Päätin aloittaa rc-harrastuksen ja tilasin itselleni tuollaisen Kyosho Fazer EP Rally Subaru WRC sähköauton, jos jollain on kokemuksia kyseisestä autosta niin olis mukavaa kuulla auton hyvät ja huonot puolet:) Onko sillä akun Mah lukemalla muuta merkitystä kuin se että akulla voi ajaa pidempään? tuleeko tehoa yhtään lisää jos ostaa isolla Mah lukemalla olevan akun?
Fazer EP Rally Subaru WRC
13
1428
Vastaukset
- tämä!
Tohon akkuun niin kyllä se vähän ainakin omassa autossa lisäs vääntöä, mutta enemmän se vaikuttaa ajo aikaan.
Tämä akku mulla:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/AKUT-JA-TARVIKKEET-NiMH-akut/Team-Orion-5100-Rocket-Pack-Stick-NiMH-72V-wTamiya-Plug-107930
Kyllä suosittelen ja ajoaikaa riittää, mulla meinas auto rikkoutua ennemin ku akku loppua tai itse asiassa yksi ratas menikin sileäks. =)
Autosta ei ole hajua, mutta älä ainakaan syvään kuoppaan aja tai yritä isoa kiveä ylittää, koppa hajoaa ku on matala toi auto. Mutta nää on näitä kosmeettisia juttuja. =) - 23
Kauan tollasta vakio akkua lataa ja kauanko sillä ajaa? Noin... tuloksia.
- tämä!
Mulla oli muistaakseni vakio akku 7.2v 1800mah ja ajoaika olisko ollu n 15 min ja sitten akkua sai vakio laturilla ladata monta tuntia. Eli aikas tylsää, ku just pääsi vauhtiin niin akku hyyty ja eiku lataamaan.
Nyt on kunnon akku ja laturi niin homma on kääntynyt melkeinpä toisinpäin eli ajoaika pitkä ja latausaika lyhyt. =)
Toisin sanoen kannattaa hommata ainakin kaksi kunnon akkua ja kunnon laturi. Sit tietysti varaosia jottei niiden puutteen vuoksi auto jää seisoskelee komeroon, kokemusta on ja varaosia odottelen.
- fazeristi
varo kardaanin väliin meneviä kiviä
- Sutii niin p...eesti
...ia harjatonta moottoria. Auto LENTÄÄ näillä!
- ääh
totanoinniin voiko joku kertoo kuinka lujaa toi fazer ep rally vakiona kulkee
- kaverin kaveri
Kuulin että noin 45-50 km/h
Ainakin lähelle
- jannu5555
mulle ainakin tarpeeks kovaa
- =)
mistä niitä sais?
- Ziisus77
utfg
- santtu
onko se kyosho fazer ep subaru hyvä?
- SubaruRally
Mulla on toi subaru ja vuos sitten annoin kaverin kokeilla ja hänen oli pakko ajaa vesi lätäköstä ja sitten auto enään ei kulkenut päivän päästä taka perin ja en tiedä mikä on vikana ja sitten se jäi vuodeksi kaapin päälle kunnes eilen ajattrlin että vois alkaa kattoo mikä siinä on ja en ole vieläkään tajunnut tai voiko joku kertoo mitä siinä on tai mitä osia siihen tarvii voiko joku kertoa!!!
- RC-pilotti
Hyvällä tuurilla se voi toimia ihan OK. Vesi on voinut tehdä vauriota kuivuessaan. Silloine kokeilu voi olla myös tehnyt jotain, mutta rättikäteen ja putsaamaan. Laakereille voi laittaa tipan öljyä (esim. ompelukoneöljy). Sen jälkeen voikin katsoa mikä ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082