haluaisi kertoa minulle jotain, mitä vaan saatkin minusta irti. Kaikki voit kertoa ja kiitollisena otan vastaan :) Lupaan antaa palautettakin sitten kun pystyn. Olen jo 40 tummanruskea, yhden lapsen, eronnut tai erotettu :) äiti.
SYNTTÄRIPÄIVÄNI kunniaksi, jos joku näkijä...
4
116
Vastaukset
En ole varsinainen näkijä tai en itseäni ainakaan sellaisena pidä, intuitiivinen ihminen kylläkin, mutta tässä Sinulle hyvä Leijona syntymäpäiväsi kunniaksi se mitä minulle Sinusta ja elämästäsi nousi:
Ensi syksy/talvi ei tule olemaan kaikkein helpoimpia elämässäsi, mutta kuten jo kokemuksesta tiedätkin: mikä ei tapa, se vahvistaa. Sinulla on taipumus takertua menneeseen, mikä on hyvin inhimillistä, ja kun tiedostat tämän itsekin, Sinun on helpompi päästää irti. Menneeseen ei kuitenkaan ole paluuta, vaan uudet haasteet ja tilanteet odottavat Sinua; uusi onnikin.
Työelämässä näen Sinun menestyvän ja viihtyvänkin entiseen tapaan; lapsesi kanssa tarvitset kärsivällisyyttä edelleen, mutta vähitellen jo alkaa helpottaa. Näen Sinut vahvana mutta tunteikkaana ihmisenä, jolle elämä tuo koettelemuksia mutta myös antaa paljon - on jo antanut ja antaa tulevaisuudessakin!
T. Cherry- 2407 Leijona :)
Kiitos sinulle Cherry! Ensin huokaisen kun kerroit, että syksy/talvi tulee edelleen olemaan vaikeaa. Saisi jo riittää ja alkaa elo helpottaa. Olet oikeassa tuossa kun kerroit, että takerrun menneeseen, tiedostan tuon tosiaan itsekkin ja yritän pyristellä järjen avulla siitä pois. Vaan minkäpä niille tunteilleen ja ajatuksilleen tosiaan voi. Lupasit minulle uutta onneakin, kiitos siitä. Sitä jo toivonkin enemmän kuin mitään muuta. Olisitko sitten minkäänlaista aikaa osannut tuolle uudelle onnelle heittää?
On totta, että viihdyn työssäni ja kiitos että lupasit sinnekin menestystä. Tuokin on totta, että olen vahva ja tunteikas ihminen.
Kiitos vielä sinulle ihana Cherry ja toivottavasti huomaat tämän palautteeni. 2407 Leijona :) kirjoitti:
Kiitos sinulle Cherry! Ensin huokaisen kun kerroit, että syksy/talvi tulee edelleen olemaan vaikeaa. Saisi jo riittää ja alkaa elo helpottaa. Olet oikeassa tuossa kun kerroit, että takerrun menneeseen, tiedostan tuon tosiaan itsekkin ja yritän pyristellä järjen avulla siitä pois. Vaan minkäpä niille tunteilleen ja ajatuksilleen tosiaan voi. Lupasit minulle uutta onneakin, kiitos siitä. Sitä jo toivonkin enemmän kuin mitään muuta. Olisitko sitten minkäänlaista aikaa osannut tuolle uudelle onnelle heittää?
On totta, että viihdyn työssäni ja kiitos että lupasit sinnekin menestystä. Tuokin on totta, että olen vahva ja tunteikas ihminen.
Kiitos vielä sinulle ihana Cherry ja toivottavasti huomaat tämän palautteeni.Tuo uusi onni tulee varmaankin yllättämään sinut "puun takaa", silloin kun sitä vähiten odotat, juuri kun tuntuu ettet jaksa enää taakkojesi alla - sellaista voimakasta signaalia saan kohdallasi. Ajanmäärityksen tekee hankalaksi se, että niin paljon on nyt Sinusta itsestäsi kiinni. Elämme kaikki jatkuvasti muuttuvien energioiden keskellä, ja tulevaisuutemme muuttuu alinomaa sen mukaan, mihin suuntaan ITSE noita energioita liikutamme. Kannuun ei voi laittaa uutta vettä ennen kuin vanha on kaadettu pois - elämääsi ei voi tulla uutta ihmistä ennen kuin olet päästänyt edellisen henkisellä tasolla menemään.
En tiedä uskotko mentaaliharjoituksiin ja niiden voimaan, mutta kokeilepa ihan piruuttasi vaikket uskoisikaan :-) Joka ilta nukkumaan mennessäsi (tai muulla sopivalla hetkellä) kuvittele entinen miehesi ilmapalloksi, jonka päästät kädestäsi menemään ja hän vain hitaasti leijailee kauas pois.... Uskot tai et, mutta ajatukset ovat energiaa, ja näinkin pienellä mentaalitason jutulla saat aikaan ihmeitä!- 2407
cherrykirsikka kirjoitti:
Tuo uusi onni tulee varmaankin yllättämään sinut "puun takaa", silloin kun sitä vähiten odotat, juuri kun tuntuu ettet jaksa enää taakkojesi alla - sellaista voimakasta signaalia saan kohdallasi. Ajanmäärityksen tekee hankalaksi se, että niin paljon on nyt Sinusta itsestäsi kiinni. Elämme kaikki jatkuvasti muuttuvien energioiden keskellä, ja tulevaisuutemme muuttuu alinomaa sen mukaan, mihin suuntaan ITSE noita energioita liikutamme. Kannuun ei voi laittaa uutta vettä ennen kuin vanha on kaadettu pois - elämääsi ei voi tulla uutta ihmistä ennen kuin olet päästänyt edellisen henkisellä tasolla menemään.
En tiedä uskotko mentaaliharjoituksiin ja niiden voimaan, mutta kokeilepa ihan piruuttasi vaikket uskoisikaan :-) Joka ilta nukkumaan mennessäsi (tai muulla sopivalla hetkellä) kuvittele entinen miehesi ilmapalloksi, jonka päästät kädestäsi menemään ja hän vain hitaasti leijailee kauas pois.... Uskot tai et, mutta ajatukset ovat energiaa, ja näinkin pienellä mentaalitason jutulla saat aikaan ihmeitä!Kiitos vieläkin sinä ihana kun jaksat minulle vastata!
Varmasti on niin, että tuo uusi onni tulee puun takaa sitten aikanaan. En nimittäin kauheasti ole sitä edes etsinyt, koska uskon että onni ei tule etsien vaan eläen. Ja toiseksi, olen niin kohtaloon uskoja, että uskon että se minulle tuodaan jostain tai tulee, jos on tullakseen. Mistään baari kärpäsistä en ole edes kiinnostunut.Mutta lohduttavaa kuulla kuitenkin, että lupasit sen minulle. Eihän kukaan yksin halua olla.
Tuo mitä kerroit mentaaliharjoituksista kuulosti todella mielenkiintoiselta. Alan toteuttaa tuota heti, jo tänä iltana!
Kiitos :) olet ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204307Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281804- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998