Onko kokemuksia? Pikku Zetoja on haukuttu, mutta mites tämä 8000 sarja?
Zetor 8011 Crystal
10
6259
Vastaukset
- rystalli
Juu itse omistan tällaisen laitoksen, nimittäin juuri zetor 8011 rystallin. Näppärä peli, voimaa on ja kestää! Itsekin olen ollut tyytyväinen zetkaan, tosin silloin kun zetka mulle tuli oli se aika heikossa hapessa. Nyt pelittää juuri niinkuin pitää. Tein täydellisen jarrurempan jarrusylintereitä myöten, syöttöpumppu on vaihdettu TEHDASUUTEEN, valot uusittu, tehostarttia ym herkkuja. Oletko ostamassa tälläistä zetkaa? Meinaan vaan jotta tua mun oma olis myitävänä jos kiinnostaa..
- juuco2
Terve.
Soitteles mulle. Zetka kiinnostaa, mikäli hinta kohdallaan? Mulla oli Ursus, mutta meni lihoiksi. p. 040-1713736 / Jussi juuco2 kirjoitti:
Terve.
Soitteles mulle. Zetka kiinnostaa, mikäli hinta kohdallaan? Mulla oli Ursus, mutta meni lihoiksi. p. 040-1713736 / Jussihei Jussi
sulla on pitkäsiima viroon maksamatta monta kuukautta, mistä kysymys.
- 8011-6850
8011 on kova sana maailmaa vastaan. Itselläni oli sellainen 1980-2007 ja ainoa varsinainen vika mitä tuli oli heti melko uutena hajonnut hydrauiikkapumppu. Sekin tosin oli omistajan pölkkypäisyyden syytä, kun muistaakseni ohjelirja neuvoi käyttämään jotain hiton kankeaa öljyä hydrauliikassa ja eihän mikään pumppu talvella sitä kestä. Ainoa miinuspuoli oli 25 km/h maksiminopeus, jonka takia olenkin siirtynyt Valtrakantaan nykyään.
- Pönttö-Einari
Sama pelihän tuo Ursus on, osissakin lukee Zetor. Ihan täysi traktorihan tuo on, varmaan ikuinen peli oikein hoidettuna. Oli aikanaan edullinen ostaa ja omistaa, urakkamiesten suosiossa. Ohjaamo oli edistyksellinen, että pärjää vielä tänä päivänäkin, vaikka ikää on jo yli 30v.
- ursus385
Mulla 385 ursus, kopissa kyllä tilaa yllin kyllin. Hyvin on pelannu.
Tällä hetkellä menossa ohjauksen muutos hydrauliseksi, entinen vuoti öljyä pihalle.- Noviisi traktorimies
Minkälainen homma ohjauksen muutos on ? Eikös tässä ole hydrailinen ohjaus ?
Tarkoitatko hydrostaattista ? - Rokressi
Noviisi traktorimies kirjoitti:
Minkälainen homma ohjauksen muutos on ? Eikös tässä ole hydrailinen ohjaus ?
Tarkoitatko hydrostaattista ?Asiaan valaistusta http://zetormiehet.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=17&t=127
- Anonyymi
En ole löytänyt kaikkia rasvanippoja muuten huippu peli silloin 80 luvulla oli aikaansa edellä mutta luottopeli on voimaa ja kestää vielä 40 vuoden ajon jälkeen pelittää ja toimii vasta nyt pitää alkuperäinen startti vaihtaa
- Anonyymi
Huippupeli, aikaansa edellä, voimaa on ja kestää. Silti joka toinen päivä korjaamolla ja pää hajoaa kun kukaan ei osta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8710566Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1418824Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906087Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään624317Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut604253Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi814093Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503729Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi693220Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73127IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k702985