Pitääkö paikkansa että uudenkarhean auton lastuttaminen vie takuun? Ilmeisesti kyllä, mutta missä määrin, moottori, voimansiirto ym ym?
Uuden Audin lastutus / takuu?
14
3241
Vastaukset
- lastulaineilla
Katkeaa koritakuukin, eli jos oma pussisi on paksu - lastuta, sillä takuu raukeaa just sillä hetkellä kun lastu on kiinni ja virta-avainta käännetty.
Osta mielummin jo valmiiksi riittävän tehokas auto - jos sellaisella nyt suomessa mitään yleensäkään tekee.
Näin yleistäen, kaikki lastuttajat ovat tavalla tai toisella vailla täyttä järkeä. - takuutpoikki
vie sitten autosi huoltoon Sveitsiin. Hah hah.
- quattro-power
muistaakseni audin "hovivirittäjän" ABT:n lastu on ainoa jolla ei takuu raukea.. En ole nyt satavarma mutta jossaki on lukenu niin.
- ......
mutta alle 2 vuotiaisiin autoihin se ohjelmointi maksaa aika paljon enemmän.
- _______________
Mulla oli aikoinaan Königiltä ABT:n lastu A4:ssä.
Tarkistin asian maahantuojalta sekä Königiltä.
Saksassa takuu on ok, mutta Suomessa takuu raukeaa maahantuojan osalta moottorin ja voimansiirron osalta.
König antaa oman takuu edelle mainituille.
Jos ongelmaa tulee, niin sitten onkin mielenkiintoista saada oikea taho vastuuseen.
Minä olen lastuttanut aikoinaan A4 1.8T:n (ABT) ja onneksi myin sen 39 tkm ajettuna, sillä seuraavalla omistajalla tuli jotain murhetta.
Samoin lastutin seuraavan 330d:n Karalalla ja siitä meni kytkin sekä vauhtipyörä.
Kyllä se vain niin on, että valmistajat yleensä ottavat moottoreista mahdollisimman paljon tehoa siten, että kestävyys ei kärsi. Onhan se kilpailukeino.
Auto kannattaa ostaa valmiiksi riittävällä teholla. Tähän tulokseen minä ainakin tulin. - Audi A5
_______________ kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan Königiltä ABT:n lastu A4:ssä.
Tarkistin asian maahantuojalta sekä Königiltä.
Saksassa takuu on ok, mutta Suomessa takuu raukeaa maahantuojan osalta moottorin ja voimansiirron osalta.
König antaa oman takuu edelle mainituille.
Jos ongelmaa tulee, niin sitten onkin mielenkiintoista saada oikea taho vastuuseen.
Minä olen lastuttanut aikoinaan A4 1.8T:n (ABT) ja onneksi myin sen 39 tkm ajettuna, sillä seuraavalla omistajalla tuli jotain murhetta.
Samoin lastutin seuraavan 330d:n Karalalla ja siitä meni kytkin sekä vauhtipyörä.
Kyllä se vain niin on, että valmistajat yleensä ottavat moottoreista mahdollisimman paljon tehoa siten, että kestävyys ei kärsi. Onhan se kilpailukeino.
Auto kannattaa ostaa valmiiksi riittävällä teholla. Tähän tulokseen minä ainakin tulin.Meni kytkin ja vauhtipyörä lastuttamisen vuoksi? Ompa tainnut auto saada hitusen possua. Itse olen lastutellut useampia ja kokemus on se että viritetyn auton saa hajalle jos polkee mut ajetaanhan sitä lastullakin 85%sesti ihan normaalisti. Ja vastuu on aina kuskilla eli sehän se käyttötavallaan auton särkee.
- ghghghghg
Osta samalla riittävän tehokas:
www.bmw.fi- lkjhgfgh
ole tarjota mitään tehokkaampaa. BMW:n huipputehot ovat 555 hv ja Audilla on 580 hv. BMW:n huippunopeus on 250 km/h ja Audilla on 316 km/h.
Tiedot löytyy näiltä sivuilta:
http://www.audi.fi
http://www.bmw.fi - Märempi uni
lkjhgfgh kirjoitti:
ole tarjota mitään tehokkaampaa. BMW:n huipputehot ovat 555 hv ja Audilla on 580 hv. BMW:n huippunopeus on 250 km/h ja Audilla on 316 km/h.
Tiedot löytyy näiltä sivuilta:
http://www.audi.fi
http://www.bmw.fija sitten heräsin.
- wqeqlöf
Ei ne enää lastuta. Nykyään vaihdetaan softa obd portin kautta. Osta semmoinen virsofta jonka voi kytkeä pois päältä milloin itse haluaa. Doc Power.
- Bemaristi..
lastuta koska audiskodan unkarilainen tekniikka ei kestä vakoinakaan. Laita BMW tai MB niin kestää käytännössä ottaa mitä vaan.
- Kekel.
Meni kytkin ja vauhtipyörä lastuttamisen vuoksi? Ompa tainnut auto saada hitusen possua. Itse olen lastutellut useampia ja kokemus on se että viritetyn auton saa hajalle jos polkee mut ajetaanhan sitä lastullakin 85%sesti ihan normaalisti. Ja vastuu on aina kuskilla eli sehän se käyttötavallaan auton särkee
- Opettaja opettaa
tietäskös Audi kauppias tai maahantuoja antaa tuohon pätevän vastauksen?? Uskoisin.
Pyydä varmuuden vuoksi kirjallisena jos antavat luvan lastuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988