Miksi satsaa rahaa moiseen paskaan, kun et saa
koskaan rahoja takaisin, naurettavaa!!
Mini Cooper
4
1625
Vastaukset
- niinpä
Erittäin informativiinen ja asiallinen viesti. Hyvä Matti! Kyllä Matti tietää!
- mini
Loistavaa!
Matti on ilmeisesti erittäin haluttu henkilö naisten kesken.
Bottom line: kiinnostaako naisia enemmän hyvännäköinen auto kuten mini vai ruosteinen Corolla jossa on 800heppaa?- cooper
Eipä matti tainnu tulla ajatelleeksi et mini on paljon reteempi/originellimpi ku se ruosteinen corolla joka tos yhes viestis mainittiin ja mini herättää enemmän huomiota kun on kerran jonkin verran harvinaisempi peli näin suomen teillä. minä ainakin meinaan ostaa vanhan mallisen minin heti kun vaan takatasku antaa myöden.
- Vexu
cooper kirjoitti:
Eipä matti tainnu tulla ajatelleeksi et mini on paljon reteempi/originellimpi ku se ruosteinen corolla joka tos yhes viestis mainittiin ja mini herättää enemmän huomiota kun on kerran jonkin verran harvinaisempi peli näin suomen teillä. minä ainakin meinaan ostaa vanhan mallisen minin heti kun vaan takatasku antaa myöden.
Oon todellakin samaa mieltä!
Minillä on todellakin ilo ajella kun se on niin hassun näköinen ja mutkateillä mukava ^ ^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1136064- 835197
- 1394556
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 623024
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066