Rajatun paletin .gif animaatio?

2d graafikko

Tehdessäni 2d peligrafiikoita huomasin että photoshop ei anna tehdä .gifistä animaatiota, jos kuva on tilassa indexed color, jota peligrafiikoissa usein käytetään. Olen kuitenkin nähnyt netissä grafiikoita joissa on sekä indexed color että animaatio. Kysynkin siis, onko näiden tekeminen mahdollista photarilla ja jos on niin miten?

4

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan niillä kuvilla eri paletit, että ei siksi osaa tehdä sitä. Koita muuttaa sama paletti jokaiseen tai sitten vaan muutat ensiksi täysväriseksi. Kaikki gif -animaatiot on indeksoidulla paletilla kun gif ei muuta osaa.

      • =Haukotus

        Joku kysyy kun ei tiedä, toinen vastaa vaikka ei tiedä senkään vertaa :DDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • =Haukotus kirjoitti:

        Joku kysyy kun ei tiedä, toinen vastaa vaikka ei tiedä senkään vertaa :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Ai meinaatko että Photoshop osaisi tehdä truecolor gif animaation? Etpä taida itse tietää yhtään mitään tiedostoformaateista.


    • =Haukotus

      Giff animaation voi tehdä vain Giff- kuvista. Fotarilla voi tehdä alkeellisia Giff-animaatioita, se ei ole mikään Flash tai 3DSMax.

      Mistä teitä idiootteja oikein sataa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe