Apua sinulta pyydän rakkauden tiellä, tuntuu hyvältä ja halu yhteiseen tulevaisuuteen kova, mutta miksi joku ääni käskee minua vielä jarruttamaan? intuitio sanoo että poltan TAAS hänen kanssaan siipeni jos antaudun tähän suhteeseen täysillä. Kihlat ja yhteinen asunto, näistä puhuttu vakavasti. Mutta päädynkö taas kuitenkin kaiken tämän hyvän jälkeen olemaan se petetty osapuoli jolle ei jää käteen muuta kuin ongelmia, vai onko nyt kaikki toisin.
cherrykirsikka
6
202
Vastaukset
Oletko varma että se on intuitiosi joka käskee sinua jarruttamaan? En anna sinulle valmiita vastauksia, kuten ei kukaan toiselle voi antaa, mutta minun näkemykseni mukaan menneisyytesi haamut siellä nostavat päätään ja tahtovat estää sinua uskaltamasta ottaa askelta eteenpäin. Aina on olemassa vaara epäonnistua, tulevaisuutemme ei ole tulikirjaimin tähtiin kirjoitettu kuten jotkut väittävät, vaan alati muuntuva kokonaisuus. Kuitenkin, ellet edes yritä, et voi mitään saavuttaakaan. Tämä henkilö ei ole kukaan sinun aiemmista tuttavuuksistasi; itse asiassa on hänen aliarvioimistaan verrata häntä aiempiin kumppaneihisi. Eihän asiat niin ole että "Kaikki miehet on pettureita"; ethän sinäkään halua hänen vertaavan itseäsi hänen aiempiin kumppaneihinsa.
Minun intuitioni siis sanoo: Anna mennä, ota riski. Sinun on kuitenkin ennen kaikkea kuunneltava omaa sisäistä ääntäsi, eikö niin... Voimaa ja rohkeutta päätöksiisi t. cherry- pohjaanpoltettu
Tuossa vastauksessasi oli kyllä totta se että pitää uskaltaa. Tämä henkilö kenen kanssa tulevaisuutta ollaan suunnittelemassa on kuitenkin jo sellainen mies jonka kanssa olen asunut ja elänyt elämää aikaisemmin, suhde päättyi siihen että hän petti minua ja valehteli jatkuvasti kaikesta. Jonka jälkeen ollaan oltu erossa ja taas yhdessä ja taas erossa ;). Mainitsit että "mies on kuitenki uusi tuttavuus" ? mistä sinä noin päättelit?
Kiitos kun vastasit ja aurinkoa elämääsi :) - Sivullinen...
pohjaanpoltettu kirjoitti:
Tuossa vastauksessasi oli kyllä totta se että pitää uskaltaa. Tämä henkilö kenen kanssa tulevaisuutta ollaan suunnittelemassa on kuitenkin jo sellainen mies jonka kanssa olen asunut ja elänyt elämää aikaisemmin, suhde päättyi siihen että hän petti minua ja valehteli jatkuvasti kaikesta. Jonka jälkeen ollaan oltu erossa ja taas yhdessä ja taas erossa ;). Mainitsit että "mies on kuitenki uusi tuttavuus" ? mistä sinä noin päättelit?
Kiitos kun vastasit ja aurinkoa elämääsi :)Ihan sivullisen komentti.. Jospa tämä vanha on uusi nyt. Oppirahat maksettu .. Näkee kirsikka hänet uutena elämässäsi. Isekkin sanot nyt tuntuu hyvältä.
Itse tiiän että olen kehittynyt ihmissuhteissa kovasti kymenessä vuodessa. Eli jos alotan suhteen se on todella vakava nyt ja ne oppirahat maksettu ja opittu kunnioittamaan toista osapuolta.
Joskus näkijä näkee näin ... pitää osata lukea näkyä. - pohjaanpoltettu
Sivullinen... kirjoitti:
Ihan sivullisen komentti.. Jospa tämä vanha on uusi nyt. Oppirahat maksettu .. Näkee kirsikka hänet uutena elämässäsi. Isekkin sanot nyt tuntuu hyvältä.
Itse tiiän että olen kehittynyt ihmissuhteissa kovasti kymenessä vuodessa. Eli jos alotan suhteen se on todella vakava nyt ja ne oppirahat maksettu ja opittu kunnioittamaan toista osapuolta.
Joskus näkijä näkee näin ... pitää osata lukea näkyä.Hän tuntuukin aivan kuin uudelta mieheltä. Uskomatonta että toiseen ihmiseen voi rakastua näin syvästi uudelleen, hän on aivan kuin uudelleen syntynyt :) kertoo kuinka nyt tajuaa kaiken.... ja aikoo kunnioittaa suhdettamme ja lopettaa muualle vilkuilut.
Olet oikeassa sivullinen , kiitos kommentista - tyhmää
pohjaanpoltettu kirjoitti:
Hän tuntuukin aivan kuin uudelta mieheltä. Uskomatonta että toiseen ihmiseen voi rakastua näin syvästi uudelleen, hän on aivan kuin uudelleen syntynyt :) kertoo kuinka nyt tajuaa kaiken.... ja aikoo kunnioittaa suhdettamme ja lopettaa muualle vilkuilut.
Olet oikeassa sivullinen , kiitos kommentistamies joka kerran pettää ei ikinä muutu ja semmoset on mestari selittäjiä, naiset tyhmiä uskoo aina vaa ja uudestaan..
- ihan vaan
tyhmää kirjoitti:
mies joka kerran pettää ei ikinä muutu ja semmoset on mestari selittäjiä, naiset tyhmiä uskoo aina vaa ja uudestaan..
Itselläni samanlainen kokemus takana. hyvä 5v. suhde, mutta on/off ei edes pettämistä, siis kolmansia osapuolia. Suuret lupaukset ja suunnitelmat kihlat ja yhteenmuutto ja erossa nyt. Kysyin onneton kans näkijöiltä ja kolmekin sanoi että hyvältä näyttää ja pitkä suhde ja lopuuelämän suhde jne. Totuus on siitä kaukana. En halua pelottaa, mutta kuuntele sydäntäsi ja harkitse, tai sitten otat riskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890