Mikä on muuten intin suorittaneila ollu pisin metsäreissu? Ja oliko ne reissut palveluksen rankinta aikaa?
pisin
2
555
Vastaukset
- heikkihullula
Kuusi päivää sissinä useamman kerran. Oli rankinta ja paskinta aikaa intissä. Tosin ennenhän nuo leirit on kestänyt huomattavasti pitempään.
- töttörööttöö
Oli vissiin loppusodas 6pv ja sitä ennen monia neljän-viiden päivän harjoituksia. Ja niin palvelin viestimiehenä. Loppukesästä alokasaikana pari ekaa leiriä ei edes harmittanut kun oli nätit ilmat ja ei oltu vielä alotettu viestikoulutusta, mutta sitten syksymällä ja talven tullen keirit oli kyllä aika anaalista.
Vaikka me nyt liikuttiinkin viestipaseilla niin se aseman pystyttäminen, ja yhteyksien rakentelu sekä vartio, että leiripaikkojen perustaminen parhaimmillaan jokaisena leiripäivänä ei tosiaan olllut hauskaa. Unet jäävät todella vähiin, kun viestiasemaryhmät on miesvahvuudeltaan todella pieniä ja tehtäviä riittää kellon ympäri. Vähintään aina 3-4 kaveria hereillä vahvuudesta kokoajan. (kipinä, vartio, viestiasema päivystys jne). Ne pari onnellista saa sitten nukkua teltassa kunnes vuoro vaihtuu tai tulee purkukäsky (skapparit usein antaa käskyn aamuyöstä tai myöhään illalla). Tai vaikka ei purkua tulisikaan tulee usein hälytyksiä kaikkien täytyy mennä puolustamaan asemaa, jolloin ne vähäisetkin ihanat unet makuupussissa katkeavat tylysti...
Plussana toisaalta oli se, että skappareita näki suht harvoin leireillä, ellei ollut komentopaikan tjsp lähellä hoitamassa viestiyhteyksiä.
Mutta loppujen lopuksi joo kyllä leireille lähtö oli aina yhtä perseestä. Tiedossa oli kuitenkin syksyn/talven tullen kylmää, märkää, vähän unta, mautonta sissipakkaus ruokaa ja rasittavaa sykkimistä kellon ympäri...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830