Raskaaksi kroonisen hiivan jälkeen

PP

Hei!
Me yritimme saada lasta miltei viisi vuotta, luomuna. Kärsin koko tämän ajan kroonisesta hiivasta, joka vaivasi aina tietyssä vaiheessa kuukautiskiertoa ja räjähti jos söin esim. pullaa, paljon imelää (irtokarkkeja, suklaata yms.) tai join kotikaljaa, siideriä, olutta. Vaiva oli todella kiusallinen, ja siihen eivät auttaneet apteekin hiivanhäädöt (Canesten ja kaltaiset) kuin hetkeksi, vaiva palasi takuuvarmasti seuraavassa kierrossa. Sitten olin aivan kypsä ja päätin kokeilla luontaistutekaupan rohtoja. Söin hiivantappokuurin, käytin greippitippoja veteen sekotettuna ja söin paljon hapanta ja järjestelmällisesti en mitään imelää. Hiivakuurin jälkeen aloitin ph-Balance PASCOE-jauheen käytön, joka tasapainottaa hapan-emäs-tasapainoa elimistössä. JA PAM! Olin seuraavassa kuussa raskaana. En meinannut millään uskoa todeksi. Olen itse suhteellisen vakuuttunut, että kun sain emättimeni happamuusongelmat kuriin, siitiöt pääsivät perille eivätkä kuolleet heti alkumatkalla. Voin olla täysin väärässä, mutta niin uskon. Kummallisinta on, että raskausaikana (nyt vikko 32) minulla ei ole ollut kertaakaan mitään hiivaongelmia, tulehdusta tai kutinaa, ensimmäsitä kertaa elämässäni. Jotenkin tuntuu aivan uskomattomalta, vaikka raskaus yleensä altistaa hiivalle. Ph-balancea muutn pystyy käyttämään myös raskauden aikana, vinkiksi heille, joilla hiiva vaivaa raskaanakin.
Toivotan kaikille hyvää kesää ja älkää luovuttako.

3

1979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Valkovuoto

Itselläni on ollut hiivantapaisia vaivoja n. 10 vuotta.. uskomatonta, mutta totta. Oireena runsas, voimakas, hajuton valkovuoto, joka aiheuttaa itselleni kutinaa aika ajoin, varsinkin, jos sitä menee reisien sisäpintaan. Poikaystäville se on aiheuttanut peniksen kuivumista ja allergista ihottumaa. Usein olen käynyt hiivatesteissä, joskus on tullut positiivinen vastaus, mutta yleensä negatiivinen. Sukupuolitauditkin on testattu, eivätkä ne ole kyseessä. Sitten luin sytolyysista, eli alapään happamuden epätasapainosta. Terveydenhoitaja neuvoi käyttämään aika-ajoin Lactal-geeliä, mikä nyt sitten ilmeisesti on pahentanut tilannetta. Sytolyysissa on kyseessä juuri liian hapan ympäristö. Hapan ympäristö altistaa myös hiivalle. Hiivatkin kyllä olivat toistuvia, mutta silloin kutina oli hyvin voimakas ja Cannesten auttoi. Muuten jotkui tuo sama outo valkovuoto.
      Nyt luin sitten Pascoe -tuotteesta ja tosiaan siinä sanotaan, että raskauden aikana käyttö ookoo. Vähän pelottaa sitä ottaa, kun lueskelin, että se saattaa aiheuttaa myös sivuvaikutuksia, kun kehon ph-tasapaino palautuu. Mittasin PH:n ekaa kertaa tänään virtsasta ja 5.8 tuli, eli aika alhainen on. Tein myös ruokasoodahuuhtelun alapäähän ja ainakin kutina helpotti. Ajattelin jatkaa nyt Pascoe-jauheen ottamista ja noiden huuhteluiden tekemistä.
      Kuinka kauan Pascoe kuuri tulisi kestää? Niin kauan kuin oireet saadaan aisoihin?
      Olen 21 1 raskaana ja pari kertaa on tullut Cannestenit käytettyä sen aikan poikaystävän penis kuivuu aina yhdynnän jälkeen. Hän joutuu pesemään sen huolellisesti heti ja käyttää aina Aloe Vera voidetta, jotta ei saisi allergiaa. Tämä on tosi ikävää. :(
      Eli kauanko itse käytit Pascoeta? Käytätkö vielä raskauden aikana?

• PP

Itse ehdin käyttää Pascoeta noin kuukauden verran ennen raskaaksi tulemista. Nyt tosiaan en ole tarvinnut sitä, kun kaikki hiivaoireet ovat kadonneet. Minullakin useimmiten ongelma oli juuri todella raivostuttava vuoto, ja sen kokkareisuus, ja harvemmin kutina, jolloin otin aina sen Canestenin. Lactalista sen verran, että itselläni siitä ei ollut niin mitään hyuötyä, päin vastoin, toisinaan olin varma, että se vain pahensi asiaa.
        Tasapaino ei ole heitellyt kertaakaan sen jälkeen kun sain sen kuriin ennen raskaaksi tulemista. Luulen, että luontaisesti nyt jokin hormooni pitää sen kurissa. Mielenkiinnolla odotan, josko tämä tendenssi jatkuu synnytyksenkin jälkeen...Sinuna kyllä käyttäisin sitä Pascoeta pidemmän aikaa, että tasapaino löytyisi. Itse en saanut mitään sivuvaikutuksia, mutta me kaikkihan olemme eirlaisia. Mutta yrittänyttä ei laiteta!
        Tulitko raskaaksi kuinka pian, liittyiikö siihen mitään ongelmia (kuten itse arvelen liittyneen juuri happamuuden takia)?

• sh

poiukaystäväkin on hoidettu sillä hiivalääkkeellä?! Ellei ole niin eipä ihme jos hiiva "kiertää"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1006
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      18
      997
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      98
      811
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe