Tarvitsen 2 kpl samanlaisia umpipuisia pöytiä, jota voin itse petsata tummaksi. Materiaali ehkä koivu tms (ei mänty!). Mistähän tällaisia saisi, mietin ihan puuseppää kun ei kaupoista löydy? (muutakin tarvetta puusepälle on kalusteiden teettämisen suhteen) Tai mitenhän tekisi itse tuollaiset liimapuulevystä? Se keskisauma on ongelma, muuten onnistuisikin varmasti.
90 x 90 cm pöytä
6
955
Vastaukset
- ripaniilo
koivupuisia liimapuulevyjä olla myynnissä? Varmaan joissain huippuliikkeissä, normaalisti vaan mäntyisiä. Tuossa jo toisessa keskustelussa tapitetaan liimalevyjä yhteen, joten sitä soveltaen sitten vaan.
- jöpööjöö
Viitasaarella on yritys, joka valmistaa ja myy koivusta tehtyjä liimalevyjä. Maksimipituudet muistaakseni kuuden metrin luokkaa ja leveyttäkin riittää. Ovat huippulaatua omatekoisiin verrattuna eivätkä maksa liikoja. En vain muista firman nimeä.
- Seppokaks
Alempana on aihe "UUSI PAIKKA" sinne siis yhteydenottoa, puusepälle. http://puutyosalonen.nettisivu.org/
- PuutyöSalonen
Olit ilmeisesti kysellyt pöytiä yllämainituilla sivuilla yhteydenottolomakkeen kautta? Jostain syystä sähköpostiosoitteesi ei näkynyt, joten laitatko sähköpostia suoraan; remonttisalonen(at)gmail.com
- ????????????????
PuutyöSalonen kirjoitti:
Olit ilmeisesti kysellyt pöytiä yllämainituilla sivuilla yhteydenottolomakkeen kautta? Jostain syystä sähköpostiosoitteesi ei näkynyt, joten laitatko sähköpostia suoraan; remonttisalonen(at)gmail.com
mikä puuseppä se remppoja tekee?
- tuumasta toimeen
???????????????? kirjoitti:
mikä puuseppä se remppoja tekee?
Monet kuule ovat kykeneviä moninaisiin ammatteihin! Sä et ilmeisesti ees "moninaiseen" ajatteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853230Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921849Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871683- 1401523
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur901308Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001264- 861237