Elikkäs hakusessa olis oikeasti tehokas mikro ihan kotikäyttöön. Kaipaan kommenttia teiltä, joilla tietoa tai asiantuntemusta esim. ammatin puolesta ko laitteista. Tai olette ostanut. Mistä se lämmitysteho tulee siis wateista, mut onko paljonkin muita huomioitavia seikkoja? (kiertoilma, magnetronit ym.) Kokeiltu on riittävästi noita alle 100 € tekeleitä (tuttavien luona onneksi ;) , mut eipä löytynyt mieleistä. Näkyy olevan myynnissä mikroja ainakin n.2000€ asti noin pikavilkaisulla. Vertailussa käytetty n. 5 asteista vauvan maitopulloa 2,5dl ja lämmitetty juontilämpöön, sekä jääkaappikylmiä (n. 5ast.) ruoka annoksia. Nyky mikrolla menee minuutti siihen pulloon ja ruoasta ja annoksen koosta sekä lämpötilan halusta riippuen 1-3 min. Mikä on kohtuullinen vaatimus, jos jätetään nuo yli 500€.n laitteet pois.
Tehokas mikroaaltouuni
Lämmintä
2
892
Vastaukset
- Alalla..
Itse olen alalla ja aikanaan voitin myyntikilpailusta Whirlpooli ison mikron JT356 (valmistettu Ruotsissa) on ISO mutta aika tehokas.
Pienenmpikokoisista voisin harkita Gorenjen gmo20dg -sarjaa , nimittäin oli taannoin TM:n testissä tasaisin lämmitystulos ja on alle 200€:n mikro. - angstaa rauhassa
Aivan hyviä ja kelpoa myynnissä, jopa hintaan 39 euroa tai 49 euroa.
Manuaalinenkin on täysin kelpo laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214