Tarvitsen 2 kpl samanlaisia umpipuisia pöytiä, jota voin itse petsata tummaksi. Materiaali ehkä koivu tms (ei mänty!). Mistähän tällaisia saisi, mietin ihan puuseppää kun ei kaupoista löydy? (muutakin tarvetta puusepälle on kalusteiden teettämisen suhteen) Tai mitenhän tekisi itse tuollaiset liimapuulevystä? Se keskisauma on ongelma, muuten onnistuisikin varmasti.
90 x 90 cm pöytä
6
1012
Vastaukset
- ripaniilo
koivupuisia liimapuulevyjä olla myynnissä? Varmaan joissain huippuliikkeissä, normaalisti vaan mäntyisiä. Tuossa jo toisessa keskustelussa tapitetaan liimalevyjä yhteen, joten sitä soveltaen sitten vaan.
- jöpööjöö
Viitasaarella on yritys, joka valmistaa ja myy koivusta tehtyjä liimalevyjä. Maksimipituudet muistaakseni kuuden metrin luokkaa ja leveyttäkin riittää. Ovat huippulaatua omatekoisiin verrattuna eivätkä maksa liikoja. En vain muista firman nimeä.
- Seppokaks
Alempana on aihe "UUSI PAIKKA" sinne siis yhteydenottoa, puusepälle. http://puutyosalonen.nettisivu.org/
- PuutyöSalonen
Olit ilmeisesti kysellyt pöytiä yllämainituilla sivuilla yhteydenottolomakkeen kautta? Jostain syystä sähköpostiosoitteesi ei näkynyt, joten laitatko sähköpostia suoraan; remonttisalonen(at)gmail.com
- ????????????????
PuutyöSalonen kirjoitti:
Olit ilmeisesti kysellyt pöytiä yllämainituilla sivuilla yhteydenottolomakkeen kautta? Jostain syystä sähköpostiosoitteesi ei näkynyt, joten laitatko sähköpostia suoraan; remonttisalonen(at)gmail.com
mikä puuseppä se remppoja tekee?
- tuumasta toimeen
???????????????? kirjoitti:
mikä puuseppä se remppoja tekee?
Monet kuule ovat kykeneviä moninaisiin ammatteihin! Sä et ilmeisesti ees "moninaiseen" ajatteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291849
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591021- 131980
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v254967Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet79797