ANTTI TUISKU ON HOMO!

KATSOKAA!!

20

2096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boy-17

Miltäköhän homot näyttävät noin päällepäin? En tiennytkään että niissä on joitakin yhteisiä piirteitä, joilla ne voidaan päältäpäin tunnistaa...

• minnis

Ai ettei kaks jåtkåå saa låhtee kahestaan Thaimaan lomalle??? Et taida ite sitten tietååkåån etta Thaimaan saaret ja rannat pursuaa hyvånnåkösiå ruotslais- ja muun maalaisia tyttöjå joita Idoli-Antinkin on hyva låhtee iskemåån :)

• noh..

pukeutumisellaan ja eleillään voi tehdä itsestään "homostavan". esim jos käyttää kireitä paitoja. yleensä kireitä paitoja näkee vain naisilla.. ja silloin ne ovat toppeja.. ja sitten on kireät housut kuvioinneilla ja siinä päällä vielä hintahtava käärmeennahkavyö... meikkiä naamalla... ootteko huomannu antin ilman meikkiä?ei ole mikään hyvännäköinen.. oikeastaan aika pitsanaama... tossa muutama.. antti vastaa aika hyvin näitä juttuja...

• Jarkko

Jos sais Antin kotiinsa niin voi sitä ilon pitoa. On sitä oltu itsekkin Thaimaassa lomalla, onhan siellä tyttöjäkin, mutta hei ne Thaimaan pojat nam nam nam. Thaimaa on homojen paratiisi.

• ---Nala---

Antti on perseestä, eihän se ees osaa laulaa...

• poisoni

kuka sitä nyt ei ois tienny et se on homo...
      kunnon gareth gates 2...
      KARSEE!!

• HOMO SE ON!!

HAh.Onneks seki asia on nyt todistettu.Kyl mä tiesin et homo se on mut nyt sain siihenki varmuuden.
      ANTTI TUISKU on B-Rapun poika...
      HAHAHHAHAHAHHAHAHAHA

• ....

vaan itse olisi "takatuuppari"?Mitä Helvetin väliä sillä on onko Tuisku homo vai ei???!!!!!

• BÖH
        .... kirjoitti:

vaan itse olisi "takatuuppari"?Mitä Helvetin väliä sillä on onko Tuisku homo vai ei???!!!!!

Vittu on se melko häpeä jos on homo!!!
        Sulle se varmaan ois ilo!!!
        En mä kuuntelis semmosta joka on homo vaikka sillä ei oo mitään tekemistä musiikin kans!!

• ...
        BÖH kirjoitti:

Vittu on se melko häpeä jos on homo!!!
        Sulle se varmaan ois ilo!!!
        En mä kuuntelis semmosta joka on homo vaikka sillä ei oo mitään tekemistä musiikin kans!!

tiedät,että se on häpeä?Omakohtaista kokemusta kenties?Siis mikä ois mulle ilo?Se, että olisin homo...olen nainen(olisin siis lesbo)ja tuskinpa mulle sitten Antti Tuiskun homoudesta paljon iloa olisi:))))

• HAH
        ... kirjoitti:

tiedät,että se on häpeä?Omakohtaista kokemusta kenties?Siis mikä ois mulle ilo?Se, että olisin homo...olen nainen(olisin siis lesbo)ja tuskinpa mulle sitten Antti Tuiskun homoudesta paljon iloa olisi:))))

No..ainaha sä voit räplätä akkojen kans.
        HAHAHahh´hahahahaahhaahahahahaah
        Ei kyl oo omakohtaista kokemusta!!!
        Puhu vaan omasta puolestas!!

• ...
        HAH kirjoitti:

No..ainaha sä voit räplätä akkojen kans.
        HAHAHahh´hahahahaahhaahahahahaah
        Ei kyl oo omakohtaista kokemusta!!!
        Puhu vaan omasta puolestas!!

mä tietysti tekisinkin jos olisin lesbo!Mut kun en ole!Ihmettelen vaan, miten jotain vaivaa noin kauheasti, jonkun ventovieraan seksuaalinen suuntautuminen?Mitä ihmettä se sulle/mulle tai kenellekään muulle kuuluu, mitä kukin kotonaan puuhaa ja kenenkä kanssa?Siis puhu mitä omasta puolestani??

• Noh...
        ... kirjoitti:

mä tietysti tekisinkin jos olisin lesbo!Mut kun en ole!Ihmettelen vaan, miten jotain vaivaa noin kauheasti, jonkun ventovieraan seksuaalinen suuntautuminen?Mitä ihmettä se sulle/mulle tai kenellekään muulle kuuluu, mitä kukin kotonaan puuhaa ja kenenkä kanssa?Siis puhu mitä omasta puolestani??

Joo mulle riittää tää,sanon sit suoraan et....EN kuuntelis antti tuiskua vaikka saisin ilmaseks cd:n ja tuo homousjuttu perustuu vaan tuohon kuvaan et onhan tuo melko iso todiste.Älä sit rupee sanoo et miks ei sais käydä lomalla miehen kanssa ku mun mielestä se on homo...mut sulla on mielipitees ja se on hyvä...

• muija

voi teitä pikkusia poikia..teistä oikeen paistaa kateus.. :) ootte niin kateellisia Antti Tuiskulle ku kaikki tytöt kuolaa sen perässä ja ku se on niiin hyvännäkönen. :) *huoh* haistakaa vittu oikeesti! :)

• muija

ja jos muuuten ette sattunu tietämään, Seiskassa kusetetaan tosi usein!

• Rokkari
        muija kirjoitti:

homon tuntee. Eikö se niin mennyt! Media on media ja silkkaa bisnestä (rahastusta).

• Tiia
        muija kirjoitti:

Toi oli Katso eikä mikään seiska. Ja poikien/miesten on kyllä turha olla huolissaan siitä, että Antti veis kaikki naiset :D! Tuskin häneen on ihastunu kuin 6-12v lapset. Poikkeuksiakin tieten löytyy.. heh.

• Tönkyrä
        Tiia kirjoitti:

Toi oli Katso eikä mikään seiska. Ja poikien/miesten on kyllä turha olla huolissaan siitä, että Antti veis kaikki naiset :D! Tuskin häneen on ihastunu kuin 6-12v lapset. Poikkeuksiakin tieten löytyy.. heh.

Pedofiili siis! Vielä pahempi, pedofiili homo ;)

• svenskapeter

Ehdottomasti. Näkeehän sen nyt ihan selväst, et lapin ''kaunis poika'' on homo. Ei ne katsos saannu kertoo suoraa, et se on homo, joten piti laitta et suklaapoikien ''Ystävyys'' syventyi lapin matkalla.

• teini 92

onko siinä jotain vikaa että on homo??vai tulisiko siitäkään mitään jos kaikki ihmiset olisivat samanlaisia mielestäni kaikki ihmiset ovat tasa arvoisia niin mustalaiset kuin valkoisetkin....niin homot kuin heterotkin....ihmisien pitäisi kunnioittaa toistensa päätöksiä ja mielipiteita ja olla iloisia toisen menestyksestä ja lohduttaa mielipahassa....kaikki olisi paljon paremmin jos ihmiset hyväksyisivät toisensa sellaisena kuin ovat ei olisi riitoja,syrjintää eikä mielipahaa ja kaikki olisivat onnellisia kenenkään ei tarvitsisi tuntea itseään syrjityksi tai alempi arvoiseksi....jos joku ihminen joka tuntee itsensä yksinäiseksi ja syrjityksi voin vannoa että olet yhtä arvokas kuin muutkin ihmiset ja rohkeutta on olla haukkumatta toisia tai kiusaamasta heikompia ja herkempiä ihmisiä...joten antti on aika rohkea en ole koskaan kuullut antin haukkuvan ketään artistia tai ihmistä...koska mitäpä se haukkuisi kun hän tietää että jokaisessa ihmisessä on yhtä paljon hyviä kuin huonojakin puolia se joka on erittäin kaunis voi pettää luonteeltaan ja se joka taas on vähän huonomman näköinen voikin olla erittäin kiva ja luotettava ihminen sen olen kokenut että yleensä ulkonäöltään kauniit ovat ilkeitä ja rumat ovat sisäisesti erittäin kauniita ja herkkiä ihmisiä jos joku joka tuntee itsensä syrjityksi ja yksinäiseksi lukee tämän niin hänelle voin sanoa että hän on yhtä arvokas kuin muutkin ja hänessä on yhtä paljon hyviä puolia joita muut eivät ehkä vielä ole huomanneet...mutta ottakaa opiksenne!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      76
      4261
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      90
      3968
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2478
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2337
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      41
      2044
    6. 123
      1931
    7. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1919
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      54
      1678
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1672
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      66
      1582
    Aihe