Onko kokemuksia? Pikku Zetoja on haukuttu, mutta mites tämä 8000 sarja?
Zetor 8011 Crystal
8
5864
Vastaukset
- rystalli
Juu itse omistan tällaisen laitoksen, nimittäin juuri zetor 8011 rystallin. Näppärä peli, voimaa on ja kestää! Itsekin olen ollut tyytyväinen zetkaan, tosin silloin kun zetka mulle tuli oli se aika heikossa hapessa. Nyt pelittää juuri niinkuin pitää. Tein täydellisen jarrurempan jarrusylintereitä myöten, syöttöpumppu on vaihdettu TEHDASUUTEEN, valot uusittu, tehostarttia ym herkkuja. Oletko ostamassa tälläistä zetkaa? Meinaan vaan jotta tua mun oma olis myitävänä jos kiinnostaa..
- juuco2
Terve.
Soitteles mulle. Zetka kiinnostaa, mikäli hinta kohdallaan? Mulla oli Ursus, mutta meni lihoiksi. p. 040-1713736 / Jussi juuco2 kirjoitti:
Terve.
Soitteles mulle. Zetka kiinnostaa, mikäli hinta kohdallaan? Mulla oli Ursus, mutta meni lihoiksi. p. 040-1713736 / Jussihei Jussi
sulla on pitkäsiima viroon maksamatta monta kuukautta, mistä kysymys.
- 8011-6850
8011 on kova sana maailmaa vastaan. Itselläni oli sellainen 1980-2007 ja ainoa varsinainen vika mitä tuli oli heti melko uutena hajonnut hydrauiikkapumppu. Sekin tosin oli omistajan pölkkypäisyyden syytä, kun muistaakseni ohjelirja neuvoi käyttämään jotain hiton kankeaa öljyä hydrauliikassa ja eihän mikään pumppu talvella sitä kestä. Ainoa miinuspuoli oli 25 km/h maksiminopeus, jonka takia olenkin siirtynyt Valtrakantaan nykyään.
- Pönttö-Einari
Sama pelihän tuo Ursus on, osissakin lukee Zetor. Ihan täysi traktorihan tuo on, varmaan ikuinen peli oikein hoidettuna. Oli aikanaan edullinen ostaa ja omistaa, urakkamiesten suosiossa. Ohjaamo oli edistyksellinen, että pärjää vielä tänä päivänäkin, vaikka ikää on jo yli 30v.
- ursus385
Mulla 385 ursus, kopissa kyllä tilaa yllin kyllin. Hyvin on pelannu.
Tällä hetkellä menossa ohjauksen muutos hydrauliseksi, entinen vuoti öljyä pihalle.- Noviisi traktorimies
Minkälainen homma ohjauksen muutos on ? Eikös tässä ole hydrailinen ohjaus ?
Tarkoitatko hydrostaattista ? - Rokressi
Noviisi traktorimies kirjoitti:
Minkälainen homma ohjauksen muutos on ? Eikös tässä ole hydrailinen ohjaus ?
Tarkoitatko hydrostaattista ?Asiaan valaistusta http://zetormiehet.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=17&t=127
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913