa ilmotelkaa jos jollain on. [email protected]
Oisko kenelläkään myydä tornia pussitavaraa tänään stadin/vantaan alueella? V astauksia [email protected]
- rs2004
Märssumies kirjoitti:
Oisko kenelläkään myydä tornia pussitavaraa tänään stadin/vantaan alueella? V astauksia [email protected]
Jos jollain on Tampereella myydä nuuskaa niin laita s-postia. [email protected]
- 213123
rs2004 kirjoitti:
Jos jollain on Tampereella myydä nuuskaa niin laita s-postia. [email protected]
Hämeenlinnaan kaivattas huulentäytettä veikko121[ÄT]luukku.com
- nuuskaa kiitos
Ostan nuuskaa, pussikamaa muutaman tornin
Helsinki
[email protected]- biittiä
ostan irtonuuskaa tornin kuopion alueelta myös posti käy
nuuskaaa(at)gmail.com - löytyy
biittiä kirjoitti:
ostan irtonuuskaa tornin kuopion alueelta myös posti käy
nuuskaaa(at)gmail.com50€ torni pussina
- bät ja ryyt
löytyy kirjoitti:
50€ torni pussina
pohjois-savossa saatavana nuuskaa vapun jälkeen...
- ois kiva
löytyy kirjoitti:
50€ torni pussina
löytyykö vielä?
- päke
bät ja ryyt kirjoitti:
pohjois-savossa saatavana nuuskaa vapun jälkeen...
jos löytyy vielä nii viestiä [email protected]
- taaaaakiz
jos jollain muutamaa purkkia turun seudulla, viestiä [email protected] / 0505255222
- päke
Jos jollakin tampereenseudulla nuuskaa nii viestiä [email protected]
- haaparanta
jahas justiin tuli itselleni tilaus kotiin =) 35 tornia genraalia olis taas pakkases=) jiiiihaaahahaaa!!!!!!!!!!
- Nuuskaaja
haaparanta kirjoitti:
jahas justiin tuli itselleni tilaus kotiin =) 35 tornia genraalia olis taas pakkases=) jiiiihaaahahaaa!!!!!!!!!!
Ostan pussinuuskaa Helsingistä. Göteborg, Ettan ja General käy. Mieluiten torni. Jos myyt laita sähköpostia ja sovitaan tarkemmin.
[email protected] - Lahtisssss
Nuuskaaja kirjoitti:
Ostan pussinuuskaa Helsingistä. Göteborg, Ettan ja General käy. Mieluiten torni. Jos myyt laita sähköpostia ja sovitaan tarkemmin.
[email protected]Ostan pussinuuskaa Lahden seudulta. Mailaa [email protected] jos löytyy, niin sovitaan kaupoista.
- lopettaja
Lahtisssss kirjoitti:
Ostan pussinuuskaa Lahden seudulta. Mailaa [email protected] jos löytyy, niin sovitaan kaupoista.
Lopetin nuuskan käytön !
löytyy ylimääräisiä torneja , voi noutaa helsinki,espoo,vantaa !
myös postitus onnistuu....
[email protected]
nnaattee (at) luukku . com - LÖYTÖO
lopettaja kirjoitti:
Lopetin nuuskan käytön !
löytyy ylimääräisiä torneja , voi noutaa helsinki,espoo,vantaa !
myös postitus onnistuu....
[email protected]
nnaattee (at) luukku . comjoo lähetin sulle sähköpostii viestii et oo viel saanut sitä? olisin haluska ostamaan biittis, vatsaa mailii [email protected] !
- pöjpöj
LÖYTÖO kirjoitti:
joo lähetin sulle sähköpostii viestii et oo viel saanut sitä? olisin haluska ostamaan biittis, vatsaa mailii [email protected] !
Joo elikkä helsasta ostettais biittii asun ite itiksessä mutta voin treffata jossai jos joku haluaa myydä biittiä mieluiten tornin ostaisin jos löytyy? ilmotelkaa mailii [email protected]
- nuuska19
pöjpöj kirjoitti:
Joo elikkä helsasta ostettais biittii asun ite itiksessä mutta voin treffata jossai jos joku haluaa myydä biittiä mieluiten tornin ostaisin jos löytyy? ilmotelkaa mailii [email protected]
ostaisin [email protected]
- HN
nuuska19 kirjoitti:
ostaisin [email protected]
pussinuuskaa. Eli jos on tarjota, niin laita sähköpostia [email protected]
- ostan
haaparanta kirjoitti:
Voisin kyllä ainakin yhen tornin ostaa, jos myyt? onko pussia vai löysää ja paljolla myyt tornin?
- Khaini-man
ostan kirjoitti:
Voisin kyllä ainakin yhen tornin ostaa, jos myyt? onko pussia vai löysää ja paljolla myyt tornin?
Intialaista Chaini Khaini-pussinuuskaa tarjolla pk-seudulla. Eksoottinen, mutta toimiva tuote.
[email protected] - Nitroxidex
Khaini-man kirjoitti:
Intialaista Chaini Khaini-pussinuuskaa tarjolla pk-seudulla. Eksoottinen, mutta toimiva tuote.
[email protected]Venäjältä nuuskaa tuovat : Olisin kiinnostunut ostamaan Venäläistä LM tupakkaa.
Ottakaa yhteyttä [email protected] ja sovitaan hinnasta.
- crs
Valkosta Generalia, Göterborgsin löysää ja valkosta pussia. Vantaalla.
[email protected]- Makkeeh
oneforall77 kirjoitti:
Etsin siis nuuskaa pääkaupunkiseudun alueelta. löysää tai pussia.
[email protected]Ostaisin nuuskaa PK-seudulta, pussia.
[email protected] - Juha-SS
Makkeeh kirjoitti:
Ostaisin nuuskaa PK-seudulta, pussia.
[email protected]Ostan irtonuuskaa Helsinki-Vantaa-Espoo -akselilta. Nouto onnistuu: [email protected]
- edamjuusto
Juha-SS kirjoitti:
Ostan irtonuuskaa Helsinki-Vantaa-Espoo -akselilta. Nouto onnistuu: [email protected]
Löytyykö turun alueella joltain pussia?
mailaa -> [email protected]
Nouto onnistuu. - nutua
edamjuusto kirjoitti:
Löytyykö turun alueella joltain pussia?
mailaa -> [email protected]
Nouto onnistuu.Ostetaan Jkl:stä irtonuuskaa. Mailaa [email protected]
- glz
nutua kirjoitti:
Ostetaan Jkl:stä irtonuuskaa. Mailaa [email protected]
Ostetaan irtonuuskaa Helsingistä. Aivan sama mitä merkkiä.
Lähetä hinta ja tiedot osoitteeseen: [email protected]
Kiitos! - ...
glz kirjoitti:
Ostetaan irtonuuskaa Helsingistä. Aivan sama mitä merkkiä.
Lähetä hinta ja tiedot osoitteeseen: [email protected]
Kiitos!Tuoretta pussi nuuskaa !
helsinki
[email protected] - nutuu
... kirjoitti:
Tuoretta pussi nuuskaa !
helsinki
[email protected]ostetaan irtonuuskaa kuopiosta myös postitus kelpaa.
nuuskaaa(at)gmail.com - samppppppppa
nutuu kirjoitti:
ostetaan irtonuuskaa kuopiosta myös postitus kelpaa.
nuuskaaa(at)gmail.comLöytyiskö Lappeenrannan suunnilta pussinuuskaa???????????????
- from svedu
samppppppppa kirjoitti:
Löytyiskö Lappeenrannan suunnilta pussinuuskaa???????????????
minä ostelen nuuskani tuolta :Dhttp://www.tradera.com/search/result.aspx?search=snus&search_category=-1&x=0&y=0
ruotsalainen huutonetti tyyppinen kauppa jossa saa helposti uuden ruotsalaisen kaverin joka lähettää nuuskat postin kautta kotiin suoraan :Dja on muuten totta!! - juuhhh
from svedu kirjoitti:
minä ostelen nuuskani tuolta :Dhttp://www.tradera.com/search/result.aspx?search=snus&search_category=-1&x=0&y=0
ruotsalainen huutonetti tyyppinen kauppa jossa saa helposti uuden ruotsalaisen kaverin joka lähettää nuuskat postin kautta kotiin suoraan :Dja on muuten totta!!pussia pk seutu...
[email protected] - kysymysys
juuhhh kirjoitti:
pussia pk seutu...
[email protected]Tietääkö kukaan mistä seinäjoella saisi nuuskaa mielellään pussia ?
- vabor
juuhhh kirjoitti:
pussia pk seutu...
[email protected]Nuuskaa Helsingistä, pussia/irto molemmat käy (huomenna 3.6)
Ota yhteyttä [email protected]! - holhaholha
vabor kirjoitti:
Nuuskaa Helsingistä, pussia/irto molemmat käy (huomenna 3.6)
Ota yhteyttä [email protected]!ostan irtonuuskaa lahden alueelta, postituskin käy
[email protected] - 19
... kirjoitti:
Tuoretta pussi nuuskaa !
helsinki
[email protected]olisko vielä tarjolla pussi nuuskaa (torni kohtuuhintaan)? jos on niin voin hakea stadin alueelta.
- Joeoeoeoe
19 kirjoitti:
olisko vielä tarjolla pussi nuuskaa (torni kohtuuhintaan)? jos on niin voin hakea stadin alueelta.
Mieluiten torni pussia/irto biittiä. :)
Voin tulla noutamaan pois PK-seudulta hyvällä hinnalla.
meilaa [email protected] - Jepuuuuu
Joeoeoeoe kirjoitti:
Mieluiten torni pussia/irto biittiä. :)
Voin tulla noutamaan pois PK-seudulta hyvällä hinnalla.
meilaa [email protected]Pussinnuuskaa ostaisin tornin verran kohtuu hinnalla, Riihimäki - Helsinki välin rautatieasemilta voisin hakea. Pistäkää viesitiä osotteeseen [email protected] niin sovitaan sopiva hinta ja aika
- Jepuuuu
Jepuuuuu kirjoitti:
Pussinnuuskaa ostaisin tornin verran kohtuu hinnalla, Riihimäki - Helsinki välin rautatieasemilta voisin hakea. Pistäkää viesitiä osotteeseen [email protected] niin sovitaan sopiva hinta ja aika
Aikana olisi mieluiten huominen
- kettudaaah
Jepuuuu kirjoitti:
Aikana olisi mieluiten huominen
Kuopiosta voin noutaa milloin tahansa ja stadin seudulta 11.6-13.6, lössi/pussi käy
- paave
kettudaaah kirjoitti:
Kuopiosta voin noutaa milloin tahansa ja stadin seudulta 11.6-13.6, lössi/pussi käy
Tornillisen voisin ostaa pussia, merkillä ei väliä. Huomenna hakisin asemilta mieluiten, koska autoa ei ole, joten laittakaas viestiä osotteeseen [email protected]
- kettudaaaah
paave kirjoitti:
Tornillisen voisin ostaa pussia, merkillä ei väliä. Huomenna hakisin asemilta mieluiten, koska autoa ei ole, joten laittakaas viestiä osotteeseen [email protected]
edit: s-posti [email protected] - chilaaalaaalaaa
kettudaaaah kirjoitti:
edit: s-posti [email protected]ostetaaan lössiä pohjois-savon seudulla.onko myyjäää?
- grit
... kirjoitti:
Tuoretta pussi nuuskaa !
helsinki
[email protected]Olisko pussinuuskaa tarjolla, voin hakea stadin alueelta??? Laittakaa meiliä [email protected]
- nuuskaneiti ;)
from svedu kirjoitti:
ruotsalainen huutonetti tyyppinen kauppa jossa saa helposti uuden ruotsalaisen kaverin joka lähettää nuuskat postin kautta kotiin suoraan :Dja on muuten totta!!Miten onko ollu ongelmia kuljetuksen kanssa? ei oo jääny jumiin tulliin tai mtn?
Millä hinnalla oot saanu?maksatko euroilla? - Lysyyy
grit kirjoitti:
Olisko pussinuuskaa tarjolla, voin hakea stadin alueelta??? Laittakaa meiliä [email protected]
Hei, pussinuuskaa tänne! Haen pk-seudulta autolla. meilaa, mitä merkkiä ja mikä hinta. [email protected]
- BIITTII
from svedu kirjoitti:
ruotsalainen huutonetti tyyppinen kauppa jossa saa helposti uuden ruotsalaisen kaverin joka lähettää nuuskat postin kautta kotiin suoraan :Dja on muuten totta!!JOO HALUISIN TILAA BIITTII OISKO MAHOLLIST HANKKII, SILT SVEDULTA KOHTUU HINTAA MEILAAPPAS :) [email protected]
- Genee
Lysyyy kirjoitti:
Hei, pussinuuskaa tänne! Haen pk-seudulta autolla. meilaa, mitä merkkiä ja mikä hinta. [email protected]
Löytyiskö joltain tornillinen pussia? mieluiten general tai ettan. Postiennakolla 45€/torni, ja minä maksaisin postikulut.
- -O-
Genee kirjoitti:
Löytyiskö joltain tornillinen pussia? mieluiten general tai ettan. Postiennakolla 45€/torni, ja minä maksaisin postikulut.
myisin...
[email protected] - kauppamies2010
-O- kirjoitti:
myisin...
[email protected]Olisiko jollakin nuuskaa stadin ympäristössä myydä...mielellään pussi, mutta löysäkin kelpaa... mailia [email protected]
- hhyvis
kauppamies2010 kirjoitti:
Olisiko jollakin nuuskaa stadin ympäristössä myydä...mielellään pussi, mutta löysäkin kelpaa... mailia [email protected]
Ostomielessä liikkeellä pääkaupunkiseudulla. Kelpaa niin irtotavara kuin pussit. Mieluiten Ettan, General, Göteborg mutta en ehkä nirsoile muidenkaan vaihtoehtojen kanssa ...
[email protected] - Thänks!
hhyvis kirjoitti:
Ostomielessä liikkeellä pääkaupunkiseudulla. Kelpaa niin irtotavara kuin pussit. Mieluiten Ettan, General, Göteborg mutta en ehkä nirsoile muidenkaan vaihtoehtojen kanssa ...
[email protected]Moikka,
Ostetaan pussinuuskaa . Voin hakea pk-seudulta, mieluiten keskusta alue.
Ota yhteyttä: [email protected]
Thänks!
- kh
tänne päin irtoo... kuopiost ollaan.. [email protected]
- Nuuskakunkku
Irtonuuskaa (löysää) tarttisin tänään tai tulevina päivinä PK-SEUDULTA! Voin tulla hakemaan, joten laita emailia ja sovitaan nouto! Yksi torni piisaa...
[email protected] Nuuskakunkku kirjoitti:
Irtonuuskaa (löysää) tarttisin tänään tai tulevina päivinä PK-SEUDULTA! Voin tulla hakemaan, joten laita emailia ja sovitaan nouto! Yksi torni piisaa...
[email protected]Tornin irtonuuskaa tarvitsisin mahd. pian. Pk-seudulta voisin tulla noutamaan. Laita mailia, niin sovitaan tarkemmin.
[email protected]- aerewfwef
kaapros kirjoitti:
Tornin irtonuuskaa tarvitsisin mahd. pian. Pk-seudulta voisin tulla noutamaan. Laita mailia, niin sovitaan tarkemmin.
[email protected]Löössiä ostelen tornin verran tai puol tornii. Pk-seudulla..ota yhteyttä! [email protected]
- semssems
aerewfwef kirjoitti:
Löössiä ostelen tornin verran tai puol tornii. Pk-seudulla..ota yhteyttä! [email protected]
Nuuskaa hakusessa... Pussi / irto, ei väliä... Vantaa, Pk-Seutu ylipäätänsä.. Voin tulla hakemaan...
Laita mailia ja tarjoa... [email protected]
- myykää
helsingin asemilta tai muilta lähijunaasemilta voisin ostaa tornin tai pari löysää nuuskaa...
[email protected]- Tsad
Tornin verran löysää hakusessa Helsingissä.. Ostaisin pois jos jollain pyörii nurkissa.
Mielellään E-helsingissä ja siinä 40e pintaan voin maksaa, ja tulen hakemaan.
Ilmoituksia: [email protected] - skruf8
Tsad kirjoitti:
Tornin verran löysää hakusessa Helsingissä.. Ostaisin pois jos jollain pyörii nurkissa.
Mielellään E-helsingissä ja siinä 40e pintaan voin maksaa, ja tulen hakemaan.
Ilmoituksia: [email protected]Saako tuolta piparmintusta ostettuu alaikäsenä. Oisin alottamassa nuuskaamisen ja eka kiekko pitäs jostai saada :/
- satma
skruf8 kirjoitti:
Saako tuolta piparmintusta ostettuu alaikäsenä. Oisin alottamassa nuuskaamisen ja eka kiekko pitäs jostai saada :/
Satakunnan alueelta löytyy tuoretta Ettanin tykki kamaa, 40€sinko, päiväys 9/2010. [email protected]
- skruf8
satma kirjoitti:
Satakunnan alueelta löytyy tuoretta Ettanin tykki kamaa, 40€sinko, päiväys 9/2010. [email protected]
Kellään pk-seudulla myydä kahta kiekkoa ala-ikäselle? Mieluiten pussia.
Laita mailiin [email protected] - satma
satma kirjoitti:
Löytyy myös pussia.
- skruff
satma kirjoitti:
Löytyy myös pussia.
Pussinuuskaa, tykkitavarakin käy. pk-seudulla. Nouto.
[email protected] - göteborgrape
skruff kirjoitti:
[email protected]Ostetaan Turun seudulta löysää myös postitoimitus käy. [email protected]
- jo lentää
göteborgrape kirjoitti:
Ostetaan Turun seudulta löysää myös postitoimitus käy. [email protected]
Löysää ois, paska lentää kuin varpusparvi ja pakki aivan sekaisin. Laitan heti tulemaan, 10 euroa kilo.
- skruff
skruff kirjoitti:
[email protected]No, eikös kellään ole myydä?
[email protected] - ostan!
skruff kirjoitti:
No, eikös kellään ole myydä?
[email protected]Ostaisin 5€/kiekko löysää tai pussia, mieluiten ettan tai general. Jos jollain olis 4-6 kiekkoa myytävänä niin pistä viestiä: [email protected]
- jormakelkeri
czx kirjoitti:
onko pussi nuuska ? jos on niin tossa maili [email protected]
ostetaan nuuskaa Tampereen alueelta.Pari tolppaa riittä[email protected]
- Makkehh
jormakelkeri kirjoitti:
ostetaan nuuskaa Tampereen alueelta.Pari tolppaa riittä[email protected]
Ostaisin pussinuuskaa Helsingin seudulta.
[email protected] - ostan
Makkehh kirjoitti:
Ostaisin pussinuuskaa Helsingin seudulta.
[email protected]itse kun en pääse mistään hakemaan niin olisiko jollain lähettää postiennakolla tornia? eli maksaisin tornista 50€ ja sitten postit eli 12€, eli yhteensä 62€.
Pistä viestiä: t.p--hotmail.com - 213213231
ostan kirjoitti:
itse kun en pääse mistään hakemaan niin olisiko jollain lähettää postiennakolla tornia? eli maksaisin tornista 50€ ja sitten postit eli 12€, eli yhteensä 62€.
Pistä viestiä: t.p--hotmail.comEli ostan pussinuuskaa PK-seudulta. Auto löytyy, joten voin tulla hakemaan. Laita emailia [email protected]
213213231 kirjoitti:
Eli ostan pussinuuskaa PK-seudulta. Auto löytyy, joten voin tulla hakemaan. Laita emailia [email protected]
Ostetaan nuuskaa Helsingin alueella. Mieluiten löysää
- Ilarif
[email protected] kirjoitti:
Ostetaan nuuskaa Helsingin alueella. Mieluiten löysää
moi, mitä vaan pussia, e-mail: [email protected] . mielellään jo tänään, tulen autolla hakemaan.
- nuuskaa
skruf8 kirjoitti:
Saako tuolta piparmintusta ostettuu alaikäsenä. Oisin alottamassa nuuskaamisen ja eka kiekko pitäs jostai saada :/
piparminttu oli kaatunu koko ketju, ku käytii siellä joku kuukaus sitte.
- nuuskaa
ostan ettanin, gennun yms. löysää max. 6e per kike mailaa [email protected]
- rööritumpeenhuorat
täällä nää hömöt vaa kyselee et mist nuuskaa?mist nuuskaa?vittu ootteks urpoi?vittu kukaa ei teille myy nuuskaa.sit vasta kun kakaroilla on pallit laskeutunu nii sit vasta kattokaa asiaa.pervot!ei tollasille vaippapaviaaneille mitään myydä!vittu varmaan jotain saatanan 1 vuotiaita jotka on just oppinu kirjottaa.ihme kyl!hyvin osaa tääl päätä aukoa ja puhua tät paskaa mut muuten on kelvottomia paskoja.XDhomot!
- Maikkeli74
rööritumpeenhuorat kirjoitti:
täällä nää hömöt vaa kyselee et mist nuuskaa?mist nuuskaa?vittu ootteks urpoi?vittu kukaa ei teille myy nuuskaa.sit vasta kun kakaroilla on pallit laskeutunu nii sit vasta kattokaa asiaa.pervot!ei tollasille vaippapaviaaneille mitään myydä!vittu varmaan jotain saatanan 1 vuotiaita jotka on just oppinu kirjottaa.ihme kyl!hyvin osaa tääl päätä aukoa ja puhua tät paskaa mut muuten on kelvottomia paskoja.XDhomot!
Pääkaupunkiseudulla haussa. Niin löysä kuin pussikin käy, merkin suhteen ei suurelti väliä. E-mail: [email protected]
- 2vko ilman biittiä:(
Maikkeli74 kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla haussa. Niin löysä kuin pussikin käy, merkin suhteen ei suurelti väliä. E-mail: [email protected]
Mistähän päin Turkua sais nuuskaa haettua.. Sieltä ois iha hyvä lähtee hakemaan kun kuitenki aika lähel asun..
- snus.,.,
Maikkeli74 kirjoitti:
Stadis olis pari tornia Ettanin Lösiä ylimäärästä... 45e torni. tuoretta on, laivalta tuli eilen =)
[email protected]
Haku tosin mahdollinen vain ensi maanantain (12.07) keskustasta noin kello 10-13.
- Vihaiineeennnn
hyi hemmetti teidät nuuskaajat JA huumeiden käyttäjät pitäisi laittaa vähäksi aikaa linnaan istumaan! ja maksamaaan isot sakot! oppisittepahan elämään terveellisesti! miks poliisi ei ota teitä kaikkia kiinni noitten meseosoitteiden yms. perusteella! ja muutenkin sais kyllä ne tietää.. Hyi hyi ja hyi! kauheen näköstä, haisee.. ajatelkaa muitakii!!!!!!! terveisin vihainen
- huhhuhihuh
heh... mitäs rikollista tossa nuuskan käytössä on että oikeen linnaan pitäisi panna istumaan? eiköhän tääl oo pahempiaki asioita..
- nuuskaa
huhhuhihuh kirjoitti:
heh... mitäs rikollista tossa nuuskan käytössä on että oikeen linnaan pitäisi panna istumaan? eiköhän tääl oo pahempiaki asioita..
ostetaan irtonuuskaa kuopiosta tai lähialueelt myö postitus käy!
mailaa nuuskaaa(at)gmail.com - 432432432
nuuskaa kirjoitti:
ostetaan irtonuuskaa kuopiosta tai lähialueelt myö postitus käy!
mailaa nuuskaaa(at)gmail.comEli ostan pussinuuskaa (irtonuuskaa käy myös, mutta ennemmin pussia) PK-seudulta. Auto löytyy, joten voin tulla hakemaan. Laita emailia [email protected]
OffTopic: Kyl täältä on tähän asti hyvin onnistunut nuuskaa hankkimaan ja toivottavasti lähtis tälläkin kertaa torni matkaan :) - lebensraum
432432432 kirjoitti:
Eli ostan pussinuuskaa (irtonuuskaa käy myös, mutta ennemmin pussia) PK-seudulta. Auto löytyy, joten voin tulla hakemaan. Laita emailia [email protected]
OffTopic: Kyl täältä on tähän asti hyvin onnistunut nuuskaa hankkimaan ja toivottavasti lähtis tälläkin kertaa torni matkaan :)Lomalle lähdössä ensi viikolla ja sinne olisi mukava ottaa tuubi mukaan. Ostaisin siis löysää tornin verran. Pk-seutu
Mahdolliset myyjät, ottakaa yhteyttä, mailiosote [email protected] - glestttttt
lebensraum kirjoitti:
Lomalle lähdössä ensi viikolla ja sinne olisi mukava ottaa tuubi mukaan. Ostaisin siis löysää tornin verran. Pk-seutu
Mahdolliset myyjät, ottakaa yhteyttä, mailiosote [email protected]Terve, ostaisin tornin tai pari irtonuuskaa tai pussinuuskaa Helsingistä. Aivan sama mitä merkkiä, sillä ei ole väliä.
Lähetä hinta ja tiedot osoitteeseen: [email protected] - murokus
haista vittui
- Hämeenlinna
Moro! Kovasti olis tarvetta tornille pussia, merkillä ei niin väliä. Kunhan ei ole kuivaa tavaraa. Nouto onnistuu välillä Tre-Hki.
Jos joltain löytyy niin pistä mailia [email protected]- jeps000
tampereella olis 3 prk Generalin White Portion pussinuuskaa. 5e/purkki. pistäkää osoitteita alle jos kiinnostaa :)
- bitebite
jeps000 kirjoitti:
tampereella olis 3 prk Generalin White Portion pussinuuskaa. 5e/purkki. pistäkää osoitteita alle jos kiinnostaa :)
- Johtaj
Makkeeeeh kirjoitti:
Moro, ostaisin tornin pussi nuuskaa PK-seudulta
[email protected]Vastaanotan Lös snus pk-seudulla.
Ota yhteys [email protected] - feldroth
Johtaj kirjoitti:
Vastaanotan Lös snus pk-seudulla.
Ota yhteys [email protected]Myyn tornin Knox merkkistä pussinuuskaa hintaan 40€ torni.
Tuliki lähtö ruotsiin ni ylimäärä pois :D
LAHDESSA, ota yhteyksiä: [email protected]
ja homma etenemään - NUUSKAa
feldroth kirjoitti:
Myyn tornin Knox merkkistä pussinuuskaa hintaan 40€ torni.
Tuliki lähtö ruotsiin ni ylimäärä pois :D
LAHDESSA, ota yhteyksiä: [email protected]
ja homma etenemäänOstasin tornin pari ettania Tampereen alueella, miksei muualtakin 40-50e pötkö
[email protected] - NUUSKAa
NUUSKAa kirjoitti:
Ostasin tornin pari ettania Tampereen alueella, miksei muualtakin 40-50e pötkö
[email protected]ja loosee siis ^^
- J
NUUSKAa kirjoitti:
ja loosee siis ^^
Kotkan alueella ylimääräistä pussinuuskaa kenelläkään? Pari tornia voisin ostaa ainakin jos jollakin tarjolla. Voin myös hakea hieman kauempaakin. Tarjoa
[email protected] - jormakelkeri
J kirjoitti:
Kotkan alueella ylimääräistä pussinuuskaa kenelläkään? Pari tornia voisin ostaa ainakin jos jollakin tarjolla. Voin myös hakea hieman kauempaakin. Tarjoa
[email protected]ostetaan nuuskaa Tampereen alueelta.Pari tolppaa riittä[email protected] ...
- merso
jormakelkeri kirjoitti:
ostetaan nuuskaa Tampereen alueelta.Pari tolppaa riittä[email protected] ...
Hei
1. Paljonko eri merkkiset tornit maksavat laivalla (Silja Europa)?
2. Onko raja tornien tuonnissa?
3. Mitkä olivatkaan kellon ajat kun nuuskaa sia ostaa?
4. onko kalliimpaa ostaa tiettyyn aikaan suomenpuolella nuuskaa laivalta vai kun laiva on ruotsissa...eli pysyykö tornin hinta koko risteilyn ajan saman hintaisena?
5. voivatko nuuskat olla joskus loppu laivalta :)? - Nuuskaaja
merso kirjoitti:
Hei
1. Paljonko eri merkkiset tornit maksavat laivalla (Silja Europa)?
2. Onko raja tornien tuonnissa?
3. Mitkä olivatkaan kellon ajat kun nuuskaa sia ostaa?
4. onko kalliimpaa ostaa tiettyyn aikaan suomenpuolella nuuskaa laivalta vai kun laiva on ruotsissa...eli pysyykö tornin hinta koko risteilyn ajan saman hintaisena?
5. voivatko nuuskat olla joskus loppu laivalta :)?Irtonuuskaa tarvitaan.
Itä-Suomeen.
TARJOA. OSTAN ! - Nuuskari
Nuuskaaja kirjoitti:
Irtonuuskaa tarvitaan.
Itä-Suomeen.
TARJOA. OSTAN !Ostan nuuskaa. Maksan lähetyksen !
- Kuuslammi
Nuuskari kirjoitti:
Ostan nuuskaa. Maksan lähetyksen !
Generalin Extra Sterkkiä olis torni plus kiekko pk-seudulla jäljellä. 55€/yht.
[email protected] jos kiinnostaa - e65ey5eye
Kuuslammi kirjoitti:
Generalin Extra Sterkkiä olis torni plus kiekko pk-seudulla jäljellä. 55€/yht.
[email protected] jos kiinnostaaTerve, ostaisin irto/pussinuskaa Helsingistä, AIVAN SAMA MITÄ MERKKIÄ!
Lähetä hinta/tiedot osoitteeseen [email protected] - köllihuulessatekee(:
e65ey5eye kirjoitti:
Terve, ostaisin irto/pussinuskaa Helsingistä, AIVAN SAMA MITÄ MERKKIÄ!
Lähetä hinta/tiedot osoitteeseen [email protected]Netissä jengi väittää että virosta ei saa kölliä ite olin viros nii joka toisel oli kölli huules (jätkillä) menin merekeskukseen ekasta krääsä kojusta mis myytiin puukkoja sun muuta paskaa stuffii nii kysyin gäisää nii heti tarttu 2tornia genun pussia ja ettanin pussia (paskaa,mutta eiollut muuta,pahat nikat) tornilla hintaa 45e.... älkääs väittäkö että ei saa,saa kuhan osaa ettiä... ( genun pussi torni maksoi joka kojussa 63e,kallista,mites ny ottaa mutsi makso tornit, ei väliä(: )
köllihuulessatekee(: kirjoitti:
Netissä jengi väittää että virosta ei saa kölliä ite olin viros nii joka toisel oli kölli huules (jätkillä) menin merekeskukseen ekasta krääsä kojusta mis myytiin puukkoja sun muuta paskaa stuffii nii kysyin gäisää nii heti tarttu 2tornia genun pussia ja ettanin pussia (paskaa,mutta eiollut muuta,pahat nikat) tornilla hintaa 45e.... älkääs väittäkö että ei saa,saa kuhan osaa ettiä... ( genun pussi torni maksoi joka kojussa 63e,kallista,mites ny ottaa mutsi makso tornit, ei väliä(: )
ostan!! ihan sama mitä on kunhan on nuuskaa!!! voin hakee melkein koko suomen alueelta jos saan kunnon satsin pistä tarjousta tulemaan.
[email protected]- jormakelkeri
sumu_1 kirjoitti:
ostan!! ihan sama mitä on kunhan on nuuskaa!!! voin hakee melkein koko suomen alueelta jos saan kunnon satsin pistä tarjousta tulemaan.
[email protected]ostetaan nuuskaa Tampereen [email protected]
- nölli
jormakelkeri kirjoitti:
ostetaan nuuskaa Tampereen [email protected]
Ostan!
Pussinuuskaa miellellään whitea. Esim. göteborgs rape, general, röda lacket
laitahan tarjous viestiä pleasure24(at)suomi24.fi
Noudan. Min 5 kiekkoa max 5 tornia. - ostan
nölli kirjoitti:
Ostan!
Pussinuuskaa miellellään whitea. Esim. göteborgs rape, general, röda lacket
laitahan tarjous viestiä pleasure24(at)suomi24.fi
Noudan. Min 5 kiekkoa max 5 tornia.Ostan ihan mitä nuuskaa vain, kuhan on tuoretta tavaraa. Torni on hakusessa. [email protected]
- SnussHki
ostan kirjoitti:
Ostan ihan mitä nuuskaa vain, kuhan on tuoretta tavaraa. Torni on hakusessa. [email protected]
Ostan nuuskaa PK-seudulta.
Ota yhteyttä: [email protected] - Ostan Nuuskaa
SnussHki kirjoitti:
Ostan nuuskaa PK-seudulta.
Ota yhteyttä: [email protected]Ostan Nuuskaa! Maksan yli 5 euroa kiekko, mieluiten haluaisin irtonuuskaa jos ei sovi, niin pussikin on kelpaa, ostaisin helsingistä, jos löytyy torni, maksan huomattavasti enemmän, messenger osotteeni on [email protected], tonne viestiä jos on myynnissä
- mikeldeon
Ostan Nuuskaa kirjoitti:
Ostan Nuuskaa! Maksan yli 5 euroa kiekko, mieluiten haluaisin irtonuuskaa jos ei sovi, niin pussikin on kelpaa, ostaisin helsingistä, jos löytyy torni, maksan huomattavasti enemmän, messenger osotteeni on [email protected], tonne viestiä jos on myynnissä
Ostan tornin mieluummin irtonuuskaa mutta myös pussit käy. Mieluiten ettan tai general mutta myös muut käyvät :D Nouto onnistuu tampereen seudulta muuten postitse.
[email protected] - ostan
mikeldeon kirjoitti:
Ostan tornin mieluummin irtonuuskaa mutta myös pussit käy. Mieluiten ettan tai general mutta myös muut käyvät :D Nouto onnistuu tampereen seudulta muuten postitse.
[email protected]Maksan hyvän hinnan jos torni jostain löytyy, kunhan on tuoretta tavaraa niin kyllä ostan. [email protected]
- ISO tarve
Ostetaan pussinuuskaa helsingin alueelta!!! jos jollain on laittakaa infoa osotteeseen [email protected]
- 1290385
Lähetä hinta/tiedot osoitteeseen [email protected] - topiaski
1290385 kirjoitti:
Lähetä hinta/tiedot osoitteeseen [email protected]ostan irto tavaraa tampereelta...grov tai ettankin kay...ota yht mahd pian spostiin [email protected]
- näin on
nuuskamuuli kirjoitti:
Ostan nuuskaa, stadissa, tarjoa [email protected]
Tulli seuraa tätä palstaa, myyjiä käryää koko ajan lisää.
- gruppola
näin on kirjoitti:
Tulli seuraa tätä palstaa, myyjiä käryää koko ajan lisää.
Ostan pussinuuskaa, kaikki merkit käy. Laita meiliä [email protected]..
- biiitttiiiiiiii
gruppola kirjoitti:
Ostan pussinuuskaa, kaikki merkit käy. Laita meiliä [email protected]..
ostan löysää nuuskaa helsinki-vantaa-espoo seudulta. maksan 30-45 e tornista, max 50 e. jos on kallista tai hyvää tavaraa.
ps. LÖYSÄÄ ja tulen jostain hakemaan postitse en rupea. - muikkunensnuss
biiitttiiiiiiii kirjoitti:
ostan löysää nuuskaa helsinki-vantaa-espoo seudulta. maksan 30-45 e tornista, max 50 e. jos on kallista tai hyvää tavaraa.
ps. LÖYSÄÄ ja tulen jostain hakemaan postitse en rupea.9 kiekkoa olisi tuoretta pussinuuskaa myytävänä hintaan 36€!
Mieluiten noutona ja lahden seudulla, esim keskusta.
mail. [email protected] - joopajooo
muikkunensnuss kirjoitti:
9 kiekkoa olisi tuoretta pussinuuskaa myytävänä hintaan 36€!
Mieluiten noutona ja lahden seudulla, esim keskusta.
mail. [email protected]Onko kellään myydä lössiä tai pussia Pirkanmaalla?? Merkillä ei välii...
[email protected] - snusmuikku
joopajooo kirjoitti:
Onko kellään myydä lössiä tai pussia Pirkanmaalla?? Merkillä ei välii...
[email protected]Myyn nuuskaa kohtuuhintaan (ruotsin hinnat mielestäni kohtuullinen hakijainen yli 100km hakumatkasta). Jätä tähän sähköpostiosoitteesi, sekä sen nuuskan merkki ja malli, mitä haluat. Huom. myyn min. 2 tornia kerrallaan, mutta jos paljon tilauksia kertyy seuraavaan ruotsinmatkaan mennessä, voin myös myidä yhden tornin kerrallaan. Purkeittain en ala myymään.
- BiittiKing
snusmuikku kirjoitti:
Myyn nuuskaa kohtuuhintaan (ruotsin hinnat mielestäni kohtuullinen hakijainen yli 100km hakumatkasta). Jätä tähän sähköpostiosoitteesi, sekä sen nuuskan merkki ja malli, mitä haluat. Huom. myyn min. 2 tornia kerrallaan, mutta jos paljon tilauksia kertyy seuraavaan ruotsinmatkaan mennessä, voin myös myidä yhden tornin kerrallaan. Purkeittain en ala myymään.
- asd12334
snusmuikku kirjoitti:
Myyn nuuskaa kohtuuhintaan (ruotsin hinnat mielestäni kohtuullinen hakijainen yli 100km hakumatkasta). Jätä tähän sähköpostiosoitteesi, sekä sen nuuskan merkki ja malli, mitä haluat. Huom. myyn min. 2 tornia kerrallaan, mutta jos paljon tilauksia kertyy seuraavaan ruotsinmatkaan mennessä, voin myös myidä yhden tornin kerrallaan. Purkeittain en ala myymään.
[email protected] Pistä tuohon viestiä heti jos alat myymään torneja yksittäin.
- Nuuskakepe
snusmuikku kirjoitti:
Voisin ostaa kaksi singollista, riippuen onnistuuko toimitus asuinkunnalleni, laita viestiä osoitteeseen: [email protected]
- grit
snusmuikku kirjoitti:
Miten saan pussinuuskaa itä-helsinkiin? voin hakea hakea koko helsingin alueelta!
- snussssssss
grit kirjoitti:
Miten saan pussinuuskaa itä-helsinkiin? voin hakea hakea koko helsingin alueelta!
Ostan Generalin löysää. Mieluiten 1 torni . [email protected]
- jepajeeee
snussssssss kirjoitti:
Ostan Generalin löysää. Mieluiten 1 torni . [email protected]
tampereen seudulta ois nuuskaa hakusessa saa tarjota mitä vaan postilla tai voin myös noutaa. postia tuleen [email protected]
- Nuu2kaa
jepajeeee kirjoitti:
tampereen seudulta ois nuuskaa hakusessa saa tarjota mitä vaan postilla tai voin myös noutaa. postia tuleen [email protected]
Jos jollain on myydä pussi nuuskaa niin lähetä viestii mulle ostan 1-5 tornii.
[email protected] - Nuuska!
Nuu2kaa kirjoitti:
Jos jollain on myydä pussi nuuskaa niin lähetä viestii mulle ostan 1-5 tornii.
[email protected]Asun itä-helsingissä, kontulassa, ostaisin nuuskaa, mieluiten haluaisin kyllä löysää, jos ei löydy pussikin kelpaa, jos löytyis göteborgia, tai generalia se olisi lottovoitto, maksan hyvin jos myyt torneittain, 55 - 60e torni, maksu mieluiten kun tavattais jossakin, ja vaihdettais nuuska - rahaan, [email protected], tonne mailia jos kiinnostaa :)
- tyyyyris
snusmuikku kirjoitti:
[email protected]
löysää. - juuu..
tyyyyris kirjoitti:
[email protected]
löysää.Ois tarjolla löysää Generalia 19 purkkia ja Ettania sen viis purkkia!
nämä löytyy jyväskylästä, joten mailia jos kiinnostaaa
[email protected] - snusshki
snusmuikku kirjoitti:
snussmuikulle: [email protected]
Laita vaikka viestiä, kun olet seuraavan kerran lähdössä Ruotsiin. Voisin ottaa isommankin satsin. - 2-3 tornia
snusmuikku kirjoitti:
SKRUF Stark Portion pussinuuskaa jos löytyy,laita meiliä:[email protected]
- Juuspeee
grit kirjoitti:
laita yhteystiedot niin elviää
- M.Taaisto
snusmuikku kirjoitti:
Pistä sähköposti osote ni jutustellaan lisää.Ainakin 4 tornia ois hyvä saada...
- M.Taaisto
snusmuikku kirjoitti:
Tässä sähköpostini [email protected]
- M.Taaisto
M.Taaisto kirjoitti:
Tässä sähköpostini [email protected]
Niin ja röödan löysää haluisin joku neljä tolppaa...Pistä viestiä tulemaan...
- patu.sukkela
snusmuikku kirjoitti:
panehan s-postia jos löytyy ettanin tai generaalin pussia. osoite [email protected]
- Knox/löysää
50e/torni ja mieluiten torneina alkuun voin laittaa pienempiäkin eriä. Sehän oli Knoxin löysää. Mieluitenpostitse toimitan.
Ilmoitusta [email protected]- tidiiiooo
edelleen olis nuuskalle tarvetta Tampere/pirkanmaa tulen noutamaan tai postitus.
ota yhteyttä [email protected] - gogo111
tidiiiooo kirjoitti:
edelleen olis nuuskalle tarvetta Tampere/pirkanmaa tulen noutamaan tai postitus.
ota yhteyttä [email protected]Ostan 5tornia Generalin löysää. Meilaa koska lähdet ja kerro vähä hintaa freefalling111 at gmail.com
- Snusse
gogo111 kirjoitti:
Ostan 5tornia Generalin löysää. Meilaa koska lähdet ja kerro vähä hintaa freefalling111 at gmail.com
Ostetaan irtonuuskaa! Meilatkaa [email protected]
- solnatte
Snusse kirjoitti:
Ostetaan irtonuuskaa! Meilatkaa [email protected]
ilmoitelkaa miten löytyy tuoretta Ettanin löysää.
[email protected] - Löysää
solnatte kirjoitti:
ilmoitelkaa miten löytyy tuoretta Ettanin löysää.
[email protected]Ostaisin Nuuskaa, löysää helsingistä 50e / torni.. mailia saa laittaa : [email protected]
- nuuskaaaaa
Löysää kirjoitti:
Ostaisin Nuuskaa, löysää helsingistä 50e / torni.. mailia saa laittaa : [email protected]
Ostaisin pk-seudulta löysää, vaikka generalia taikka ettania. Hinta ei ole este.
[email protected] - wututumcc
nuuskaaaaa kirjoitti:
Ostaisin pk-seudulta löysää, vaikka generalia taikka ettania. Hinta ei ole este.
[email protected]Ostan jotain löysää nuuskaa Lahden alueelta. Postituskin passaa.
[email protected] - nuuskaa sinulle ystä
wututumcc kirjoitti:
Ostan jotain löysää nuuskaa Lahden alueelta. Postituskin passaa.
[email protected]Olen lähdössä ennen 15.10.2010 ruottiin koska ilmainen ruotsin matka menee vanhaksi 15.10.2010 Tuon nuuskaa tilauksesta, asun pk seudul. Ilmoita jos kiinnostaa. [email protected]
- kallejonne
nuuskaa sinulle ystä kirjoitti:
Olen lähdössä ennen 15.10.2010 ruottiin koska ilmainen ruotsin matka menee vanhaksi 15.10.2010 Tuon nuuskaa tilauksesta, asun pk seudul. Ilmoita jos kiinnostaa. [email protected]
Olen kiinnostunut. Tuo torni thunderin wintergreeniä. Sitä extra sterkiä kiitos.
- ben hurhur
Löysää ostaisin, pk-seudulta nouto tai postiin. tuoreesta hyvä hinta.
tarjoa, kiitti.
[email protected]- lopettanut
Nuuskaa kirjoitti:
Löysää ostaisin stadista.. 50 euroa torni
[email protected] mailia saa laittaalöytyy ylimääräisiä torneja, onks tarvetta ?
[email protected] - kuuslammi01
lopettanut kirjoitti:
löytyy ylimääräisiä torneja, onks tarvetta ?
[email protected]Pk-seudulla olisi su ylimääräisenä ettanin tykkiä ja pussia muutamia torneja.
Molemmat 60€/torni.
Lähetettäessä postituskulut ostajalle
[email protected] jos kiinnostaa - lauantainakin
löytyisi muutama torni pussia, sekä jokunen löysää ettania..
lauantaina 25.9. Itä-Hgissä!!! (jos rippeitä niin ehkä mahd. sunnuntain puolellakin..)
ei suurta määrää, joten ole nopea!
55/torni ja 100/kaksi
lauantai(at)hotmail.fi - wipezkyyy
lauantainakin kirjoitti:
löytyisi muutama torni pussia, sekä jokunen löysää ettania..
lauantaina 25.9. Itä-Hgissä!!! (jos rippeitä niin ehkä mahd. sunnuntain puolellakin..)
ei suurta määrää, joten ole nopea!
55/torni ja 100/kaksi
lauantai(at)hotmail.fiOstan pussi nuskaa torni 50e~ tarjotkaa niin ostan :). Seinäjoella asun läheltä voin lähtee hakee.
laita meilii [email protected] - ilariff
wipezkyyy kirjoitti:
Ostan pussi nuskaa torni 50e~ tarjotkaa niin ostan :). Seinäjoella asun läheltä voin lähtee hakee.
laita meilii [email protected]ostan pussia, pistä mailia osotteeseen [email protected]. torni tai pari ois mukava saada. :)
- snussnus
Snusmuikku ja muut!
Ostetaan pussia tai löysää (tuoretta!) 1-3 tornin erissä postitse. Toiveissa olisi pitkäkestoinen kauppakumppani.
mailia osoitteeseen
[email protected]- lös
Ettanus. kirjoitti:
Ettania 3 löstornia ja 3 pussitornia pk-seudulla. 5e/kiekko. [email protected]
Voin ostaa sulta pari kiekkoa löysää. laita mulle meiliä et mistä löytää? asun ite tossa sörkässä. [email protected]
- snus from finland
lös kirjoitti:
Voin ostaa sulta pari kiekkoa löysää. laita mulle meiliä et mistä löytää? asun ite tossa sörkässä. [email protected]
Elikkä ois mahollisuus saada laivalta tuoretta nuuskaa, tai suoraan ruotsista laivalle lähtö ens viikon ti-ke joten jos kiinnostaaa mailatkaa.. [email protected]
Huom... tornit 45e,nopeet syö hitaat! - Tatteni.
snus from finland kirjoitti:
Elikkä ois mahollisuus saada laivalta tuoretta nuuskaa, tai suoraan ruotsista laivalle lähtö ens viikon ti-ke joten jos kiinnostaaa mailatkaa.. [email protected]
Huom... tornit 45e,nopeet syö hitaat!Yksi ettanin pussitorni pk-seudulla tarjolla.45e.Nouda pois. [email protected]
- skrufsnus
Tatteni. kirjoitti:
Yksi ettanin pussitorni pk-seudulla tarjolla.45e.Nouda pois. [email protected]
Haluaisiko joku auttaa pulassa olevaa ja vihjasta mistä mahdollisesti saisi hommattua skruffin Xtra strong löysää ja pussia tai thunderia ?
Laita mailia packard(at)suomi24.fi - thundersnuss
skrufsnus kirjoitti:
Haluaisiko joku auttaa pulassa olevaa ja vihjasta mistä mahdollisesti saisi hommattua skruffin Xtra strong löysää ja pussia tai thunderia ?
Laita mailia packard(at)suomi24.fiJollain myynnissä,tiettää mistä saa,mistä mahdollisesti virosta päin sais? Mailatkaa tiedossa hyvät rahat ! [email protected]
- itäkeskuss
thundersnuss kirjoitti:
Jollain myynnissä,tiettää mistä saa,mistä mahdollisesti virosta päin sais? Mailatkaa tiedossa hyvät rahat ! [email protected]
Ettan lös 55e torni pk seutu, vain 1 torni tarjolla
- nösss
itäkeskuss kirjoitti:
Ettan lös 55e torni pk seutu, vain 1 torni tarjolla
Jos jollain on thunderia tms. pussia niin pistää postia [email protected]
- ettanlöspk
nösss kirjoitti:
Jos jollain on thunderia tms. pussia niin pistää postia [email protected]
Pk seudul torni ettan lös,just laivalt haettaa 50e torni, mailaa [email protected]
- snussssss
ettanlöspk kirjoitti:
Pk seudul torni ettan lös,just laivalt haettaa 50e torni, mailaa [email protected]
Skruf,N&J,thunder,jos jollai myynnissä,nii ostaisin [email protected]
- coldnub
snussssss kirjoitti:
Skruf,N&J,thunder,jos jollai myynnissä,nii ostaisin [email protected]
moro. tarvitko nuuskakumppania?
mailaa [email protected] - ettan natte
coldnub kirjoitti:
moro. tarvitko nuuskakumppania?
mailaa [email protected]Torni löysää Ettania, just tuotu Ruotsin laivalta! Myydään nopeimmalle. Kysy lisää [email protected]
- gghlkghljk
ettan natte kirjoitti:
Torni löysää Ettania, just tuotu Ruotsin laivalta! Myydään nopeimmalle. Kysy lisää [email protected]
ettania muutama torni..
40,-/kpl
Itä-Hki
lauantai(at)hotmail.fi - aleksellinen
gghlkghljk kirjoitti:
ettania muutama torni..
40,-/kpl
Itä-Hki
lauantai(at)hotmail.fiSYYS ALE !
genu löysää torneja vain 45e/ torni !
[email protected]
- justkalle
tarjolla olisi generalin pusseja..
nouto pk/seutu tai lähetys postin kautta minne vaan..
50 ;-
mail: [email protected] - GeNeRaLloOSe
löysää generalia olisi myynnissä...
pk/seutu
mail: [email protected]- growww11
ettan_natte kirjoitti:
tuoretta löysää ettania pk-seudulla tarjolla!
[email protected]mielellään pussi, löysäkin käy.
Laita tarjous [email protected] - kkkkkkkkkkkkkkhhhhhd
growww11 kirjoitti:
mielellään pussi, löysäkin käy.
Laita tarjous [email protected]ettania muutama torni..
40,-/kpl
Itä-Hki
lauantai(at)hotmail.fi - snusnsusnus
kkkkkkkkkkkkkkhhhhhd kirjoitti:
ettania muutama torni..
40,-/kpl
Itä-Hki
lauantai(at)hotmail.fiThunder pussi nuuskaa pk seudul 70e torni, laatu maksaa, ottakaa huomioon että vahvin nuuska mitä ruotsalaisista nuuskista valmistetaan. 2tornii hintaan 110e
- Snus4ALL
tavallista tai esktra sterk generalia pusseissa olisi tarjolla ..
nouto pk/seutu tai posti
mail: [email protected]- --
Ettanus kirjoitti:
Ettania lösinä pari tornia.PK-seutu. 5 rahaa/kpl.
[email protected]Tai enemmänkin. Merkillä ja sortilla ei niin merkitystä.
[email protected] - mustaakultaaaaa
-- kirjoitti:
Tai enemmänkin. Merkillä ja sortilla ei niin merkitystä.
[email protected]Osoitteita alle niin otan yhteyttä :)
- EKSTRASTRONG
GENERAL EKSTRA STERK pussinuuskaa ois pk/seudulla.. hinta 50;-
nouto pk/seutu tai postin kautta minne vaan
mail: [email protected]- SNUSSSSS
Morjens tornin tuon laivalta 50e kpl ja huomenna 10.11 lähtö laivalle kello 17.00 rahoja tilille ja yhteyden otot sähköpostiin, tarjous ei toistu! [email protected]
- lfkgjtrprpr
SNUSSSSS kirjoitti:
Morjens tornin tuon laivalta 50e kpl ja huomenna 10.11 lähtö laivalle kello 17.00 rahoja tilille ja yhteyden otot sähköpostiin, tarjous ei toistu! [email protected]
Olis tarjol torni pk seudul,postitus onnistuu 50e torni, nopeet syö hitaat. mailaa [email protected]
- ettan_natte
lfkgjtrprpr kirjoitti:
Olis tarjol torni pk seudul,postitus onnistuu 50e torni, nopeet syö hitaat. mailaa [email protected]
Vantaalla torni! ota kontaktii [email protected]
- Hejp77
pussinuuskaa olisi .. 50;- /
ota yhteyttä [email protected]- depppppp
natte.netti kirjoitti:
Pk-seudulla tuoretta Ettania.Kysele tarkemmin [email protected]
Laivalta jäi muutama ylimääränen torni, pussicamelia 45 e/ torni. Nouto Espoon keskuksesta. -> [email protected]
- epo
depppppp kirjoitti:
Laivalta jäi muutama ylimääränen torni, pussicamelia 45 e/ torni. Nouto Espoon keskuksesta. -> [email protected]
Täältä Utsjoelta löytys kans 50 tornii Ettanin paskaa,30 tornii Generalin pusseja ja 40 tornii Götebörgs Rapen pusseja/paskaa. meilii osotteeseen [email protected]
epo kirjoitti:
Täältä Utsjoelta löytys kans 50 tornii Ettanin paskaa,30 tornii Generalin pusseja ja 40 tornii Götebörgs Rapen pusseja/paskaa. meilii osotteeseen [email protected]
Eli ostan lähes mitä vain merkkiä pussia tai lössiä. Mielummin lössiä, mutta pussikin käy oikein hyvin. Maksan 6€ purkki ja vielä postikulut päälle.
Eli 5 purkkia tarvisin. Myös vähempi määrä käy!
Ottakaa yhteyttä sähköpostitse: [email protected]- NÖLLI
sirvav kirjoitti:
Eli ostan lähes mitä vain merkkiä pussia tai lössiä. Mielummin lössiä, mutta pussikin käy oikein hyvin. Maksan 6€ purkki ja vielä postikulut päälle.
Eli 5 purkkia tarvisin. Myös vähempi määrä käy!
Ottakaa yhteyttä sähköpostitse: [email protected]Mulla olis yks ylimääränen torni göteborgin white largea mailaa: [email protected]
- Löööös
NÖLLI kirjoitti:
Mulla olis yks ylimääränen torni göteborgin white largea mailaa: [email protected]
multaa tarjolla? Ostan tornin merkistä riippumatta. Sano hinta, tattis!
[email protected] - löysääääääääääääääää
Löööös kirjoitti:
multaa tarjolla? Ostan tornin merkistä riippumatta. Sano hinta, tattis!
[email protected]joo eli muutama kike löössii ostaisin, MIELUITEN THUNDERIA, jos ei löydy thunderia ni sitte rapeeta tai gennua tai mitä vaa hyvää löössii, ei kuiteskaa eetua.
ja tohon osotteesee ilmotuksia jos teiltä löysää nuuskaa löytyy [email protected] - mza323
löysääääääääääääääää kirjoitti:
joo eli muutama kike löössii ostaisin, MIELUITEN THUNDERIA, jos ei löydy thunderia ni sitte rapeeta tai gennua tai mitä vaa hyvää löössii, ei kuiteskaa eetua.
ja tohon osotteesee ilmotuksia jos teiltä löysää nuuskaa löytyy [email protected]Ostaisin Lahden seudult pussia mieluiten.Postiin voi laittaa tietoa mieluiten numeron kera niin soittelen heti.
[email protected] - jorkekuula
mza323 kirjoitti:
Ostaisin Lahden seudult pussia mieluiten.Postiin voi laittaa tietoa mieluiten numeron kera niin soittelen heti.
[email protected]elikkäs ostaisin mieluiten löysää pirkanmaan alueelta. laita s-postia [email protected]
- ekstrasterk
pk-seudulla olisi pussinuuskaa..
lähetykset onnistuu, myös postiennakko..
kysymykset -> [email protected]- RiikkaSnus
Ostaisin pussi nuuskaa, mieluiten pussi Ettania mutta myös muut pussi käyvät. Tummia mieluiten, ei niitä white versioita mut nekin käy. Kiskalta loppu. Soittakaa tai txt 044-5001653, Riikka tai mailili [email protected]
- fdfdsfssfd
RiikkaSnus kirjoitti:
Ostaisin pussi nuuskaa, mieluiten pussi Ettania mutta myös muut pussi käyvät. Tummia mieluiten, ei niitä white versioita mut nekin käy. Kiskalta loppu. Soittakaa tai txt 044-5001653, Riikka tai mailili [email protected]
Ostaisin mitä tahansa pussinuuskaa Helsingin alueelta hintaan 40e/torni.
Lähetä viestiä: [email protected] - GÖTERVO
fdfdsfssfd kirjoitti:
Ostaisin mitä tahansa pussinuuskaa Helsingin alueelta hintaan 40e/torni.
Lähetä viestiä: [email protected]Olis tarjolla yks torni göteborgin rapen pusseja. TARJOUKSIA TULEMAAN; [email protected]!Voin myös tarvittaessa lähettää postin kautta!
- FSFSFSGÖT
GÖTERVO kirjoitti:
Olis tarjolla yks torni göteborgin rapen pusseja. TARJOUKSIA TULEMAAN; [email protected]!Voin myös tarvittaessa lähettää postin kautta!
Olis tarjolla yks torni göteborgin rapen pusseja. TARJOUKSIA TULEMAAN; [email protected]!Voin myös tarvittaessa lähettää postin kautta!
- -_-
FSFSFSGÖT kirjoitti:
Ettanin lösii Tampereen seudulta haettais , maksan 40e torni. Yhteyden otot:
[email protected]
- esktra7182
pk-seudulla olisi pussinuuskaa.. (general ekstra sterk)
lähetykset onnistuu, myös postiennakko..
kysymykset -> [email protected]
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733