Pohmarin Oulu

Ei Pöhmarinille

Tilatkaa osat vaikka intokiinasta, ennenkuin haette tuolta...pilaatte oman päivänne menemällä tuonne liikkeeseen.
Nuorella myyjällä kokoajan vittumainen virne/asenne päällä ja ei palvele kunnolla, ennenkuin haet osaa johonkin tuliterään isoon moottoriin tai miljoonajahtiin

KOKEMUSTA on useamman henkilön osalta

31

4352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PentaMan 007

Totta haastat, ihan surkeaksi on mennyt. Harmi, että V-Pentalla on näin huono edustus. Tarvikkeet ja varaosat "pitkässä puussa", onneksi netti-myynti toimii.

• 236

Kyllä myyjät pitäis panna sieltä johonkinasiakaspalvelukoulutukseen. Todella ylimieleinen asenne asiakkaita kohtaan. Viimekesänä tilaamia tuotteita ei tullut kevääseen mennessä, joten tilasin samat tuotteet netistä ja kas kummaa kolme päivää niin mulla kamat kourassa. Harmi että Oulussa ei ole enää muuta liikettä

• 23
        236 kirjoitti:

Kyllä myyjät pitäis panna sieltä johonkinasiakaspalvelukoulutukseen. Todella ylimieleinen asenne asiakkaita kohtaan. Viimekesänä tilaamia tuotteita ei tullut kevääseen mennessä, joten tilasin samat tuotteet netistä ja kas kummaa kolme päivää niin mulla kamat kourassa. Harmi että Oulussa ei ole enää muuta liikettä

Harmi tietysti, että pitää kaikki "piilteemat, kärkkäiset ja halpahallit" kiertää ennen kuin menee paikalliseen venetarvikeliikkeeseen, usein juuri tuon ynseän palvelun vuoksi. Tänä ja viimekesänä on mulle löytynyt peruskamaa VP:hen hyllystä, takavuosina oli vielä surkeammin. Hoitelivat mulle tilaustavaraa pikkasen alle Maritimin alle viikon toimitusaikana.

• Palvelua
        23 kirjoitti:

Harmi tietysti, että pitää kaikki "piilteemat, kärkkäiset ja halpahallit" kiertää ennen kuin menee paikalliseen venetarvikeliikkeeseen, usein juuri tuon ynseän palvelun vuoksi. Tänä ja viimekesänä on mulle löytynyt peruskamaa VP:hen hyllystä, takavuosina oli vielä surkeammin. Hoitelivat mulle tilaustavaraa pikkasen alle Maritimin alle viikon toimitusaikana.

On se kumma että tiskille ei löydy palvelualttiinpaa myyjää. Itsellä on sama fiilis eli menen vain pakosta sinne ja niin suurta pakkoa ei vielä ole löytynyt :-) Netin kautta osat tulee jenkeistä noin viikossa. Eikös se ojan rauta tms.avaa myymälän Ruskossa joskus, joskos sinne tulisi venepuolikin?

• Ei moitteita
        Palvelua kirjoitti:

On se kumma että tiskille ei löydy palvelualttiinpaa myyjää. Itsellä on sama fiilis eli menen vain pakosta sinne ja niin suurta pakkoa ei vielä ole löytynyt :-) Netin kautta osat tulee jenkeistä noin viikossa. Eikös se ojan rauta tms.avaa myymälän Ruskossa joskus, joskos sinne tulisi venepuolikin?

Ainakin minulle on ollut aina ihan riittävää ja hyvää palvelua tässä ko. liikkeessä.

Ettette vain olisi "liian tärkeitä" asiakkaita joille pitäisi jatkuvasti pokkuroida? Kyllä monessa eteläsuomen (vene-) liikkeessäkin on paljon huonompaa palvelua saatu jatkuvasti
        esim. venekauppa tehty jo helmikuun alussa ja toimitus oli huhtikuun lopulla mutta ei vieläkään ole venettä saatu eikä tiedossa milloin saa? tällainen jos mikään on huonoa palvelua, joten katsokaahan asiakkaat varalta peiliin sekä muistakaa vanha sanaparsi, "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa".

• Palvelua
        Ei moitteita kirjoitti:

Ainakin minulle on ollut aina ihan riittävää ja hyvää palvelua tässä ko. liikkeessä.

Ettette vain olisi "liian tärkeitä" asiakkaita joille pitäisi jatkuvasti pokkuroida? Kyllä monessa eteläsuomen (vene-) liikkeessäkin on paljon huonompaa palvelua saatu jatkuvasti
        esim. venekauppa tehty jo helmikuun alussa ja toimitus oli huhtikuun lopulla mutta ei vieläkään ole venettä saatu eikä tiedossa milloin saa? tällainen jos mikään on huonoa palvelua, joten katsokaahan asiakkaat varalta peiliin sekä muistakaa vanha sanaparsi, "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa".

Kyllä monesti voi olla näinkin mutta en minä ainakaan kaipaa pokkurointia vaan asiallista palvelua. Ei tuo Pohmarin ole varmaankaan huonoimmasta päästä mutta jos on vara valita niin monesti asiakas äänestää jaloillaan.

• hoggard

Yhdyn edellisiin kommentteihin 100 prosenttisesti. Boikotoin liikettä edelleen. Mitä muita venetavara liikkeitä muut Oululaiset suosivat nettitilauksissaan?

• foot

Saisivat vastata puhelimeen kun yrittää soittaa ja kysyä tavaroiden saapumisesta.

• Ammaattimies

... siellä teillä käy oma kauppa huonosti kun pitää palstalla yrittää muita mollata. Voisko toimitusongelmat johtua esimerkiksi maahantuojien aikatauluista, suuresta asiakasmäärästä, omasta asenteestasi vai ehkä sinun omasta huomionkipeästä egostasi, sitä ei ole ilmeisesti "sivelty" tarpeeksi ... kyllä tuolla Pohamrinissa on ainakin minua kohdeltu aina hienosti, ei valittamista.

• insh

Hahaa! Tiskin takaa puolustelet omaa käytöstäsi. Netti toimii ja toimitusmaksut maksan ennemmin kun tulen asiaakkaksi tyhmäriin.

• tsäpädää
        insh kirjoitti:

Hahaa! Tiskin takaa puolustelet omaa käytöstäsi. Netti toimii ja toimitusmaksut maksan ennemmin kun tulen asiaakkaksi tyhmäriin.

Juuri noin

• Boonusta...

Tääläpä yllättävää tietoa. Pitkään olen käyttänyt mainitsemasi firman palveluita eikä minkäänlaista valittamista pienimmässäkään määrin. Tuote esittelyt ja tilaukset on menneet ihan niinkuin on sovittu ja tavara toimitettu jopa kotiin. Mistä ihmeestä te purnaatte???
      Myyjien pärstät ovat luojan luomia ja omaannekaan ette ole voineet vaikuttaa :)

• Bellabellabelllaaaaa

Itse tilasin moottorin eikä siellä tiedetty kuukauteen toimitusaikaa, joten peruin koko tilauksen ja marssin/vein rahani muualle( ja maksoin enemmän muualle)..Kyllä myyjän pitää kuukauden aikana saada jonkinlainen tieto, milloin tavaraa tulee!
        Yhdyn edellisiin kommentteihin täysin. En vaadi todellakaan mitään herrottelua/ pokkurointia, mutta tuolla liikkeessä asiakaspalvelu on nollassa, Kyselkää vaikka satamatovereiltanne( mikäli teillä on veneilykavereita)

• uistattelija

Maritimin verkkokaupasta on tilattu esim ohjauskaapelit ja perustarvikkeet suoraan. Pohmariniin ei kehtaa mennä nöyryytettäväksi satasen ostoksella. Tosin motonetissäkin löytyy Hempelin maalit ja aivan ok heloja & köysiä. Pohmarinistä koitettiin saada uusi nelitahti uisteluun vanhan 2T:n tilalle, ei saatu vastakaikua ja päädyttiin kauppoihin Kempeleessä Honda Power Centerissä. Hyvä kauppa ja nopea toimitus.

• Lapio

Onko tietoa mitä Pohmarinille kuuluu kun Alppilan kiinteistö näkyy olevan vuokrattavana?

• Ex Pertti
        Lapio kirjoitti:

Onko tietoa mitä Pohmarinille kuuluu kun Alppilan kiinteistö näkyy olevan vuokrattavana?

Pojat on vain valmistuneet samasta myyjäammattikoulusta kuin Turun Nautikulman johtajakin. Tai sitten olleet siellä opissa.

• Muualta ostin
        Ex Pertti kirjoitti:

Pojat on vain valmistuneet samasta myyjäammattikoulusta kuin Turun Nautikulman johtajakin. Tai sitten olleet siellä opissa.

Yritin itse kysellä sieltä syksyllä tarjousta sähköpostilla ensi alkuun yhdestä veneestä. Eivät vastanneet mitään. Kävin sitten kun työkiireiltäni ehdin ihan paikan päällä. Lopputoteamuksena että ostin haluamani veneen, jota myös Pohmarin edusti, muualta.

• TiedonEtsinyt
        Lapio kirjoitti:

Katso kyselysi liikkeen nettisivulta äläkä täältä kysele jos kerran tietoa haluat, liike muuttanut toiseen/parempaan paikkaan.

• bohdiwa
        TiedonEtsinyt kirjoitti:

Katso kyselysi liikkeen nettisivulta äläkä täältä kysele jos kerran tietoa haluat, liike muuttanut toiseen/parempaan paikkaan.

Miten Pohmarinin huolto pelaa, onko silmänlumetta vai saako kausihuollossa oikeasti rahalle katetta?
        Tekevätkö kaikki ne kohdat mitkä pitääkin? Toinen Oulun liike niitä ei tee.

• Uskallanko ostaa tuo

• bohmarrrriiiin

• ppppppppppppp.,.

• karppa veee
        ppppppppppppp.,. kirjoitti:

Taloustiedot: http://www.finder.fi/Veneitä ja veistämöitä/Pohmarin/OULU/taloustiedot/1613461

tuolta uskaltanut ostaa, ja tulen ostamaan jatkossakin, aina olen saanuy hyvän palvelun. turhaan napisette täällä suoli24 sivuilla kyseisen firman asioita, turhan kitisijöitä näyttää olevan joka saralle
        menkää peilin eteen narisijat ja katsokaa itseänne ennen kuin rupeatte toisia mollaan yleisillä palstoilla. v...u mitä ääliöitä löytyy näköjään vene porukoistakin, ja vielä oulusta jossa muutenki
        ollaan vielä lapsen kengissä koko veneilyssä.

• oulu-marin

karppa veee:lle ja monelle niin sanotulle "tietäjälle" : OULUSTA joutaisi lopettaa/ajaa nurin kaikki veneliikkeet, tai siis niin sanotut veneliikkeet. Sillä kuten mainitsit ei täällä isoissa kengissä siinä alalla todellakaan olla. KAIKKI NURIN JA YKSI HYVÄ TILALLE! Nyt joudumme tyytymään alle keskivertopaskaan, ikävä kyllä...

• diibadaaba666

No nurinhan se sitten menikin...

• Venneilijä

Ei kai se nurin oo mennyt, vaihtanut vaan paikkaa Alppilasta Limingantulliin.

• Asiakas-.,

Ja taas nurin....Ei hyvää päivää...

• Fagtaaaaaa

• VenetarvikkeitaLähel

• Meni jo

• Pihi mut ei Puttaalt

Hei,

Nuo on Puttaalta, mitä voit odottaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6624
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4502
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3178
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3007
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1369
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1293
    Aihe