Cherrykirsikka kiltti!!

hei :)

voisitko katsoa minullekkin.olen jo epätoivoinen :( olen ollut todella pitkään ihastunut itseäni pari vuotta vanhempaan mieheen ja välillämme olikin jotakin mutta elämäntilanteet vei erilleen :/ näetkö meitä tulevaisuudessa yhdessä?oliko tunteet vaan ohi meneviä ja kuvitelttuja?ottako hän yhteyttä?

auringon paistetta sinulle :)
1123
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Vastaukseni ei ehkä ole sitä mitä toivoisit, mutta valitettavasti en näe teitä tulevaisuudessa yhdessä. Se, mitä välillänne tapahtui, oli täysin todellista kummankin puolelta, mutta tilanteet ja energiat muuttuvat ja aika on ikäänkuin juossut teidän ohitsenne. Päästä hänet mielessäsi menemään kuin ilmapallo suvituulessa kaukaisuuteen...

Onneksi hän ei ole elämäsi ensimmäinen eikä viimeinen mies :-) Tummaa ja tulista rakkautta on luvassa edessäpäin, ja silloin sinun ei tarvitse miettiä, ovatko toisen osapuolen tunteet kenties kuviteltuja - silloin mies vie ja sinä vikiset ;-)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

vaalea1979 kirjoitti:

hei :)

voisitko katsoa minullekkin.olen jo epätoivoinen :( olen ollut todella pitkään ihastunut itseäni pari vuotta vanhempaan mieheen ja välillämme olikin jotakin mutta elämäntilanteet vei erilleen :/ näetkö meitä tulevaisuudessa yhdessä?oliko tunteet vaan ohi meneviä ja kuvitelttuja?ottako hän yhteyttä?

auringon paistetta sinulle :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu