Mustaa urheiluautoa etsitään!
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/poliisi-etsii-urheiluauton-kuljettaja-jatti-raiskatun-hautausmaan-parkkipaikalle/185403
Kaikki nyt miettimään että tää jannu saadaan kiinni!!!
Jns Raiskaus!
2
747
Vastaukset
- M.........
Luulisi ettei kovin monella nuorella ole uudehkoa kaksiovista urheiluautoa. Varmasti aika helppo huomata kun on liikkeellä. Toivottavasti jää kiinni.
- Porvoolainen70
Se mikä on uudehko on varmaan suhteellinen käsite. Kuin myös mikä on urheiluauto. Hiukan epäilen kyllä ettei ollut "alle 5 vuotta vanha Ferrari/Maserati/Porsche" vaan joku sporttisen näköinen tavallinen auto.
Mutta toivotaan että roistot saadaan kiinni koska ovat syyllistyneet törkeään rikokseen.
Se, mitä tämä keskustelu tekee juuri Itä-Uusimaa-osiolla on sitten hiukan vaikeampi ymmärtää mutta kai ketjun aloittajalla oli siihen omat syynsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848