Cherrykirsikka

metsämustikka

Voi kun katsoisit minulle minulla vielä lapsi kotona 5vuotta ainakin, ja yksin olen ilman aikuisen seuraa elänyt 10 vuotta suurenmiten.
Miten tästä eteenpäin. Eksä tuossa käy mutta hoitamassa vain asioitaan pieni mies. itse olen pitkä tumma aika nuorekaskin.
Mitä näet nykyiseen asumiseeni onko mitään varotusta ilmassa pärjäänkö tässä asuen pitkäänkin.
Hieman pelokkaana elelen tätä nykyä.

Kiitos kirsikalle jos vastaisit minulle

2

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieman aistin ilmassa pahoja puheita ympärilläsi, mutten niinkään todellista uhkaa. Kateutta löytyy maailmasta aina, mutta myös naapuriapua, kun vain rohkaistut pyytämään sitä. En näe Sinun joutuvan rakkaasta kodistasi mihinkään vielä pitkään aikaan.

Mitään suuria muutoksia ei ole näköpiirissä, elämä jatkuu suunnilleen samanlaisena kuin viime aikoinakin. Nyt kun lapsikin on jo sen verran vanhempi, voisit harkita jotain uutta harrastusta vaikka kerran viikossa arkeasi piristämään - löytyisiköhän kansalais- tai työväenopistosta jotain sinua kiinnostavaa syysiltojen pimetessä? Näin saisit mahdollisuuden tavata muita aikuisiakin luonnikkaalla tavalla...

Iloa ja valoa loppukesääsi t. cherry

• metsämustikka

Kiitos kirsikka:-) Tämä asunto oli hieman erikoinen ostos ja tässä suurin osa vuokrallaolijoita. Luulisin juuri sitä kateutta ilmassa myös
        Kyllä tässä on tomera naisihminen joka on jo auttanut minuakin.
        Eli jatkan samaan malliin luottaen itseeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      129
      4623
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      202
      3876
    3. 210
      3122
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      106
      2978
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      65
      2791
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      118
      1595
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      6
      1554
    8. 60
      1296
    9. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1143
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      135
      1073
    Aihe