Olisitko ehtinyt/jaksanut minullekin intuitiivisesti katsella..? :) Olen nuorehko, ristiverinen, eronnut äiti. Olen vakityössä ja aloittelen opiskeluja tässä.. Mitä minulle nousee ihmissuhteisiin ja elämääni?
CherryKirsikalle
2
92
Vastaukset
Edessäsi on hyvin kiireinen ja työntäyteinen elämänvaihe, mutta selviät siitä kyllä - itse asiassa sinun luonteenlaadullesi sopii hyvin, että on monta rautaa tulessa. Anna itsellesi myös lupa olla väsynyt ja levätä, kun sen aika on (ja kun se on mahdollista), niin kaikki sujuu mainiosti.
Ihmissuhdepuolella näen Sinut viehättävänä naisena, joka kyllä vetää miehiä puoleensa, mutta jotenkin sosiaalisen elämäsi ajoittaisesta vilkkaudestakin huolimatta koet, että jotakin jää aina puuttumaan - et ole vielä löytänyt vastakappalettasi. Täydellistä on turha etsiä; sitä ei ole olemassakaan. Jotenkin näyttäisi siltä, että elämäsi alkaisi vakiintua myös tuolla ihmissuhderintamalla vasta ensi vuoden kevätpuolella, toki sitä ennenkin saattaa pieni liekki leimahtaa muttei kuitenkaan todellista tunteiden roihua.
Vahvuutenasi ja valttikorttinasi näen melkoisen positiivisen elämänasenteen tilanteessa kuin tilanteessa - pidä sitä jatkossakin yllä! T. Cherry- Etsin kunnes löydän
Kiitos paljon tästä! :) Olen hämmentynyt miten hyvin näit minusta. :) Miehiä tässä on tosiaan pyörinyt monenlaista, mutta aina he karkaavat jonnekin tai joku juttu on siinä mukana, joka mietityttää itseäni.. Vedän ikään kuin "vääriä miehiä" koko ajan puoleeni .. Olen kyllästynyt ihastumaan aina uudelleen ja uudelleen.. Ja sitten jälleen pettymään.. Positiivinen elämänasenne vie minua eteenpäin päivästä toiseen- muuten en olisi jaksanutkaan. :)) Kaikilla tapahtumilla on elämässäni oma ainutlaatuinen tarkoituksensa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204307Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281804- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998