Cherry tai Lorimar...

vaaka*

Olet palannut sivustolle :) Olet Cherry joskus minulle katsonut entisistä elämistä ja sain sinulta silloin hyviä vinkkejä. Valitettavasti en niitä kaikkia ole noudattanut ja olenkin jämähtänyt pitkään suhteeseeni. Yritän nyt kovasti pyristellä irti, mutta vaikealta tuntuu.
Voisitko katsoa miltä tulevaisuus nyt näyttää? Otan vastaan kaikki vinkit ja ennustukset. Aika epätoivoinen alan olemaan tässä tilanteessa.
Olen vaalea kolmekymppinen nainen.

3

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, pitkästä aikaa taas täällä :-)

Tämä kuulostaa varmaankin aika oudolta, mutta Sinun kohdallasi on ihan pakko sanoa: älä yritä pyristellä enää, anna olla. Jotenkin saan voimakkaasti sellaista viestiä, että pakkokeinot eivät liikuta energioitasi / energioitanne oikeaan suuntaan vaan aiheuttavat vain lisääntyvää ahdistusta ja pelkoa ja sitovat sinua tiukemmin menneeseen. Yhteinen matkanne tässä elämässä on pian väistämättä ohi; anna elämän kantaa ja uskon ja luottamuksen herätä, heittäydy vain virran vietäväksi. Tällä kertaa Sinun ei tarvitse kroolata, vain kellua :-)

Ja niitä voimauttavia mantroja taas suosittelen Sinullekin (esim. toista mahd. usein "Annan elämän kantaa; annan virran viedä" tms...)

T. Cherry

• Vaaka*

Ihan tippa tuli linssiin lukiessani vastaustasi..
        Tiedän, että meidän yhteinen aika on lopussa ja itse haluan sen nyt päättyvän pikaisesti. Onhan tässä jo useita vuosia pyristelty.. Olen nyt tehnyt päätöksen ja odotan toisen vihdoin tajuavan tämän ja tekevän ratkaisut omalta osaltaan.
        En tiedä vastaatko enää jatkokysymyksiin? Näetkö uuden vaalean tuttavuuteni suhteen mitään vakavaa?
        Vai odottaako elämäni mies vielä jossain muualla?
        Otan mantrat ehdottomasti käyttöön, kiitos :)

• Vaaka* kirjoitti:

Ihan tippa tuli linssiin lukiessani vastaustasi..
        Tiedän, että meidän yhteinen aika on lopussa ja itse haluan sen nyt päättyvän pikaisesti. Onhan tässä jo useita vuosia pyristelty.. Olen nyt tehnyt päätöksen ja odotan toisen vihdoin tajuavan tämän ja tekevän ratkaisut omalta osaltaan.
        En tiedä vastaatko enää jatkokysymyksiin? Näetkö uuden vaalean tuttavuuteni suhteen mitään vakavaa?
        Vai odottaako elämäni mies vielä jossain muualla?
        Otan mantrat ehdottomasti käyttöön, kiitos :)

Toki vastailen vielä jatkokysymyksiinkin, jos vain ehdin ja huomaan ne..

Ainakaan tällä hetkellä ei näyttäisi ilmassa olevan vielä mitään kovin vakavaa uutta suhdetta. Uskoisin, että huomaat sen kyllä heti, kun se aikanaan kohdallesi tulee :-)

T. Cherry

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5626
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4307
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2926
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      171
      2254
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1946
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1804
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      998
    Aihe