Miksi satsaa rahaa moiseen paskaan, kun et saa
koskaan rahoja takaisin, naurettavaa!!
Mini Cooper
4
1666
Vastaukset 4
- niinpä
Erittäin informativiinen ja asiallinen viesti. Hyvä Matti! Kyllä Matti tietää!
- mini
Loistavaa!
Matti on ilmeisesti erittäin haluttu henkilö naisten kesken.
Bottom line: kiinnostaako naisia enemmän hyvännäköinen auto kuten mini vai ruosteinen Corolla jossa on 800heppaa?- cooper
Eipä matti tainnu tulla ajatelleeksi et mini on paljon reteempi/originellimpi ku se ruosteinen corolla joka tos yhes viestis mainittiin ja mini herättää enemmän huomiota kun on kerran jonkin verran harvinaisempi peli näin suomen teillä. minä ainakin meinaan ostaa vanhan mallisen minin heti kun vaan takatasku antaa myöden.
- Vexu
cooper kirjoitti:
Eipä matti tainnu tulla ajatelleeksi et mini on paljon reteempi/originellimpi ku se ruosteinen corolla joka tos yhes viestis mainittiin ja mini herättää enemmän huomiota kun on kerran jonkin verran harvinaisempi peli näin suomen teillä. minä ainakin meinaan ostaa vanhan mallisen minin heti kun vaan takatasku antaa myöden.
Oon todellakin samaa mieltä!
Minillä on todellakin ilo ajella kun se on niin hassun näköinen ja mutkateillä mukava ^ ^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???572491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031626- 1171318
- 1361156
- 761024
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89993Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku18847- 118773
- 33724
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä24722