Miten menetellä häälahjatoiveiden kanssa kun häitä ei pidetä?

SyysMorsian1983

Eli meillä on sellainen tilanne että menemme miehen kanssa ulkomailla naimisiin. Haluaisimme häälahjaksi rahaa, mutta miten menetellä? Yleensähän lahjatoiveet esitetään hääkutsuissa, mutta kun meillä ei ole sellaisia häitä joihin kutsuttaisiin, niin miten ilmoitamme lahjatoiveet? Laitammeko silti jonkun kortin menemään? Ennen vai jälkeen häiden? Itse mietin sitä että laittaisimme hääkuvan ja sitten sen mukana lahjatoiveen ja tilinumeron, olisiko tälläinen tyylikästä?

5

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rip07

Siis mitä ihmettä? Ette kutsu vieraita häihin, mutta odotatte saavanne lahjoja? No huh huh...

• 20+9

mauttomista mauttominta on se että ei pidä mitään juhlia vieraille, ja silti pitäis rahaa saada. ÄLYTÖNTÄ

• ulla`*

Ei missään nimessä voi pyytää lahjatoiveita jos ei järjestä juhlia ja järjestä jonkinlaista tarjoilua.Voitte tietty laittaa hääkuvanne sukulaisille muistoksi , mutta mitään lahjatoiveita ei voi pyytää eikä tilinumeroita mukaan.

• morsmaikku hupsuttel

Rauhoittukaa hyvät vastaajat, tämähän on vain hupsu PROVO!

• on peräti

outo, moukkamainen ja osoittaa huonoja käytöstapoja. Hommahan on oikeasti täysin yksinkertainen: jollette järjestä häitä, ette myöskään toivo lahjoja. Kuvat on kohteliasta lähimmille laittaa, mutta mitään kerjuita tilinumeroineen ei ole sopivaa pistää mukaan. Jos joku läheisenne haluaa teitä jotenkin muistaa, otatte lahjan vastaan kauniisti kiittäen.

Mutta provo tämä taisi ollakin... Ei kai kukaan oikeasti ole noin röyhkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2276
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1694
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      84
      1388
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      131
      1371
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1256
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      75
      1227
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe