SYNTTÄRIPÄIVÄNI kunniaksi, jos joku näkijä...

2407

haluaisi kertoa minulle jotain, mitä vaan saatkin minusta irti. Kaikki voit kertoa ja kiitollisena otan vastaan :) Lupaan antaa palautettakin sitten kun pystyn. Olen jo 40 tummanruskea, yhden lapsen, eronnut tai erotettu :) äiti.

4

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole varsinainen näkijä tai en itseäni ainakaan sellaisena pidä, intuitiivinen ihminen kylläkin, mutta tässä Sinulle hyvä Leijona syntymäpäiväsi kunniaksi se mitä minulle Sinusta ja elämästäsi nousi:

      Ensi syksy/talvi ei tule olemaan kaikkein helpoimpia elämässäsi, mutta kuten jo kokemuksesta tiedätkin: mikä ei tapa, se vahvistaa. Sinulla on taipumus takertua menneeseen, mikä on hyvin inhimillistä, ja kun tiedostat tämän itsekin, Sinun on helpompi päästää irti. Menneeseen ei kuitenkaan ole paluuta, vaan uudet haasteet ja tilanteet odottavat Sinua; uusi onnikin.

      Työelämässä näen Sinun menestyvän ja viihtyvänkin entiseen tapaan; lapsesi kanssa tarvitset kärsivällisyyttä edelleen, mutta vähitellen jo alkaa helpottaa. Näen Sinut vahvana mutta tunteikkaana ihmisenä, jolle elämä tuo koettelemuksia mutta myös antaa paljon - on jo antanut ja antaa tulevaisuudessakin!

      T. Cherry

      • 2407 Leijona :)

        Kiitos sinulle Cherry! Ensin huokaisen kun kerroit, että syksy/talvi tulee edelleen olemaan vaikeaa. Saisi jo riittää ja alkaa elo helpottaa. Olet oikeassa tuossa kun kerroit, että takerrun menneeseen, tiedostan tuon tosiaan itsekkin ja yritän pyristellä järjen avulla siitä pois. Vaan minkäpä niille tunteilleen ja ajatuksilleen tosiaan voi. Lupasit minulle uutta onneakin, kiitos siitä. Sitä jo toivonkin enemmän kuin mitään muuta. Olisitko sitten minkäänlaista aikaa osannut tuolle uudelle onnelle heittää?

        On totta, että viihdyn työssäni ja kiitos että lupasit sinnekin menestystä. Tuokin on totta, että olen vahva ja tunteikas ihminen.

        Kiitos vielä sinulle ihana Cherry ja toivottavasti huomaat tämän palautteeni.


      • 2407 Leijona :) kirjoitti:

        Kiitos sinulle Cherry! Ensin huokaisen kun kerroit, että syksy/talvi tulee edelleen olemaan vaikeaa. Saisi jo riittää ja alkaa elo helpottaa. Olet oikeassa tuossa kun kerroit, että takerrun menneeseen, tiedostan tuon tosiaan itsekkin ja yritän pyristellä järjen avulla siitä pois. Vaan minkäpä niille tunteilleen ja ajatuksilleen tosiaan voi. Lupasit minulle uutta onneakin, kiitos siitä. Sitä jo toivonkin enemmän kuin mitään muuta. Olisitko sitten minkäänlaista aikaa osannut tuolle uudelle onnelle heittää?

        On totta, että viihdyn työssäni ja kiitos että lupasit sinnekin menestystä. Tuokin on totta, että olen vahva ja tunteikas ihminen.

        Kiitos vielä sinulle ihana Cherry ja toivottavasti huomaat tämän palautteeni.

        Tuo uusi onni tulee varmaankin yllättämään sinut "puun takaa", silloin kun sitä vähiten odotat, juuri kun tuntuu ettet jaksa enää taakkojesi alla - sellaista voimakasta signaalia saan kohdallasi. Ajanmäärityksen tekee hankalaksi se, että niin paljon on nyt Sinusta itsestäsi kiinni. Elämme kaikki jatkuvasti muuttuvien energioiden keskellä, ja tulevaisuutemme muuttuu alinomaa sen mukaan, mihin suuntaan ITSE noita energioita liikutamme. Kannuun ei voi laittaa uutta vettä ennen kuin vanha on kaadettu pois - elämääsi ei voi tulla uutta ihmistä ennen kuin olet päästänyt edellisen henkisellä tasolla menemään.

        En tiedä uskotko mentaaliharjoituksiin ja niiden voimaan, mutta kokeilepa ihan piruuttasi vaikket uskoisikaan :-) Joka ilta nukkumaan mennessäsi (tai muulla sopivalla hetkellä) kuvittele entinen miehesi ilmapalloksi, jonka päästät kädestäsi menemään ja hän vain hitaasti leijailee kauas pois.... Uskot tai et, mutta ajatukset ovat energiaa, ja näinkin pienellä mentaalitason jutulla saat aikaan ihmeitä!


      • 2407
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Tuo uusi onni tulee varmaankin yllättämään sinut "puun takaa", silloin kun sitä vähiten odotat, juuri kun tuntuu ettet jaksa enää taakkojesi alla - sellaista voimakasta signaalia saan kohdallasi. Ajanmäärityksen tekee hankalaksi se, että niin paljon on nyt Sinusta itsestäsi kiinni. Elämme kaikki jatkuvasti muuttuvien energioiden keskellä, ja tulevaisuutemme muuttuu alinomaa sen mukaan, mihin suuntaan ITSE noita energioita liikutamme. Kannuun ei voi laittaa uutta vettä ennen kuin vanha on kaadettu pois - elämääsi ei voi tulla uutta ihmistä ennen kuin olet päästänyt edellisen henkisellä tasolla menemään.

        En tiedä uskotko mentaaliharjoituksiin ja niiden voimaan, mutta kokeilepa ihan piruuttasi vaikket uskoisikaan :-) Joka ilta nukkumaan mennessäsi (tai muulla sopivalla hetkellä) kuvittele entinen miehesi ilmapalloksi, jonka päästät kädestäsi menemään ja hän vain hitaasti leijailee kauas pois.... Uskot tai et, mutta ajatukset ovat energiaa, ja näinkin pienellä mentaalitason jutulla saat aikaan ihmeitä!

        Kiitos vieläkin sinä ihana kun jaksat minulle vastata!
        Varmasti on niin, että tuo uusi onni tulee puun takaa sitten aikanaan. En nimittäin kauheasti ole sitä edes etsinyt, koska uskon että onni ei tule etsien vaan eläen. Ja toiseksi, olen niin kohtaloon uskoja, että uskon että se minulle tuodaan jostain tai tulee, jos on tullakseen. Mistään baari kärpäsistä en ole edes kiinnostunut.Mutta lohduttavaa kuulla kuitenkin, että lupasit sen minulle. Eihän kukaan yksin halua olla.

        Tuo mitä kerroit mentaaliharjoituksista kuulosti todella mielenkiintoiselta. Alan toteuttaa tuota heti, jo tänä iltana!

        Kiitos :) olet ihana!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe